zo 29/11 Barcelona Real Madridquote:Op zondag 20 september 2009 21:00 schreef Grimm het volgende:
Wanneer is het barca real of vice versa?
Je zou op z'n minst verwachten dat Xerez wel een kaart pakt als het 1-0 of 2-0 achter staat.quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef WeebI het volgende:
Overigens was Real - Xerez het eerste duel van het seizoen waarbij geen enkel team een kaart ontving.
Ja precies, vooral bij scheidsrechter Delgado Ferreiro, die in zijn vorige twee duels gemiddeld zes gele kaarten per duel trok.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst verwachten dat Xerez wel een kaart pakt als het 1-0 of 2-0 achter staat.
hier kun je hem downloadenquote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef nightfall het volgende:
iemand streampje van die goal van ruud?
Haha, ik begreep al niet waarom je als Real Madrid-fan zo voor Valencia aan het juichen wasquote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef WeebI het volgende:
Ik zou het minder erg vinden als ik geen geld op Valencia had staan
Ik ben ook niet anti-Valencia ofzo hoor. Kijk graag naar Villa, Mata, Silva, Pablo en Banega. Fantastisch aanvalsteam.quote:Op zondag 20 september 2009 22:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Haha, ik begreep al niet waarom je als Real Madrid-fan zo voor Valencia aan het juichen was
Wat is dat?quote:
bron: Van Nistelrooij alweer geblesseerdquote:Voor Ruud van Nistelrooij zal zijn rentree er één van dubbele gevoelens zijn geweest. Hij scoorde bij zijn eerste optreden van het seizoen, maar raakte direct weer geblesseerd.
Van Nistelrooij speelde bijna een jaar geen officieel duel meer voor Real Madrid. Een operatie aan zijn knie en de daaropvolgende revalidatie hield de Nederlandse spits maandenlang aan de kant. In het thuisduel met promovendus Xerez mocht Van Gol tien minuten voor tijd bij een 3-0 voorsprong Cristiano Ronaldo vervangen. De aanvaller kon zo in de voorlaatste minuut een pass van Guti onder Xerezgoalie Renan doorschuiven en de 5-0 eindstand op het scorebord zetten.
Van Nistelrooij lijkt daarbij echter een lelijke blessure te hebben opgelopen. In de kleedkamer deden de teamartsen van Real Madrid de ontdekking dat de spits waarschijnlijk een spierscheuring in zijn linkerdijbeen heeft opgelopen. Later vandaag zal de voormalig speler van onder meer PSV en Manchester United tests ondergaan om de ernst van de blessure in te kunnen schatten. Naar verwachting speelt Van Nistelrooij in ieder geval niet in de komende duels tegen Villarreal (woensdag) en Tenerife (komend weekend).
Ah, nooit van gehoord. Maar ik ben niet zo'n fanatiek gokker, hoorquote:Op maandag 21 september 2009 00:36 schreef Tim86 het volgende:
WOS=Wedden op sport
Langlopende reeks ook hier, in Uvt.
Wel leuk om de drie clubs die al vanaf 1928 in La Liga spelen bovenaan te zienquote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Saviola het volgende:
Enkel nog Bilbao mee op kop, die zullen ook wel snel afhaken
Volgens voetbalzone (quote:Op woensdag 23 september 2009 12:05 schreef Saviola het volgende:
Uitstekende wedstrijd van Barça gister.![]()
Is er al meer bekend over de blessure van Zlatan?
Vond vooral de assist op Pique(de 0-3) mooi. Staat hij met de bal aan de voet omringd door 5!! tegenstanders en nog de bal bij een compleet vrij staande mede speler weten te krijgen..quote:Op woensdag 23 september 2009 12:27 schreef Lebawski het volgende:
Mooi om te zien, dat Zlatan beetje bij beetje dat gene brengt dat ik van had verwacht. Eto'o gaat niet gemist worden.
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:09 schreef afcajos het volgende:
Speelt vdv?
Maar dat was dan ook een eigen speler, dus die prijs was al van tevoren vastgezet. Ieder andere club had wel 15(+) moeten dokken hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:21 schreef pwned het volgende:
Granero is mijn inziens de beste aankoop dit seizoen voor Real, zeker prijs/kwaliteit
Een ban vooralquote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Nee, iedereen is gewoon weg uit VBL
Wat is dat voor censuurquote:
als je geband bent mag je wel gewoon voetbal kijken..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
Dan missen ze Ronaldoooooooooo's superacties's maar lekker.![]()
Vamossssssssss!!!
Spam mocht al nooit, niet zo vreemd toch?quote:
Haha was het spam dan wat ik deed? Ik zit niet achter dat forum ofzo hoor..heb me wel vanmiddag geregistreerd maar dat is hetquote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Spam mocht al nooit, niet zo vreemd toch?
Hoe lang nog?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:31 schreef MMUFC het volgende:
Ronaldo is nu met 5 goals uit de eerste 4 duels de meest productieve debutant van Real Madrid.
Hoe bedoel je hoe lang nog?quote:
Op hoeveel seconden staat de snelste rode kaart in de Primera División?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Luque, rood nadat 'ie er net is in gekomen
.
Ze twijfelen aan het kunnen van Atleti.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1 gaat Valencia-Atletico niet eens uitzenden.
Geen idee, maar Luque stond er een paar minuten in, Santos een paar seconden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op hoeveel seconden staat de snelste rode kaart in de Primera División?
Ging Albert Luque er nog sneller af dan Marciano dos Santos?
Ik had het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, maar Luque stond er een paar minuten in, Santos een paar seconden.
Ik zit er helemaal klaar voor zenden ze het niet eens uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1 gaat Valencia-Atletico niet eens uitzenden.
Wel een volledige herhaling van Real Madridquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:06 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor zenden ze het niet eens uit
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel een volledige herhaling van Real Madrid.
Osasuna is best een goede ploeg moet ik zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Happel het volgende:
Barcelona 1-0 voor tegen Osasuna, Keita.
Sevilla 1-0 voor tegen Xerez, Negredo.
Ze kunnen beide spelen, maar of dat in de basis is, is nog niet zeker geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:35 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Ja zin in.. spelen Messi en Zlatan?
Alleen op Madeira en in Lissabon is Ronaldo kind aan huis.quote:Op zondag 29 november 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ronaldo is niet heel geliefd in Barcelona.
Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijdquote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef BruggiKeane het volgende:
Afgelopen. Had er toch meer van verwacht, toch 90 minuten vermaakt.
Daarom heb ik me ook wel vermaakt, constant dreiging. Maar het kwam er allemaal net niet uit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijd
Ik ook, maar MOTM was voor mij Puyol, wat een bikkel. Heeft aardig wat onschadelijk gemaakt achterin. Bij Real viel Kaka mij enorm op, wat blijft dat een klasse speler zeg. Zeer vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed, maar die tempowisselingen, het pressie spelen, de technische perfectie van sommige spelers verraad gewoon dat dit het allerhoogste niveau van dit moment is. Top.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijd
Was inderdaad fascinerend om te zien. Vond de keuzes voor Marcelo en Higuain wel helemaal verkeerd uitpakken.quote:Op maandag 30 november 2009 01:15 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik ook, maar MOTM was voor mij Puyol, wat een bikkel. Heeft aardig wat onschadelijk gemaakt achterin. Bij Real viel Kaka mij enorm op, wat blijft dat een klasse speler zeg. Zeer vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed, maar die tempowisselingen, het pressie spelen, de technische perfectie van sommige spelers verraad gewoon dat dit het allerhoogste niveau van dit moment is. Top.
Ik ben volgens mij alleen ongeveer de enige die kijkt aan het postgedrag hier te zienquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:38 schreef koemleit het volgende:
handig die updates van Amrosius.
nee hoor elders wordt er druk over gepraat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alleen ongeveer de enige die kijkt aan het postgedrag hier te zien.
Ja, en? Daar hebben we hier niks aan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee hoor elders wordt er druk over gepraat.
Dacht dat het aan mij lag maar het is hartstikke rustig in vbl de laatste tijd, ik post er amper maar lees er altijd veel. Jammer, waar is 'elders' dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alleen ongeveer de enige die kijkt aan het postgedrag hier te zien.
Waarom kreeg hij de tweede?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Tweede geel Ronaldo, slimme jongen.
Dik trappen waarvoor hij ook direct rood had kunnen krijgen.quote:
Precies, bij Real spelen ze allemaal voor zich. Barca heeft echt een mooi voetballend elftalquote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Futebol het volgende:
Kan me toch bijna niet voorstellen dat Real het Barcelona echt moeilijk gaat maken dit seizoen op de langere termijn, Barca is zoveel meer een ingespeeld geheel.
Idd, ongelofelijk. Hij leert er amper van.quote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Barça heeft gedaan wat het moest doen.![]()
Cristiano Ronaldo weet me steeds weer te verbazen met zijn domme acties. Real Madrid moet hem echt begeleiden, anders gaan ze ten onder aan zijn fratsen.
De Premier League vind ik een boevennest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Confetti het volgende:
Primera division![]()
![]()
Het verschil in geld is daar wel ENORM groot vergeleken met andere toplanden. Stelt niet veel meer voor. Wat is de EPL dan toch geweldig.
4-0 Real., 1e helft nog
Idd heerlijk gedaan van Van der Vaart.quote:
Hij speelde erg goed, beter blijft Kaka' nog even weg.quote:Op zondag 20 december 2009 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd heerlijk gedaan van Van der Vaart.
Wat een goal was datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:16 schreef Trystar het volgende:
Inmiddels 1-1
Ja eerst via een verdediger kwam de bal bij Forlan, die schoot op de keeper, waarna de bal via een verdediger erin caramboleerde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Trystar het volgende:
[..]
Eigen goal toch? Ik was net even naar de wc
Samen kunnen ze zelfs beter spelen en worden beiden ook nog steeds beter.quote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hij speelde erg goed, beter blijft Kaka' nog even weg.
Van der Vaart gelukkig weer in de basis. Ik heb er ontzettend veel zin in.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Trystar het volgende:
Zo dadelijk om 2100 uur Osasuna - Real Madrid.
Kijken of Madrid kan in lopen op FC Barcelona.
Mogelijke opstelling;
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen, waardeloos echt.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef Trystar het volgende:
Osasuna - Real Madrid 0-0 eindstand, erg matige wedstrijd.
dacht dat marcelo als lb zou spelen? zit op mobiel, dus kan het niet checken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Confetti het volgende:
Van der Vaart samen met Kaka dus in de basis. Knap hoe die zich heeft teruggevochten.
Eindelijk zit die prutster Marcelo eens op de bank.
Gewoon aangenaaid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Ronaldo een kaart heeft gekregen.
Ik ga ook kijken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon aangenaaid.
Eens kijken wat Barca gaat doen, voor de tweede keer deze week tegen Sevilla.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef Adelante het volgende:
Zo zie je maar dat je met geld geen team kunt kopen, wel individuele topkwaliteit maar geen team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |