zonde van de drankquote:
Ik ken 'm ookquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Beetje rossig kort haar. Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Rossig?quote:
Die ken ik niet.quote:Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.
quote:Duidelijk he. Ze zaten niet héél dichtbij. Maar ik kreeg wel het idee dat de vermoedelijke G_E steeds mij zat te checken alsof ie ook zat te twijfelen of ik het wel was. Maar dat kan ik me ook heel goed ingebeeld hebben
.
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?quote:
Dat klopt... door het verrassingseffect een aantal keer ook herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow Vlarpie... vanaf 3-10 is de Danssalon weer open en vanaf Nov zijn er weer de beruchte zondagavonden he!
Klopt, maar op andere dagen toch wel?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
EN NOEM ME GEEN POPJE!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijnquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rossig?
Nee zoherinner ik me'm niet hoor :
DGewoon bruin. Brilletje op.
quote:Anders werd je gewoon gecheckt
Op zaterdag kan wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar op andere dagen toch wel?
herken alleen angelquote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook
Zou ik een foto van de meet mogen plaatsen van 'm?
Ach, ze zoeken zelf maarhttp://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004
Of hij heeft ineens lenzen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijn.
Bitch please. Waarom niet?quote:[..]. As if.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij heeft ineens lenzen.
[..]
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Op DSC01380 staat ie duidelijk.quote:
Da's knapquote:
Ex, toch?quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's knapMet donkerbruin en kort haar.
En mijn vriendje
Ja, maar toen dus nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |