Zoals het er nu uitziet wel ja. Tenzij het bouwkundig onderzoek hele grote gebreken laat zien, maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
feli, en wat denk je ? gaat het hem worden ?
De ene was way back, en de ander de hetero... en dat is ook afgelopen sinds ik weet dat ie z'n vriendin bedriegtquote:
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Kom je net in de AH XL 2 one night stands tegen.... in hetzelfde gangpad.
"Oh hoi... hey... uh Oh ja jij ook hoi!"
quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Woensdag tweede bezichtiging van m'n toekomstige paleisje
Ik was je om je nek gevlogenquote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan..
Ik vind die te klein. Maar het is beter dan die op de Hoogstraat of die bij de Vestdijk. Daar erger ik me helemaal groen en geel.quote:(Maar ik ga liever naar die op het Trudoplein, daar komen ehm.... leukere mensen.)
Net bij de AH hier stonden er iets van 10 mensen in de rij bij de kassaquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die te klein. Maar het is beter dan die op de Hoogstraat of die bij de Vestdijk. Daar erger ik me helemaal groen en geel.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor... als je een keer in Rotterdam uit wil is dat geen probleem
Heerlijkquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het ga kopen dan is het 10 a 15 minuten lopen vanaf de meeste horeca
Ik zag je op het perron vanmorgen!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag je op het perron vanmorgen!!!!
Ik kon alleen niet even groeten, was te druk met iemand zoeken die ik niet moest mislopen.![]()
dat is het dubbele op de terugwegquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het ga kopen dan is het 10 a 15 minuten lopen vanaf de meeste horeca
Geen bril he, weeeeeereld van verschil.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik zag welk iemand die me aan jou deed denken. Maar ik dacht dat het iemand anders was. Maar misschien was je het wel!
lekker ontnuchterend tochquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is het dubbele op de terugweg
Taxi!quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is het dubbele op de terugweg
Naar Tilburg.quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar was je ook echt op hetzelfde perron dan? En welke trein ging je pakken?
Zat je steve zomaar te bekogelen?!quote:Op maandag 21 september 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ja da's op hetzelfde perron aan de overkant. Ik dacht al, waarom voel ik me zo goed vandaag. Dat is omdat ik (al da niet onbewust) een blik op jou geworpen heb.
Niet bewust.quote:Op maandag 21 september 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat je steve zomaar te bekogelen?!
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennenquote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me echt af of het G_E was die ik op een terrasje zag zitten, samen met G_L. Die stomme anonimiteit van 'm ook, heb alleen ooit een foto van zijn halve hoofd gezien.
zonde van de drankquote:
Ik ken 'm ookquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Beetje rossig kort haar. Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Rossig?quote:
Die ken ik niet.quote:Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.
quote:Duidelijk he. Ze zaten niet héél dichtbij. Maar ik kreeg wel het idee dat de vermoedelijke G_E steeds mij zat te checken alsof ie ook zat te twijfelen of ik het wel was. Maar dat kan ik me ook heel goed ingebeeld hebben
.
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?quote:
Dat klopt... door het verrassingseffect een aantal keer ook herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow Vlarpie... vanaf 3-10 is de Danssalon weer open en vanaf Nov zijn er weer de beruchte zondagavonden he!
Klopt, maar op andere dagen toch wel?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
EN NOEM ME GEEN POPJE!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijnquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rossig?
Nee zoherinner ik me'm niet hoor :
DGewoon bruin. Brilletje op.
quote:Anders werd je gewoon gecheckt
Op zaterdag kan wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar op andere dagen toch wel?
herken alleen angelquote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook
Zou ik een foto van de meet mogen plaatsen van 'm?
Ach, ze zoeken zelf maarhttp://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004
Of hij heeft ineens lenzen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijn.
Bitch please. Waarom niet?quote:[..]. As if.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij heeft ineens lenzen.
[..]
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Op DSC01380 staat ie duidelijk.quote:
Da's knapquote:
Ex, toch?quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's knapMet donkerbruin en kort haar.
En mijn vriendje
Ja, maar toen dus nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |