nee, ben geen mikequote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
Iets over alleen baby's laten schattige boertjes!quote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
voor mij ! niet voor Miekequote:
heb je niet genoeg aan de alentejo boerenquote:
Whehe. Nou dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Ik vind mezelf ook best leuk als ik de foto's ziequote:Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Erik best leuk als ik de foto's zo zie
die praten zoooo langzaamquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan de alentejo boeren
quote:
quote:
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweestquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je er nooit geweest, ze doen een half uur over elkaar alleen goeiedag wensen
¿quien eres?quote:
volgende keer even oplettenquote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweest
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja watquote:
found a new hobby i seequote:
tbquote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja wat
helemaal alleen gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tbja ik heb een microwave pizza op, helemaal zelf gedaan
Ik ben trots en teleurgesteld tegelijkertijdquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet dat ik daar vaak boodschappen doe ?quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan..
(Maar ik ga liever naar die op het Trudoplein, daar komen ehm.... leukere mensen.)
ja en hij was niet verbrandquote:
waaromquote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ben trots en teleurgesteld tegelijkertijd
Oooh, ben jij dat. Ik dacht dat het een zwerver was.quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet dat ik daar vaak boodschappen doe ?
En maar zeiken als ik je lui noemquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neejquote:
daklozenkrantjequote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ben jij dat. Ik dacht dat het een zwerver was..
weet het, maar ik had echt geen zin vanavond om te gaan etenquote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neej
en dat ik van vanochtend 09:00 to daarnet gewerkt heb sla je dan even overquote:Op maandag 21 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar zeiken als ik je lui noem.
je moet het niet te gek makenquote:Op maandag 21 september 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende stap is het ontbijt?![]()
heb ik wel altijdquote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neej
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dat ik van vanochtend 09:00 to daarnet gewerkt heb sla je dan even over
petshop boysquote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pet shop boys zongen niet voor niets go west
quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goedquote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
(Hij kan gewoon weggaan).quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goed![]()
ik heb R beloofd om ontbijtdingen in huis te halen (hij houdt daarvan) dus een vriend gaat donderdag boodschappen met me doenquote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat een te moeilijke stap voor je
jejequote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt een smiley van mij gemaakt
meer aan de telefoon, maar okquote:
ik ben verdoemdquote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goed![]()
tis eigenlijk toch best erg met jouquote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb R beloofd om ontbijtdingen in huis te halen (hij houdt daarvan) dus een vriend gaat donderdag boodschappen met me doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |