Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijdquote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef BruggiKeane het volgende:
Afgelopen. Had er toch meer van verwacht, toch 90 minuten vermaakt.
Daarom heb ik me ook wel vermaakt, constant dreiging. Maar het kwam er allemaal net niet uit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijd
Ik ook, maar MOTM was voor mij Puyol, wat een bikkel. Heeft aardig wat onschadelijk gemaakt achterin. Bij Real viel Kaka mij enorm op, wat blijft dat een klasse speler zeg. Zeer vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed, maar die tempowisselingen, het pressie spelen, de technische perfectie van sommige spelers verraad gewoon dat dit het allerhoogste niveau van dit moment is. Top.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Blijft een genot om naar Barca te kijken hoor. Vooral de techniek en passeerbewegingen van Messi en Iniesta waren weer geweldig. M.i. geweldige wedstrijd
Was inderdaad fascinerend om te zien. Vond de keuzes voor Marcelo en Higuain wel helemaal verkeerd uitpakken.quote:Op maandag 30 november 2009 01:15 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik ook, maar MOTM was voor mij Puyol, wat een bikkel. Heeft aardig wat onschadelijk gemaakt achterin. Bij Real viel Kaka mij enorm op, wat blijft dat een klasse speler zeg. Zeer vermakelijke wedstrijd, niet altijd even goed, maar die tempowisselingen, het pressie spelen, de technische perfectie van sommige spelers verraad gewoon dat dit het allerhoogste niveau van dit moment is. Top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |