D'oh, laat maar, niet goed gelezenquote:
Bakkal (om even iemand te noemen) heeft ook Ramadan en speelt wel gewoon goed.quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen ze dramatisch over El Hamdaoui, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord. 2!!!
Mag het, na:
- ramadan
- ziekte
- blessure![]()
²
Geen ideequote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
waarom gebruiken ze altijd die you tube shit terwijl het hun eigen materiaal is
Ja, amateuristisch.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, je bent profsporter. Of moeten moslim-voetballers 10 % minder betaald krijgen dan hun collega's?
dat is inderdaad wel heel slecht.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
Er verdwijnen wel heel wat auto's richting Polen, dus wat dat betreft heeft ie het goede kutland opgezocht.quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Leo zou zo autoverkoper kunnen worden, praatjesmaker.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Leo zou zo minister-president autoverkoper kunnen worden, praatjesmaker.
Het kan toch dat 'de Moun' gewoon uit vorm is?quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?
Kom op man, denk logisch, joule.
Zelfs Romario, Servaes, Ronaldo, Bergkamp en van Basten scoorden niet elke wedstrijd.²
El Hamdaoui ook, die scoorde de overige wedstrijden in de Ramadan gewoon.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bakkal (om even iemand te noemen) heeft ook Ramadan en speelt wel gewoon goed.
Huh?quote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
Timmer wordt nog betaald door Feyenoord?!
Aan ziekte en blessure kun je niets doen, dat gebeurt gewoon. Bewust niet/minder eten daar heb je zelf invloed op.quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De andere argumenten, dat hij slechts 2 keer niet heeft gescoord, de overige wedstrijden die hij speelde wel, en dat hij ziek was deze week en terug komt van een blessure, daar doe je niks mee?
Kom op man, denk logisch, joule.
Zelfs Romario, Servaes, Ronaldo, Bergkamp en van Basten scoorden niet elke wedstrijd.²
Zeker, en daar is niks mis mee, maar gezien de feiten die ik noem en zeker gezien zijn vorige wedstrijden en seizoen verdient hij het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het kan toch dat 'de Moun' gewoon uit vorm is?
Zit allemaal in zijn duin.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat soort dingen weet Jack dan weer.
Wat is dat voor gelul idd.quote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef buddyb het volgende:
Timmer wordt nog betaald door Feyenoord?!
Waarschijnlijk is dit dus de reden van zijn zeer zwakke laatste 2 optredens.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aan ziekte en blessure kun je niets doen, dat gebeurt gewoon.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat soort dingen weet Jack dan weer.
quote:
Het blijft te zielig voor woorden.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Youri moet het weer even over Twente hebben
Ah hou op man ze hebben gewonnen van Fener.. Ze hebben het er niet over omdat Youri dat wilquote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Dat kan, maar vasten is geen excuus. Ik ga toch ook niet maandag tegen m'n baas zeggen dat ik wat minder hard werk omdat ik me zaterdag lamgezopen heb?quote:Op zondag 20 september 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit dus de reden van zijn zeer zwakke laatste 2 optredens.²
quote:
Waar heb je het over? Berdien zit alleen bij Voetbal International.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ah hou op man ze hebben gewonnen van Fener.. Ze hebben het er niet over omdat Youri dat wil
Waterreus hoor ik veel liever praten, die maakt zijn zinnen tenminste af en zorgt voor gemoedelijke Zuidelijke sfeer aan de tafel.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri, maak alsjeblieft je zinnen af. Please, doe het voor mij, doet het voor Bansheeboy die hier al een redelijke 8 jaar degelijk post. Please.²
De medekoploper en de enige Nederlandse poeg die wist te winnen afgelopen week moet ook gewoon genoemd worden.quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Het is geen excuus, dat maak jij er van, het is een logisch gevolg van vasten.quote:Op zondag 20 september 2009 23:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kan, maar vasten is geen excuus. Ik ga toch ook niet maandag tegen m'n baas zeggen dat ik wat minder hard werk omdat ik me zaterdag lamgezopen heb?
Hmm, lastig. Dat is kiezen tussen laxeermiddel en een zetpil.quote:Op zondag 20 september 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waterreus hoor ik veel liever praten, die maakt zijn zinnen tenminste af en zorgt voor gemoedelijke Zuidelijke sfeer aan de tafel.
*zucht*quote:
En de minst verwacht ooit trainer te zullen worden speler uit die tijd.quote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Barca het volgende:
Frank is ook in mijn ogen de meest interessante én de beste trainer/coach van de spelersgroep van 1988 en 1990.
Ow...quote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
*zucht*
je bent gewaarschuwd.
*zucht*
Beter dan Engels in elk geval.quote:Op zondag 20 september 2009 23:44 schreef Perico het volgende:
Jack is echt een ongelofelijke faalhaas door Don Leo, die gewoon goed Spaans heet
fier en koen begreep hij alleen niet helemaal.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef TheArt het volgende:
OMG, die Jan Roelfs zong gewoon de Ajaxmars mee
Topquote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Het wordt weer ouderwetsch Studio Ajax
Van der Velde sowieso op een veld.quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef TheArt het volgende:
Van der Velde in de verdediging? Youri
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |