D'oh, laat maar, niet goed gelezenquote:
Bakkal (om even iemand te noemen) heeft ook Ramadan en speelt wel gewoon goed.quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen ze dramatisch over El Hamdaoui, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord. 2!!!
Mag het, na:
- ramadan
- ziekte
- blessure![]()
²
Geen ideequote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
waarom gebruiken ze altijd die you tube shit terwijl het hun eigen materiaal is
Ja, amateuristisch.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, je bent profsporter. Of moeten moslim-voetballers 10 % minder betaald krijgen dan hun collega's?
dat is inderdaad wel heel slecht.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
Er verdwijnen wel heel wat auto's richting Polen, dus wat dat betreft heeft ie het goede kutland opgezocht.quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Leo zou zo autoverkoper kunnen worden, praatjesmaker.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Leo zou zo minister-president autoverkoper kunnen worden, praatjesmaker.
Het kan toch dat 'de Moun' gewoon uit vorm is?quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?
Kom op man, denk logisch, joule.
Zelfs Romario, Servaes, Ronaldo, Bergkamp en van Basten scoorden niet elke wedstrijd.²
El Hamdaoui ook, die scoorde de overige wedstrijden in de Ramadan gewoon.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bakkal (om even iemand te noemen) heeft ook Ramadan en speelt wel gewoon goed.
Huh?quote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
Timmer wordt nog betaald door Feyenoord?!
Aan ziekte en blessure kun je niets doen, dat gebeurt gewoon. Bewust niet/minder eten daar heb je zelf invloed op.quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?
Kom op man, denk logisch, joule.
Zelfs Romario, Servaes, Ronaldo, Bergkamp en van Basten scoorden niet elke wedstrijd.²
Zeker, en daar is niks mis mee, maar gezien de feiten die ik noem en zeker gezien zijn vorige wedstrijden en seizoen verdient hij het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het kan toch dat 'de Moun' gewoon uit vorm is?
Zit allemaal in zijn duin.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat soort dingen weet Jack dan weer.
Wat is dat voor gelul idd.quote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
Timmer wordt nog betaald door Feyenoord?!
Waarschijnlijk is dit dus de reden van zijn zeer zwakke laatste 2 optredens.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan ziekte en blessure kun je niets doen, dat gebeurt gewoon.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat soort dingen weet Jack dan weer.
quote:
Het blijft te zielig voor woorden.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Youri moet het weer even over Twente hebben
Ah hou op man ze hebben gewonnen van Fener.. Ze hebben het er niet over omdat Youri dat wilquote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Dat kan, maar vasten is geen excuus. Ik ga toch ook niet maandag tegen m'n baas zeggen dat ik wat minder hard werk omdat ik me zaterdag lamgezopen heb?quote:Op zondag 20 september 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit dus de reden van zijn zeer zwakke laatste 2 optredens.²
quote:
Waar heb je het over? Berdien zit alleen bij Voetbal International.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ah hou op man ze hebben gewonnen van Fener.. Ze hebben het er niet over omdat Youri dat wil
Waterreus hoor ik veel liever praten, die maakt zijn zinnen tenminste af en zorgt voor gemoedelijke Zuidelijke sfeer aan de tafel.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri, maak alsjeblieft je zinnen af. Please, doe het voor mij, doet het voor Bansheeboy die hier al een redelijke 8 jaar degelijk post. Please.²
De medekoploper en de enige Nederlandse poeg die wist te winnen afgelopen week moet ook gewoon genoemd worden.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Het is geen excuus, dat maak jij er van, het is een logisch gevolg van vasten.quote:Op zondag 20 september 2009 23:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan, maar vasten is geen excuus. Ik ga toch ook niet maandag tegen m'n baas zeggen dat ik wat minder hard werk omdat ik me zaterdag lamgezopen heb?
Hmm, lastig. Dat is kiezen tussen laxeermiddel en een zetpil.quote:Op zondag 20 september 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waterreus hoor ik veel liever praten, die maakt zijn zinnen tenminste af en zorgt voor gemoedelijke Zuidelijke sfeer aan de tafel.
*zucht*quote:
En de minst verwacht ooit trainer te zullen worden speler uit die tijd.quote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Barca het volgende:
Frank is ook in mijn ogen de meest interessante én de beste trainer/coach van de spelersgroep van 1988 en 1990.
Ow...quote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
*zucht*
je bent gewaarschuwd.
*zucht*
Beter dan Engels in elk geval.quote:Op zondag 20 september 2009 23:44 schreef Perico het volgende:
Jack is echt een ongelofelijke faalhaas door Don Leo, die gewoon goed Spaans heet
fier en koen begreep hij alleen niet helemaal.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef TheArt het volgende:
OMG, die Jan Roelfs zong gewoon de Ajaxmars mee
Topquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Het wordt weer ouderwetsch Studio Ajax
Van der Velde sowieso op een veld.quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef TheArt het volgende:
Van der Velde in de verdediging? Youri
Inderdaadquote:
Blijf je er toch op 1?quote:Op zondag 27 september 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
Ik vind het ook stom zo met 2 vbl forums maarja
En neemt de bal eerst mee, lastig wel.quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
een bewussie
Echt he, voor de 100ste keer gaat het over Blatter die niet met hulpmiddelen wil werken, dat weten we nou wel...quote:
Inderdaad, waardeloze kut uizending weer.quote:
Idd, en borst is ook kansloos aan het worden trouwens. VI een concurrent noemen ipv onze collega's van de andere omroep. Was iets chiquer geweest om in zijn woorden te spreken.quote:Op maandag 28 september 2009 01:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloze kut uizending weer.
Is gewoon online terug te kijken, al raad ik je aan dat niet te doen..quote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
Balen dat er vanmiddag geen herhaling was.
Maar weinig gemist zo te lezen.
Is dat zo. Bij de vorige afleveringen is het me niet gelukt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:09 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Is gewoon online terug te kijken, al raad ik je aan dat niet te doen..
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo. Bij de vorige afleveringen is het me niet gelukt.
klinkt als een gemiddelde wedstrijdquote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef yozd het volgende:
Gisteren zonden ze bij Studio Voetbal een compilatie filmpje uit met daarin een redelijk bizarre actie van Suarez. Hij kreeg daar een zacht tikje en ging vervolgens belachelijk op de grond liggen. Toen niemand verder wat deed, stond die maar weer op. Heeft iemand die beelden ergens?
Inderdaad, waar is Sjek? Zeg het maar jongens waar die is.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is Sjek? Zeg het maar jongens waar die is.
Dat zei 'ie dus niet. Hij zei dat 'ie 'm in de ArenA niet had gegeven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee, wat Ton zegt, tegen Ajax zullen ze hem nooit geven
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef Paul het volgende:
Sjek is vast aan het dansen in een musical
ja tegen Ajax in de Arena okquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei 'ie dus niet. Hij zei dat 'ie 'm in de ArenA niet had gegeven.
Snap de discussie ook niet, had hem net niet klemvast.quote:
de regel is dus, dat het opzettelijk moet zijn !!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Colplay het volgende:
[..]
Snap de discussie ook niet, had hem net niet klemvast.
Hand gaat naar de bal, geen natuurlijke beweging dus strafschop. Zelfs De Fauw heeft al gezegd dat ook al deed hij het niet opzettelijk hij het wel een strafschop vond.
Als ik op de lijn met mijn handen omhoog gaan staan, mijn ogen dicht en ik krijg hem er tegenaan is het ook geen penalty?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
de regel is dus, dat het opzettelijk moet zijn !!!!
anticlimaxquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)8/1647/0/index.dhtml
je heb toch net het spelregelboek gezien ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Als ik op de lijn met mijn handen omhoog gaan staan, mijn ogen dicht en ik krijg hem er tegenaan is het ook geen penalty?
Maar jij weet ook wel dat het in de praktijk heel anders gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
je heb toch net het spelregelboek gezien ?
de aanstaand kampioen natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
De kampioen pijn gedaan? Volgens mij speelde je tegen PSV de Chat.
Ja maar als je met de rug naar de bal staat is het belachelijk om een penalty te gevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar jij weet ook wel dat het in de praktijk heel anders gaat.
Hij beweegt duidelijk zijn hand achter zich naar de bal. Neemt dus het risico om de bal weg te slaan. Dus voor mij terechte strafschop. Als dit er geen een is, dan hoef je er nooit meer een te geven voor hands.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar als je met de rug naar de bal staat is het belachelijk om een penalty te geven
Het valt mee moet ik zeggen, had hem irritanter verwacht. Vind het tot nu toe best een leuke uitzending.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Lebawski het volgende:
Leuk, Du Chatinier is zo'n beetje de enige man aan tafel die het géén penalty vond bij Ajax en wél een rode kaart voor Emanuelson. Verkapte aversie jegens Amsterdam ?
Zou dat een bewussie zijn van Hugo?quote:
quote:
Inderdaad. Dit is iets wat Egbers niet zou moeten doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Tom Egbers echt een hele sympathieke man maar Jack Van Gelder is toch echt zoveel beter.
Wat denk je zelf? Hij zei het een paar keer en lachte er zelf het hardste om. Ik denk het niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zou dat een bewussie zijn van Hugo?
Sjek moet vast weer even bijkleuren, anders lijkt ie niet meer op z'n zwarte tweelingbroer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:56 schreef erkel het volgende:
[..]
JA!? Tom voor één aflevering gaat wel, maar liever niet te veel.
Dat vind ik juist mooi, hoe die mensen helemaal uit hun dak gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef alors het volgende:
Die Zuid Amerikaanse commentators altijd met hun GOOOOLLLLLL!! Ja wij hebben ook beeld hoor
Kutargument. Je ziet toch alles wat commentatoren zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef alors het volgende:
Die Zuid Amerikaanse commentators altijd met hun GOOOOLLLLLL!! Ja wij hebben ook beeld hoor
Niet dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
Dick Advocaat ..Jan Mulder zal nu wel stil zijn
Helemaal niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
wat liegt die Mulder weer..
