Das waar!quote:Op maandag 21 september 2009 07:28 schreef Diabox het volgende:
Ja, maar ik moet straks verdomme met het OV en in de ochtend is dat helemaal kut.
Mensen die 5 van de 7 dagen per week chagrijnig zijnquote:Op maandag 21 september 2009 11:12 schreef genakt het volgende:
mensen zonder leven in het weekend hierzo
maandag ochtend
quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Ammi het volgende:
Ochtenden kunnen leuk zijn als je vrij bent en vredig buiten kan lopen door de frisse ochtendlucht.
Dan maak je een kloon.quote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef deepart het volgende:
Ben aan het leren maar FOK komt er steeds tussen. Er moet eigenlijk een knop komen dat je jezelf voor een bepaalde tijd kan bannen, en dat je als je eenmaal gedrukt hebt op de ban knop niet meer terug kan.
Met een worm als ruggengraat en de wilskracht van een junk red jij het wel hequote:Op maandag 21 september 2009 11:15 schreef deepart het volgende:
Ben aan het leren maar FOK komt er steeds tussen. Er moet eigenlijk een knop komen dat je jezelf voor een bepaalde tijd kan bannen, en dat je als je eenmaal gedrukt hebt op de ban knop niet meer terug kan.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
De ochtend is het fijnste moment van de dag.
JWT! Ik beslis op zo'n dag altijd hoeveel ik ga leren. Dat resulteert in dat ik vaak erg laat nog aan het leren ben omdat ik het 's middags verklootquote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Met een worm als ruggengraat en de wilskracht van een junk red jij het wel he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |