Sinterklaas ook nietquote:Op zondag 20 september 2009 17:35 schreef Metalfrost het volgende:
Ramadan is ook niet iets voor kleine kinderen.
hier ookquote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb hier nog geen rel gezien of gehoord. Hier wonen nette moslims.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
je naamquote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef kopvoddentax het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet op een zaterdag valt. Enkele jaren geleden was de hele binnenstad van Utrecht ontregeld, vanwege rellende voorbipsberbers.
In de bijlmer gaat het altijd los op 5 december jwzquote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
Wat ik begrepen heb is dit feest net zoiets als Sinterklaas voor ons, maar ik heb nog nooit een rellende Sinterklaas gezien
Ben je door een moslim verkracht ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef kopvoddentax het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet op een zaterdag valt. Enkele jaren geleden was de hele binnenstad van Utrecht ontregeld, vanwege rellende voorbipsberbers.
ja ik hoop snel weer terug te gaan en hoe was het voor jou daar?quote:Op zondag 20 september 2009 17:41 schreef F04 het volgende:
Was het nog leuk in Australië postmortum?
Nee, niet verkracht. Maar omdat ik jaren in Utrecht heb gewoond, heb ik jarenlang de zure vruchten van de multiculturele samenleving mogen plukken. Hier wil ik aan toevoegen dat ik vrijwel alleen last had van bontkraagjes (lees: voorbipsberbers). Bedreigen, intimideren, bioscoop terroriseren, vrouwen lastig vallen etc. etc. Daarom ben ik blij met de zondag, blifjt de binnenstad wat rustiger.quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ben je door een moslim verkracht ofzo?
Doe normaal man
Dus omdat er een paar 'voorbipsberbers' de boel verzieken is elke moslim maar meteen slecht?quote:Op zondag 20 september 2009 17:46 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, niet verkracht. Maar omdat ik jaren in Utrecht heb gewoond, heb ik jarenlang de zure vruchten van de multiculturele samenleving mogen plukken. Hier wil ik aan toevoegen dat ik vrijwel alleen last had van bontkraagjes (lees: voorbipsberbers). Bedreigen, intimideren, bioscoop terroriseren, vrouwen lastig vallen etc. etc. Daarom ben ik blij met de zondag, blifjt de binnenstad wat rustiger.
Dan heb jij nog nooit een goed sinterklaas feest meegemaakt.quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
Wat ik begrepen heb is dit feest net zoiets als Sinterklaas voor ons, maar ik heb nog nooit een rellende Sinterklaas gezien
Een paar? De hele binnenstad wat ontregeld randdebiel! Dus, die gasten moeten zich gewoon een beetje inhouden. Het is toch een feest? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus omdat er een paar 'voorbipsberbers' de boel verzieken is elke moslim maar meteen slecht?
En er leven alleen moslims in Utrecht ofzo?quote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Een paar? De hele binnenstad wat ontregeld randdebiel! Dus, die gasten moeten zich gewoon een beetje inhouden. Het is toch een feest? Of is dat teveel gevraagd?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
maar ik heb nog nooit een rellende Sinterklaas gezien
Nee, maar ze zorgen voor onevenredig veel overlast. Dat belooft wat voor de toekomstquote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En er leven alleen moslims in Utrecht ofzo?
Ik mis mijn schaap bertquote:Op zondag 20 september 2009 17:34 schreef postmortum het volgende:
Het is een leuk feest op zich , maar waarom moet dit uitlopen op rellen of ten iminste al een verhoogde spanning zoals bijvoorbeeld in Molenbeek (België ) het geval is?
Dat is toch nergens voor nodig?
Als ik jou was zou ik me eerder druk maken om je eigen toekomst. Je kan maar beter boer worden ofzo, het liefst een varkensboer natuurlijk. Dan weet je in elk geval dat je geen last hebt van die enge buitenlandersquote:Op zondag 20 september 2009 18:23 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Nee, maar ze zorgen voor onevenredig veel overlast. Dat belooft wat voor de toekomst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |