abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72942086
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:33 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik me eerder druk maken om je eigen toekomst. Je kan maar beter boer worden ofzo, het liefst een varkensboer natuurlijk. Dan weet je in elk geval dat je geen last hebt van die enge buitenlanders
Ik heb jaren geleden de stad al verlaten, woon nu in een veilige vinexwijk met alleen maar koophuizen. Het woongenot is ongekend. Geen gezeur, geen overlast. HEEEERLIJK.
pi_72942295
Ik ben echt blij dat het afgelopen is, het heeft me echt totaal uitgeput en inhalen doe ik wel als de dagen wat korter zijn.
pi_72943390
ik ben ook altijd chagrijnig als ik niet eet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72945134
ach het zit hem gewoon in de aard van het beestje, moslims zoeken altijd problemen en de hardwerkende nederlanders zijn er verdomme de dupe van
  zondag 20 september 2009 @ 21:37:02 #30
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_72948874
Ligt niet aan de islam of moslims, meer aan marokkaanse kutkoters en pokkejeugd wat denkt dat suikerfeest zonder extra slachtofers voor hen niet leuk genoeg is.
Oftewel, marokkaanse reljeugd misbruikt een islamitische feestdag om meer te gaan rellen.
En denk jullie nou echt dat die lui ook echt moslim zijn omdat ze zeggen dat ze moslim zijn?
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_72948936
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Barachem het volgende:
Ligt niet aan de islam of moslims, meer aan marokkaanse kutkoters en pokkejeugd wat denkt dat suikerfeest zonder extra slachtofers voor hen niet leuk genoeg is.
Oftewel, marokkaanse reljeugd misbruikt een islamitische feestdag om meer te gaan rellen.
En denk jullie nou echt dat die lui ook echt moslim zijn omdat ze zeggen dat ze moslim zijn?
Inderdaad, mo'slim zijn ze zeker niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_72948975
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Dus omdat er een paar 'voorbipsberbers' de boel verzieken is elke moslim maar meteen slecht?
Paar . Hier stikt het ook van.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_72949197
Ramadan vieren en suikerfeest en al die shit vind ik prima, maar het is niet eerlijk dat al die moslims van school vrij krijgen, terwijl wij wel naar school moeten.

En ja, ik weet dat het dit jaar niet doordeweeks valt maar vorig jaar en het jaar ervoor etc. wel
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72964190
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Een paar? De hele binnenstad wat ontregeld randdebiel! Dus, die gasten moeten zich gewoon een beetje inhouden. Het is toch een feest? Of is dat teveel gevraagd?
Ik blijk voorspellende gaven te hebben. Ik wist dat de binnenstad van vele steden uit de randstad onveilig gemaakt zouden worden. Xenofoob? Pessimist? Racist? Lijkt me eerder realist

http://www.telegraaf.nl/b(...)p_R_dam__.html?p=1,1
http://ad.nl/ad/nl/1041/A(...)msterdam-gezet.dhtml
http://www.at5.nl/artikel(...)oscoop-de-munt-gezet

O ja, ik accepteer de nederige verontschuldigingen van Herrer en andere schuimbekkende moslimknuffelaartjes.
pi_72964303
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
Het is een leuk feest op zich , maar waarom moet dit uitlopen op rellen of ten iminste al een verhoogde spanning zoals bijvoorbeeld in Molenbeek (België ) het geval is?

Dat is toch nergens voor nodig?

Wat ik begrepen heb is dit feest net zoiets als Sinterklaas voor ons, maar ik heb nog nooit een rellende Sinterklaas gezien
Het is een feest net als kerstmis voor ons, en je moet eens bij ons naar het kerstfeest komen kijken .
GEZALLICH .
  maandag 21 september 2009 @ 13:07:00 #36
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_72964354
Goh al 2 pagina's vol met reacties maar nog geen geert voorbij zien komen, het is een wonder!
pi_72964373
Geen rellen gezien hier.

Was best gezellig.
pi_72964407
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Ik blijk voorspellende gaven te hebben. Ik wist dat de binnenstad van vele steden uit de randstad onveilig gemaakt zouden worden. Xenofoob? Pessimist? Racist? Lijkt me eerder realist

http://www.telegraaf.nl/b(...)p_R_dam__.html?p=1,1
http://www.at5.nl/artikel(...)oscoop-de-munt-gezet

O ja, ik accepteer de nederige verontschuldigingen van Herrer en andere schuimbekkende moslimknuffelaartjes.
Schokkende dat de kern Marokkaanse reljongeren weer een beetje aan het rellen is geweest.
Totaal niet verwacht.

Wat dat verder heeft de maken met de rest van de Marokkanen een ook nog met de andere moslims in Nederlanmd en het suikerfeest, blijft een raadsel.
pi_72964421
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:20 schreef thedude0 het volgende:
ach het zit hem gewoon in de aard van het beestje, moslims zoeken altijd problemen en de hardwerkende nederlanders zijn er verdomme de dupe van
de aard van het beestje, moslims, altijd, hardwerkende nederlanders. 4 Knoeperts van generalismen in 1 zin. Taaltechnisch vind ik m sterk! Inhoudeliijk wat minder
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_72964568
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
Het is een leuk feest op zich , maar waarom moet dit uitlopen op rellen of ten iminste al een verhoogde spanning zoals bijvoorbeeld in Molenbeek (België ) het geval is?

Dat is toch nergens voor nodig?

Wat ik begrepen heb is dit feest net zoiets als Sinterklaas voor ons, maar ik heb nog nooit een rellende Sinterklaas gezien
Dat komt omdat jij altijd binnen zit.
pi_72964624
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ramadan vieren en suikerfeest en al die shit vind ik prima, maar het is niet eerlijk dat al die moslims van school vrij krijgen, terwijl wij wel naar school moeten.

En ja, ik weet dat het dit jaar niet doordeweeks valt maar vorig jaar en het jaar ervoor etc. wel
Boo-fucking-whoo. Als jij ook gewoon tijdig vrij vraagt, krijg je die ook. Dat is voor iedere goede reden, overal in Nederland mogelijk. Dus ga alsjeblieft niet janken. Vorig jaar deed je namelijk hetzelfde.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72964644
Waarom krijgen Joden vrij met Chanoeka! Ook niet eerlijk.
pi_72964694
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Boo-fucking-whoo. Als jij ook gewoon tijdig vrij vraagt, krijg je die ook.
Sterker nog, je kunt vrij nemen wanneer je wil tenzij je baas een verdomd goede reden aan kan dragen dat het niet kan.
  maandag 21 september 2009 @ 13:37:29 #44
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_72965130
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Begrijpelijk ook, dat soort straatterroristen vindt dat het suikerfeest, wat eigenlijk "We mogen weer normaal eten." feest is in het arabisch [Ik heb een Saudi-Arabische geneeskundestudent boven me wonen die moslim is en het me uitlegde wat het in het arabisch was.], voor hen gevierd hoort te worden door hun vorm van lekkernij, rellen, extra te doen.
Vraag me trouwens af waarom ze niet braaf bij papa en mama thuis zijn in plaats van de straten en uitgaansgelegenheden te terroriseren.
In Marokko althans zouden ze niet zo makkelijk zulke stennis kunnen trappen, want het hele dorp pakt zo'n ontspoort groepje mocros aan en de ouders weten het ook bijna direct.
Ik zeg je, als de ouders van dit soort relejeugd wisten waar hun kroost mee bezig is, dan zouden ze thuis een pak slaag krijgen dat ze zich voortaan wel gedragen.
quote:
Niks moslimknuffelaartjes, wel linkse politiek correcte straatterroristknuffelaartjes.
De islam is het probleem niet, getuige de autochtone pauper- en tokkiejeugd die ookontspoord is.
Dat de relmocros relatief meer ontsporen ligt aan de ouders die geen overzicht hebben en hun kroost niet goed kunnen opvoeden vanwegen meerdere factoren.
Een goed ding zou betere integratie kunnene zijn, dat zulke immigrantenouders verplicht nederlands leren, i.p.v. maar bij het marokkaans te blijven.
En inderdaad, de eerste 10 jaar geen uitkering, niks.
Werken wil je, werken zul je.

En verder een zero tolerance beleid tegen jeugdcriminaliteit en jeugdgeweld in het algemeen en dan niet alleen maar foute mocros.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_72965427
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:37 schreef Barachem het volgende:

Begrijpelijk ook, dat soort straatterroristen vindt dat het suikerfeest, wat eigenlijk "We mogen weer normaal eten." feest is in het arabisch [Ik heb een Saudi-Arabische geneeskundestudent boven me wonen die moslim is en het me uitlegde wat het in het arabisch was.], voor hen gevierd hoort te worden door hun vorm van lekkernij, rellen, extra te doen.
Vraag me trouwens af waarom ze niet braaf bij papa en mama thuis zijn in plaats van de straten en uitgaansgelegenheden te terroriseren.
In Marokko althans zouden ze niet zo makkelijk zulke stennis kunnen trappen, want het hele dorp pakt zo'n ontspoort groepje mocros aan en de ouders weten het ook bijna direct.
Ik zeg je, als de ouders van dit soort relejeugd wisten waar hun kroost mee bezig is, dan zouden ze thuis een pak slaag krijgen dat ze zich voortaan wel gedragen.
[..]

Wanneer thuis verteld wordt dat ongelovigen minder dan varkens zijn, dan zet ik hele grote vraagtekens bij jouw bewering. Ik ben ervan overtuigd dat de ouders het wel best vinden. Veel van dat soort ouders zijn ongeschoold en boers op een asociale manier. Ik heb in een allochtonenflat gewoond, waar de luiers en vuilniszakken van het balkon werden gegooid. Ik denk dat veel van dat soort ouders gewoon Marokkaanse tokkies zijn.
  maandag 21 september 2009 @ 13:50:05 #46
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_72965483
Ik kan niet wachten tot de ramadan in juni is. Zon op: 04:30. Zon onder: 23:00.

Verhongeren zullen ze, dat vuige moslimtuig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_72966045
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef star_gazer het volgende:
Ik kan niet wachten tot de ramadan in juni is. Zon op: 04:30. Zon onder: 23:00.

Verhongeren zullen ze, dat vuige moslimtuig
Daar zullen ze echt mee zitten ja.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72966497
* Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen!!"
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')