Ik dacht het ook hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja dat van dat stenigen heeft ie toch wel gezegd?
ik zie het hem nog zeggen geloof ik.
Maar hij zei het toen als een soort parodie op die overdreven kritiek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hij heeft het ook gezegd maar het was sarcastisch.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal logischquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij heeft het ook gezegd maar het was sarcastisch.
Hij heeft dat gezegd. Maar je moet het hele fragment zien wil je het begrijpen.quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
Als je het fragment gezien hebt, weet je dat Mulder het niet zo bedoelde. Het is compleet uit zijn verband gerukt...
Mulder heeft gelijk.
Onzin. Dat zei hij niet veel later. Dat zei hij gewoon direct nadat het ophef veroorzaakte.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Veel later zei ie dat ie het niet zo bedoelde .
Ondanks dat het drama is, lig ik hier ook stuk, alleen komt dat meer omdat ook Hugo zijn lach niet kon onderdrukkenquote:
en terecht, gewoon een domme actiequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van de Wiel wordt echt compleet afgebrand
Hier ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ondanks dat het drama is, lig ik hier ook stuk, alleen komt dat meer omdat ook Hugo zijn lach niet kon onderdrukken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef koemleit het volgende:
laat nog es wat lil wayne horen! Het klonk best lekker.
Slimme jongen, die Gregory.quote:Bn drnk as fukkk! Ga hlemaal loss hierr. Wil hier nooit meer wg ! Still going hardddd !!!about. Let theez girls meet my friend pina colada hahaha lolabout TE HARD hierrr Shit gaat lossss !!
vandaag was zijn inbreng echt nog minder dan ooit. Normaal gesproken heeft hij altijd nog wel wat te melden vanuit het Eindhovense.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef PLAE@ het volgende:
Waterreus zit daar om af te geven op alles wat uit de Randstad komt?
En zijn broek zakte ook finaal af en daarna zag je hem zo zijn broek omhoog hijsen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef Ad_rem het volgende:
Bondscoach die een buiksliding maakt.. Dat verzin je gewoon niet.![]()
Wat een heldquote:
Ik vond Jan Mulder inderdaad overdreven reageren en ongeloofwaardig. Hij zei dat hij het niet eens zag, dat geloof ik gewoon niet. Nu lieten ze het lijken alsof Tom een soort van racist is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat Tom terecht de "kabel" ter discussie stelde met die beelden.
Maar de heren wilden zich er niet aan branden... totdat Youri toegaf dat het de realiteit is, bij veel clubs, Latino's bij elkaar, donkere spelers bij elkaar...
Maarja alles wat je erover zegt is erg beladen meteen.
Demy z'n vrouw heeft wel iets met die kabel denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef JOHAN410 het volgende:
Volgens mij zag ik Demy de Zeeuw ook zitten bij het zogenaamde zwarten groepje, dus waar hebben we het over?
Is toch logisch. Als je dezelfde interesses hebt zoek je elkaar snel op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat Tom terecht de "kabel" ter discussie stelde met die beelden.
Maar de heren wilden zich er niet aan branden... totdat Youri toegaf dat het de realiteit is, bij veel clubs, Latino's bij elkaar, donkere spelers bij elkaar...
Maarja alles wat je erover zegt is erg beladen meteen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Demy z'n vrouw heeft wel iets met die kabel denk ik
Dat dus! Ze zetten Tom zo heel goedkoop voor het blok, dat was lafhartig zelfs. Het beeld mocht zeker getoond worden. Daarna had er gewoon iemand kunnen zeggen: jongens met dezelfde interesses zoeken mekaar op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vond Jan Mulder inderdaad overdreven reageren en ongeloofwaardig. Hij zei dat hij het niet eens zag, dat geloof ik gewoon niet. Nu lieten ze het lijken alsof Tom een soort van racist is.
Ja, maar hij is te dominant. E elke week Ton Boot zoals LDL ben ik niet meer zo blij mee.quote:
wat een dieptepunt..laat ie gaan basketballenquote:
Ik vind hem niet interessant. Hij doet altijd alsof hij alles weet. En daarnaast komt hij gewoon te vaak in Studio Voetbal...quote:
Dat dus!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik vind hem niet interessant. Hij doet altijd alsof hij alles weet. En daarnaast komt hij gewoon te vaak in Studio Voetbal...
Dat inderdaad. En sowieso interessanter dan bijv Waterreusquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het leuk om te zien dat iemand veel verstandvan sport heeft.
Dat heeft ie namelijk. Eens een andere kijk op het voetballen door een buitenstaander.
Nee die anderen zitten er pas recent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Boot is alleen ook al een keer of 3 geweest, dat kennen we onderhand wel.
Idd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Boot is alleen ook al een keer of 3 geweest, dat kennen we onderhand wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |