Je maakt jezelf echt totaal belachelijk, lees het artikel eens helemaal. Is misschien wat moeilijk. Maar het was een yourworld-feest met muziek, urban-crap, sporten, en 'lifestyle'quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, waarom zouden die moslimjongeren aan het einde van het suikerfeest naar een autoloze zondag feest gaan?
Ik heb het woordje 'tijdens' even vetgedrukt gezet, dat betekent dat het gelijk viel met de autoloze-zondag, maar het geen feest was ter ere van die autoloze zondagquote:De YOUR WORLD City Games is een sport- en lifestyle evenement tijdens de autovrije zondag waarbij de 13 Rotterdamse deelgemeenten tegen elkaar uitkomen. Dit gebeurt in de volgende disciplines: Soccer (en panna), Basketbal, Dance, Streethockey en Street Art. Daarnaast zijn er veel bezoekersactiviteiten.
Geniet van de Urban Dance performances op het podium, de Freestyle skills van Soccer Showdown, de International Dunkcontest of laat uw sneakers customizen door Leyp! Natuurlijk kunt u ook meedoen aan een van de vele toffe bezoekersactiviteiten. Nieuw dit jaar op de YOUR WORLD City Games is het evenement Mind the Gap wat tevens op de Coolsingel zal plaatsvinden. Onder DJ beats kunt u de finale aanschouwen van de beste Europese Inlineskaters op de steeds vernieuwende Mind the Gap baan van Sven Boekhorst.
Wat een onzin. Wat ik niet wil, is dat de discussie alleen over voorkomen gaat. Beleid voeren is meer dan alleen preventie.quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Het voorkomen nog veel meer maar daar wil jij niet over praten.
Vraag het ze zelf.quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, waarom zouden die moslimjongeren aan het einde van het suikerfeest naar een autoloze zondag feest gaan?
quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf.ze waren er in grote getalen aanwezig, deden actief mee en ze hadden het er prima naar hun zin.
Goed punt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef kopvoddentax het volgende:
In dit topic: het einde van de ramadan, voorspelde ik al dat er veel problemen zouden komen. Als oud-bewoner van een grote stad, wist ik dat het een "traditie" is van moslimjongeren om bij het suikerfeest rotzooi te trappen. Tja, wat doe je dan als schuimbekkende moslimknuffelaar? Dan haal je een paar stokpaardjes van stal. De krachttermen waren niet aan te slepen om mijn postgedrag te veroordelen. Dan is het achteraf wat pijnlijk om te zien dat ik gelijk heb gekregen.
Je denkt echt werkelijk dat je gelijk hebt gekregen met dat open deur intrappen wat je hebt gedaan?quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef kopvoddentax het volgende:
In dit topic: het einde van de ramadan, voorspelde ik al dat er veel problemen zouden komen. Als oud-bewoner van een grote stad, wist ik dat het een "traditie" is van moslimjongeren om bij het suikerfeest rotzooi te trappen. Tja, wat doe je dan als schuimbekkende moslimknuffelaar? Dan haal je een paar stokpaardjes van stal. De krachttermen waren niet aan te slepen om mijn postgedrag te veroordelen. Dan is het achteraf wat pijnlijk om te zien dat ik gelijk heb gekregen.
Ach wat volwassen ook weer dat je niet meer reageert wanneer het blijkt dat je fout zat met je aannames dat er niks te doen was of 'dat een autoloze zondag feest was'quote:
Voor deze opmerking werd ik al als xenofoob weggezet. Dus zo voorspelbaar vonden bepaalde users dat niet. Aan deze users was mijn backfire gericht. Dus wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit was zo voorspelbaar als ik weet niet wat.
Xenofoob - iemand die hardnekkige problemen met allochtonen gewoon benoemt in plaats van weg te kijken of diep te buigen voor een vreemde religiequote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Voor deze opmerking werd ik al als xenofoob weggezet. Dus zo voorspelbaar vonden bepaalde users dat niet. Aan deze users was mijn backfire gericht. Dus wie de schoen past, trekke hem aan.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Xenofoob - iemand die hardnekkige problemen met allochtonen gewoon benoemd in plaats van weg te kijken of diep te buigen voor een vreemde religie
Nee, ik vroeg het de hele tijd en mijn conclusie is dat er blijkbaar niet echt evenementen waren die rechtstreeks met het suikerfeest verbonden zijn,d at vind ik vreemd. Dat een groep op andere evenementen komt, is alleen maarquote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach wat volwassen ook weer dat je niet meer reageert wanneer het blijkt dat je fout zat met je aannames dat er niks te doen was of 'dat een autoloze zondag feest was'
Dus jij noemt het voorspellen van dat gedrag een open deur? Feitelijk zeg je daarmee dat je zelf ook wel had verwacht dat ze overlast zouden veroorzaken en dat vind je maar normaal.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je denkt echt werkelijk dat je gelijk hebt gekregen met dat open deur intrappen wat je hebt gedaan?
Dit was zo voorspelbaar als ik weet niet wat. De link met moslims en de generalisaties die je toen maakte blijven nog altijd onjuist.
Oh daar gaan we weer jullie jij. Vind je dat een fijn gevoel. 'wij' tegen 'jullie'quote:Op maandag 21 september 2009 13:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus jij noemt het voorspellen van dat gedrag een open deur? Feitelijk zeg je daarmee dat je zelf ook wel had verwacht dat ze overlast zouden veroorzaken en dat vind je maar normaal.
Hoe naïef en simpel om zo te redeneren en dan ook iemand anders er nog op aan te durven spreken. Juist me dit soort goedpraatgedrag van je medestanders maakt het dat mensen zich meer en meer gaan irriteren. Elke keer zijn het weer incidenten en heeft het niets met geloof te maken maar keer op keer blijven de "incidenten" komen en keer op keer zijn het moslims.
Misschien ook een open deur maar mensen trappen niet meer in jullie het-is-een-kleine-groep-die-het-voor-de-rest-verpest argument. Jullie gemeenschap zou zich eens wat meer met de problematiek moeten bemoeien ipv elke keer alles maar goed te praten.
Eeeehm NEEN. Je lult. Hieronder de bewijzen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef IHVK het volgende:
Nee, kopvoddentax.
Jij werd voornamelijk aangevallen op je generaties. Dat er een harde kern is van probleemjongeren wordt van links tot rechts eigenlijk wel door iedereen aanvaard.
Als je zegt 'ja die moslims die gaan wel problemen veroorzaken en dat komt door suikerfeest' (ik zeg nu niet dat jij dit zo letterlijk gezegd hebt) dan kan je reacties verwachten.
Aangezien dit geen moslimomvattend probleem is maar een ontspoorde jongeren probleem.
Vergelijkbaar met de hooligans van Rotterdam.
Generaliseer ik daar? Nou nee. Ik had het over kutmarokkaantjes. Dus niet alle moslims.quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef kopvoddentax het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet op een zaterdag valt. Enkele jaren geleden was de hele binnenstad van Utrecht ontregeld, vanwege rellende voorbipsberbers.
Generaliseer ik hier? Nou nee. Wederom had ik het alleen over voorbipsberbertjes.quote:Op zondag 20 september 2009 17:46 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, niet verkracht. Maar omdat ik jaren in Utrecht heb gewoond, heb ik jarenlang de zure vruchten van de multiculturele samenleving mogen plukken. Hier wil ik aan toevoegen dat ik vrijwel alleen last had van bontkraagjes (lees: voorbipsberbers). Bedreigen, intimideren, bioscoop terroriseren, vrouwen lastig vallen etc. etc. Daarom ben ik blij met de zondag, blifjt de binnenstad wat rustiger.
Wat nou extra beveiliging die Nato's gewoon toegang weigeren.quote:Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. „Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.”
Dat dus.quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat er volgens jou iets georganiseerd had moeten worden om dit soort toestanden te voorkomen hoor, als we kerst vieren zijn er toch ook geen afleidende feesten omdat we ons anders met de familie gaan vervelen?Ik denk dat mensen vooral vallen over jouw idee omdat we dit soort ongein willen straffen, en als er dan een reactie volgt waarin gezegd wordt ' er had een feestje voor de jongeren moeten zijn ' komt dat over alsof je tegen 'n bende draaideurcriminelen zegt ' we hebben een pleziereiland voor jullie ingericht op de oceaan, als jullie daar nou verblijven, kunnen jullie dan ophouden met ons beroven? '
Lijkt me een rare oplossing. Je behoort je gewoon niet te misdragen, dus moeten jongeren die voor overlast zorgen aangepakt worden en niet na de pauze in zo'n film er uit worden gezet, maar per direct zodra er nog geschreeuwd wordt. Dan heeft de rest nog wat aan zijn of haar kaartje, en als de jongeren vervolgens buiten aan het rellen slaan komt de politie maar weer kijken.
En uiteraard moeten we kijken naar de thuissituatie van die kinders en van de ouders en waarom het toch maar niet schijnt te lukken die kids in het gareel te houden, maar dat is een langetermijnoplossing om over na te denken, we zitten nú met dit soort herrie, en we moeten daar nú mensen in bevredigen door direct op te treden, anders krijgt Wilders alle vrijheid om stemmen te verzamelen.
Je was niet de enige die dit voorzag hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef kopvoddentax het volgende:
Het-gaat-die-gasten-niet-om-evenementen-maar-om-rellen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het de hele tijd en mijn conclusie is dat er blijkbaar niet echt evenementen waren die rechtstreeks met het suikerfeest verbonden zijn,d at vind ik vreemd. Dat een groep op andere evenementen komt, is alleen maar
Tsjah Meh7, jij zou het gedrag ook weer eens niet goedpraten.quote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef Meh7 het volgende:
Moslims die het Suikerfeest vieren, doen dit tradtiegetrouw met familie op bezoek bij elkaar. Het rellen in de bioscoop elk jaar tijdens het Suikerfeest is een nieuw "gebruik", ik zou niet eens weten of het voor komt buiten Nederland, lijkt mij niet dat je kan wegkomen met zoiets in bijv. Marokko. Door dit soort dingen breed uit te meten in de media, wordt dit nieuwe "gebruik" alleen maar versterkt, die jongeren gaan dan alleen maar meer rellen, omdat het van hen verwacht wordt. Typisch geval van een self-fulfilling prophecy.
en het is moschlimknuffelaarquote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt.
Alleen SCHuimbekkend is met 3 hoofdletters.
Toch belachelijk...waarom zijn niet alle rotzooitrappers opgepakt en slechts een enkelingquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dit is echt erg, de politie krijgt gewoon orders om ze niet op de zenuwen te werken en niet in te grijpen tijdens de Ramadan.
Je bent dan ook een SCHattebout.quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
en het is moschlimknuffelaar
Wat trouwens een dom vooroordeel is, waarom zou ik moslims knuffelen? Ik heb niet zoveel met welke religie dan ook.
Nog erger...quote:Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef desiredbard het volgende:
Ach we zitten hier niet ver vanaf:
[..]
Toch belachelijk...waarom zijn niet alle rotzooitrappers opgepakt en slechts een enkeling
Wat is dan precies je beweegredenen om het steeds voor straattuig op te nemen? Enlighten us...quote:Op maandag 21 september 2009 15:55 schreef SCH het volgende:
en het is moschlimknuffelaar
Wat trouwens een dom vooroordeel is, waarom zou ik moslims knuffelen? Ik heb niet zoveel met welke religie dan ook.
Nou, daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je bent dan ook een SCHattebout.
Ik neem het nooit voor straattuig op, jij interpreteert dat blijkbaar zo.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
[..]
Wat is dan precies je beweegredenen om het steeds voor straattuig op te nemen? Enlighten us...
Omdat hij nog meer tegen "rechts" is, dan tegen het straattuig. Dat klinkt niet alleen heel dom, maar dat is het ook.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
[..]
Wat is dan precies je beweegredenen om het steeds voor straattuig op te nemen? Enlighten us...
Ik stem zelf rechts, dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:00 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Omdat hij nog meer tegen "rechts" is, dan tegen het straattuig. Dat klinkt niet alleen heel dom, maar dat is het ook.
Wat noem je rechts?quote:Op maandag 21 september 2009 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stem zelf rechts, dus dat lijkt me niet.
Je vult het stembiljet met je rechterhand in bedoel je zekerquote:Op maandag 21 september 2009 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stem zelf rechts, dus dat lijkt me niet.
Dat idee heb ik ook, waarom anders al die goedpraterij en het eisen van leuke evenementen voor tuig?quote:Op maandag 21 september 2009 16:00 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Omdat hij nog meer tegen "rechts" is, dan tegen het straattuig. Dat klinkt niet alleen heel dom, maar dat is het ook.
Ha, leuk...quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vult het stembiljet met je rechterhand in bedoel je zeker
ah geweldig...ik heb tranen in mijn ogen vant 't lachenquote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nog erger...
Dan krijg je een dot van een kans omdat ze allemaal bij elkaar zijn, laten ze het weer liggen
Het houdt ze van de straat...oh nee, wacht..quote:Op maandag 21 september 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, waarom anders al die goedpraterij en het eisen van leuke evenementen voor tuig?
quote:Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef desiredbard het volgende:
Ach we zitten hier niet ver vanaf:
[..]
Toch belachelijk...waarom zijn niet alle rotzooitrappers opgepakt en slechts een enkeling
Gaat niet gebeuren. Tot de laatste snik zal het beleid kruiperig en laf blijven.quote:Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gadverdamme. Dit filmpje is toch te walgelijk voor woorden. WOEST kan ik hier op worden.
Hebben we dan als westen geen ruggengraad om onze cultuur en leefwijze hoog te houden. Het maatschappelijk niveau wat we in al die jaren hebben opgebouwt wordt in 1 decenium afgebroken door een stel ongemanierde gelukzoekers.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat we deze barbaren over ons heen laten lopen !?
HOE KAN HET!?
Het wordt tijd voor een harde aanpak in Europa. Wie niet horen wil moet maar voelen. In dit soort wijken moet je gewoon het leger inzetten klaar. Een signaal afgeven "met ons valt niet te sollen" is niet moeilijk. De bereidheid bij de elite is er alleen niet
quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tot de laatste snik zal het beleid kruiperig en laf blijven.
Wat praat ik goed? En waar eis ik een evenement voor tuig? Quote het dan in plaats van hier een beetje te roeptoeteren.quote:Op maandag 21 september 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, waarom anders al die goedpraterij en het eisen van leuke evenementen voor tuig?
Dat is dus ook iets wat ik niet begrijp? Angst? Politiek correct blijven tot in het uiterste?quote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De vraag is alleen waarom!?
Men kan wel hard optreden tegen burgelijke ongehoorzaamheid (te hard rijden ed) maar als het over echte structurele problemen gaat geeft men geen thuis.
Als overheid wil je toch een signaal afgeven dat het wetboek geld en gehandhaaft wordt.
Zo goed dan?quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
En de films ook
Maar is er een andere plek waar deze jongeren naar toe kunnen of worden er dingen georganiseerd rond het suikerfeest. Lijkt me op zich niet zo gek dat ze na een maand uit hun dak willen gaan en blijkbaar kiezen ze dan de bioscoop uit, maar zijn er ook alternatieven?
Heb je ze dat horen zeggen ofzo? Treed eens in detail?quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Was vandaag trouwens in Kanaleneiland, nou daar hoef je nu al helemaal niet te gaan lopen. Allemaal kleine Marokkaantjes die er lopen. (moeten die niet naar school?) En dan de "kazen" belachelijk maken. Whaaa kijk die kaas, ze vergeten alleen dat velen hun bek staat vol te proppen met het belastinggeld van diezelfde kaas.
Ja dat heb ik ze horen zeggen, ze stonden nl voor me toen ik een broodje ging halen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Heb je ze dat horen zeggen ofzo? Treed eens in detail?
idd heel vreemd, want marokkaantjes zouden dat noooooit zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Heb je ze dat horen zeggen ofzo? Treed eens in detail?
En je geeft ze geen ellendige schop? Dat zijn ze in hun cultuur gewend hoor. Mag best.quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ze horen zeggen, ze stonden nl voor me toen ik een broodje ging halen.
Nee, ik stond alleen een beetje boos naar ze te kijken maar dat hebben ze volgens mij niet gezien. En als ik ze een schop geef heb ik een groepje van kleine Marokkaantjes achter me aan en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En je geeft ze geen ellendige schop? Dat zijn ze in hun cultuur gewend hoor. Mag best.
Ik ontken toch niks. Ik vraag alleen door.quote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd heel vreemd, want marokkaantjes zouden dat noooooit zeggen![]()
in welk gat woon jij?
Moet ik al die posts van jou quoten? Daar is geen beginnen aan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]Waar praat ik daar iets goed dan???
Stelt niks voor. Zodra jij naar hun gaat rennen, i.p.v. van ze af, schrikken ze zich rot en komt hun lafheid boven water. Tis overal hetzelfde.quote:Op maandag 21 september 2009 16:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, ik stond alleen een beetje boos naar ze te kijken maar dat hebben ze volgens mij niet gezien. En als ik ze een schop geef heb ik een groepje van kleine Marokkaantjes achter me aan en daar zit ik niet op te wachten.
Wat is de beweegreden om de islam te linken aan het probleem en zo erg te generaliseren terwijl men schittert in afwezigheid als hooligans rellen?quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
[..]
Maar ik ben maar een klein meisje van 1.60m en bovendien had ik hakken aan en dat rent niet zo lekker.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Stelt niks voor. Zodra jij naar hun gaat rennen, i.p.v. van ze af, schrikken ze zich rot en komt hun lafheid boven water. Tis overal hetzelfde.
Volgens mij hebben we het hier niet over hooligans.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is de beweegreden om de islam te linken aan het probleem en zo erg te generaliseren terwijl men schittert in afwezigheid als hooligans rellen?
Ik snap niet waar je het over hebt. Ik stel gewoon vragen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet ik al die posts van jou quoten? Daar is geen beginnen aan.
Vond deze wel kenmerkend voor de rest van je posts.
Pff dat kan je best omdraaien.quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Was vandaag trouwens in Kanaleneiland, nou daar hoef je nu al helemaal niet te gaan lopen. Allemaal kleine Marokkaantjes die er lopen. (moeten die niet naar school?) En dan de "kazen" belachelijk maken. Whaaa kijk die kaas, ze vergeten alleen dat velen hun bek staat vol te proppen met het belastinggeld van diezelfde kaas.
En? Quote je ook de autochtonen die dingen zeggen over allochtonen?quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ze horen zeggen, ze stonden nl voor me toen ik een broodje ging halen.
Volgens mij zijn het meer de mensen die werken die kankeren op allochtonen. Verder ken ik geen werkeloze tokkies dus als jij het zegt zal het wel.quote:Op maandag 21 september 2009 16:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pff dat kan je best omdraaien.
Al die tokkies met een uitkering die kankeren op allochtonen leven ook van de belastingen die ook allochtonen betalen.
Kan ik best eens gaan doen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En? Quote je ook de autochtonen die dingen zeggen over allochtonen?
Doe maar. Kijk je naar die mensen ook boos of knik je dan en geef je ze een blokje kaas?quote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kan ik best eens gaan doen ja.
Oke, dat maakt het wat anders.quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Maar ik ben maar een klein meisje van 1.60m en bovendien had ik hakken aan en dat rent niet zo lekker.
Een blokje kaas?quote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar. Kijk je naar die mensen ook boos of knik je dan en geef je ze een blokje kaas?
"Het is onduidelijk of de jongeren in de bioscoop waren om het einde van de vastenmaand ramadan te vieren. Traditiegetrouw gaat dan veel islamitische jeugd naar de film. Dat leidde eerder tot problemen in Amsterdamse bioscopen. Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. Dat doet de bioscoop ieder jaar tijdens het Suikerfeest."quote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hier het filmpje:
http://www.at5.nl/artikel(...)oscoop-de-munt-gezet
Nee, dat bedoel ik niet, maar dat weet je wel. Zo dom ben je niet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt. Ik stel gewoon vragen.
Ik begin inderdaad niet meteen op moslims te schelden, misschien bedoel je dat
Waarom is het vervelend eigenlijk?quote:Op maandag 21 september 2009 16:55 schreef IHVK het volgende:
Maar MevrouwHopjes nou wat duidelijker is.
Het waren dus knulletjes die aan het hangen waren (hadden ze geen school?) en ze hadden het over kazen waar MevrouwHopjes toevallig langsliep.
Of MevrouwHopjes liep lang en de knulletjes begon over kazen en wezen naar haar. (kaas, ik krijg honger van deze discussie)
Beide dingen zijn overigens niet het einde van de wereld, maar het is wel vervelend. Maar ik ben echt voor veel ergere dingen uitgemaakt waar ik niet echt over zeur ofzo. Dit lijkt me echt een onbenulligheidje?
Tuurlijk is het niet het einde van de wereld, het is wat je zelf al zegt gewoon vervelend, net als dat het vervelend is als Nederlanders zoiets zouden doen. En ja misschien hadden ze het wel over kaas maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk als ze iemand aanwijzen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:55 schreef IHVK het volgende:
Als MevrouwHopjes nou wat duidelijker is.
Het waren dus knulletjes die aan het hangen waren (hadden ze geen school?) en ze hadden het over kazen waar MevrouwHopjes toevallig langsliep.
Of MevrouwHopjes liep lang en de knulletjes begon over kazen en wezen naar haar. (kaas, ik krijg honger van deze discussie)
Beide dingen zijn overigens niet het einde van de wereld, maar het is wel vervelend. Maar ik ben echt voor veel ergere dingen uitgemaakt waar ik niet echt over zeur ofzo. Dit lijkt me echt een onbenulligheidje?
Maar MevrouwHopjes is ook wel eens voor hoer uitgemaakt zegt ze, dus ik gok dat ze echt in een gebied woont waar een vervelende kern jongeren bezig is. En dat is dan wel kut.
Nou het is niet zo leuk om hoer genoemd te worden. Of begrijp je dat niet?quote:
De laatste alinea stond er eerst nog niet.quote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou het is niet zo leuk om hoer genoemd te worden. Of begrijp je dat niet?
Het is overigens niet dat ik er wakker van lig ofzo.
Ow vandaar.quote:Op maandag 21 september 2009 17:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
De laatste alinea stond er eerst nog niet.
Ach ik vind het ook niet leuk als ik door hupelscha loop en alle mensen kijken uit de ramen alsof ze nog nooit iemand met zwart haar hebben gezien.quote:
Hupelschaquote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook niet leuk als ik door hupelscha loop en alle mensen kijken uit de ramen alsof ze nog nooit iemand met zwart haar hebben gezien.
Dus ik verplaatste mijzelf in de situatie.
Nee.quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hupelscha![]()
Is dat echt een plaats?
quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Dibble het volgende:
Zo blijkt maar weer dat als het om Marokkanen gaat, dat het dan groot nieuws is.
Afgelopen zaterdag ging het weer mis bij een dance feest in Nijmegen, vechtpartijten, politie inzet etc.
Daar hoor je niks over, maar zodra er Marokkanen bij zijn betrokken, hoppa groot nieuws en ophef.
Ik heb het ook regelmatig over koelies en suris en limbo's enz.quote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou het is niet zo leuk om hoer genoemd te worden. Of begrijp je dat niet?
Het is overigens niet dat ik er wakker van lig ofzo.
Nee hoor. Er zijn hooguit een tiental klootzakken. Op feesten van vaak 40.000 man.quote:Op maandag 21 september 2009 17:10 schreef kriele het volgende:
[..]
Bij dance feesten gaat het overigens ook wel vaak mis.
Wat een rigide onzin is dit.quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn hooguit een tiental klootzakken. Op feesten van vaak 40.000 man.![]()
In heel Nederland zijn er zowel absoluut als relatief meer kutMarokkanen dan klootzakken (veelal blanke autochtonen) die dancefeesten verzieken. Niet dat het een van de twee verziekende partijen goedpraat, maar qua aantallen en impact zijn de kutMarokkanen toch echt wel ff het haasje.
Het is juist opvallend. Bij LowLands stonden 60.000 man 3 dagen uit hun dak te gaan. Keihard, zonder problemen. Maar toch moet in het nieuws komen dat er 40 man zijn opgepakt voor valse kaartjes en drugs enzo. Net alsof dat een raar aantal is.
Als 60 mocro's alleen al in Amsterdam een suikerfeest verstieren, dan zwijgt het Staatsnieuws in alle talen. Moslims moeten wel goed afgeschilderd worden.
Dat is ook gewoon in het nieuws geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Dibble het volgende:
Zo blijkt maar weer dat als het om Marokkanen gaat, dat het dan groot nieuws is.
Afgelopen zaterdag ging het weer mis bij een dance feest in Nijmegen, vechtpartijten, politie inzet etc.
Daar hoor je niks over, maar zodra er Marokkanen bij zijn betrokken, hoppa groot nieuws en ophef.
Maar de verhouding is wel een beetje scheef.quote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon in het nieuws geweest.
Het is maar wat je wilt lezen inderdaad, zoals zo vaak.quote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon in het nieuws geweest.
De argumenten! Houd me tegen! Ze slaan me om de oren!quote:
Het is puur racistisch geleuter, daar ga ik helemaal niet op in. Het is allemaal van: zij zijn zoveel erger. Moet ik daar echt argumenten op geven? Het is een beetje als de KKK die zeggen dat negers stinken en slecht zijn, ga je daar ook serieus mee in discussie?quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De argumenten! Houd me tegen! Ze slaan me om de oren!![]()
![]()
Tering man, wat doe je hier nog, trol.
Het is de hele dag bij het 'staatsnieuws' te horen geweest hoor. Je lult dus maar wat.quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef El_Matador het volgende:
Als 60 mocro's alleen al in Amsterdam een suikerfeest verstieren, dan zwijgt het Staatsnieuws in alle talen. Moslims moeten wel goed afgeschilderd worden.
Heeft niks met racisme te maken, trol.quote:
Dat IS dus ook zo, als je de statistieken erbij pakt. Ik weet wel dat dat niet in jouw links-gedeformeerde wereldbeeldje past, maar daarom is het nog niet onwaar.quote:daar ga ik helemaal niet op in. Het is allemaal van: zij zijn zoveel erger.
En jawel hoor. Weer een jijbak van de ziekste soort.quote:Het is een beetje als de KKK die zeggen dat negers stinken en slecht zijn, ga je daar ook serieus mee in discussie?
Je hebt niet door dat je echt een volstrekte racist bent met deze onzin he? Het is nog uit cijfers gebleken recent dat het volstrekte nonsens is maar jij weet het blijkbaar beter.quote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef El_Matador het volgende:
Dat IS dus ook zo, als je de statistieken erbij pakt. Ik weet wel dat dat niet in jouw links-gedeformeerde wereldbeeldje past, maar daarom is het nog niet onwaar.
Als ik een linkse fascist zou zijn, zou ik je om al deze smerige beschuldigende lasterpraat van jouw kant laten bannen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat je echt een volstrekte racist bent met deze onzin he? Het is nog uit cijfers gebleken recent dat het volstrekte nonsens is maar jij weet het blijkbaar beter.
Het was geen jij bak maar een constatering. Ook de KKK denkt zeker te weten dat negers slechte mensen zijn en presenteert dat als een feit, zoals jij dat doet. En dan mij een lasteraar noemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |