Wel leuk om de drie clubs die al vanaf 1928 in La Liga spelen bovenaan te zienquote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Saviola het volgende:
Enkel nog Bilbao mee op kop, die zullen ook wel snel afhaken
Volgens voetbalzone (quote:Op woensdag 23 september 2009 12:05 schreef Saviola het volgende:
Uitstekende wedstrijd van Barça gister.![]()
Is er al meer bekend over de blessure van Zlatan?
Vond vooral de assist op Pique(de 0-3) mooi. Staat hij met de bal aan de voet omringd door 5!! tegenstanders en nog de bal bij een compleet vrij staande mede speler weten te krijgen..quote:Op woensdag 23 september 2009 12:27 schreef Lebawski het volgende:
Mooi om te zien, dat Zlatan beetje bij beetje dat gene brengt dat ik van had verwacht. Eto'o gaat niet gemist worden.
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:09 schreef afcajos het volgende:
Speelt vdv?
Maar dat was dan ook een eigen speler, dus die prijs was al van tevoren vastgezet. Ieder andere club had wel 15(+) moeten dokken hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:21 schreef pwned het volgende:
Granero is mijn inziens de beste aankoop dit seizoen voor Real, zeker prijs/kwaliteit
Een ban vooralquote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Nee, iedereen is gewoon weg uit VBL
Wat is dat voor censuurquote:
als je geband bent mag je wel gewoon voetbal kijken..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
Dan missen ze Ronaldoooooooooo's superacties's maar lekker.![]()
Vamossssssssss!!!
Spam mocht al nooit, niet zo vreemd toch?quote:
Haha was het spam dan wat ik deed? Ik zit niet achter dat forum ofzo hoor..heb me wel vanmiddag geregistreerd maar dat is hetquote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Spam mocht al nooit, niet zo vreemd toch?
Hoe lang nog?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:31 schreef MMUFC het volgende:
Ronaldo is nu met 5 goals uit de eerste 4 duels de meest productieve debutant van Real Madrid.
Hoe bedoel je hoe lang nog?quote:
Op hoeveel seconden staat de snelste rode kaart in de Primera División?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Luque, rood nadat 'ie er net is in gekomen
.
Ze twijfelen aan het kunnen van Atleti.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1 gaat Valencia-Atletico niet eens uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |