Waarom kreeg hij de tweede?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Tweede geel Ronaldo, slimme jongen.
Dik trappen waarvoor hij ook direct rood had kunnen krijgen.quote:
Precies, bij Real spelen ze allemaal voor zich. Barca heeft echt een mooi voetballend elftalquote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Futebol het volgende:
Kan me toch bijna niet voorstellen dat Real het Barcelona echt moeilijk gaat maken dit seizoen op de langere termijn, Barca is zoveel meer een ingespeeld geheel.
Idd, ongelofelijk. Hij leert er amper van.quote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Barça heeft gedaan wat het moest doen.![]()
Cristiano Ronaldo weet me steeds weer te verbazen met zijn domme acties. Real Madrid moet hem echt begeleiden, anders gaan ze ten onder aan zijn fratsen.
De Premier League vind ik een boevennest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Confetti het volgende:
Primera division![]()
![]()
Het verschil in geld is daar wel ENORM groot vergeleken met andere toplanden. Stelt niet veel meer voor. Wat is de EPL dan toch geweldig.
4-0 Real., 1e helft nog
Idd heerlijk gedaan van Van der Vaart.quote:
Hij speelde erg goed, beter blijft Kaka' nog even weg.quote:Op zondag 20 december 2009 01:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd heerlijk gedaan van Van der Vaart.
Wat een goal was datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:16 schreef Trystar het volgende:
Inmiddels 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |