quote:Drakentshirts.
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.quote:
Wat is er mis met JB dan?quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.
Skylarrrkkkquote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.
Waarquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks. Er is ook niks mis met die anderen. Maar dan zijn er weer meer KLBers dan PUBers hier.
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat wordenquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Yeah, een naamtopic voor het grootste tienersletje van FOK!
Ik vind haar wel lief en ik ken der heul nietquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb onbedoeld een rel uitgelokt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat worden
Heb je Lautjes fan ook weer.quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Woeps!quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb onbedoeld een rel uitgelokt.
Want als de KLBers terug komen, gaan ze waarschijnlijk kloten in de PUB.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef yvonne het volgende:
Rosbief, kutuser, baggeroeuvre, weg tot kerst op z'n minst.
Dat zijn flink wat maandenquote:
Gewoon om daar te rellen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps!
Waarom eigenlijk.. Ik persoonlijk vind PUB heul niet zo leuk!
Onbedoeld.quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps!
Waarom eigenlijk.. Ik persoonlijk vind PUB heul niet zo leuk!
quote:
Kan hier toch ook?!quote:
Lautje weet heus wel dat ze mijn opmerking als een compliment moet oppakken. Boksz!quote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat worden
Hij is ook kankerirritant met z'n zogenaamd grappige wereldvreemde uitspraken.quote:
Hou eens even je grote grafmuil.quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lief en ik ken der heul niet
Ik ken m dan ook niet zo heul erg goed.. Zie m af en toe posten, maar that's itquote:Op zondag 20 september 2009 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is ook kankerirritant met z'n zogenaamd grappige wereldvreemde uitspraken.
Hmm, ik ken Penisbaard niet echt eigenlijk, maar als jij zegt dat dat zo is, zal dat vast kloppen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Rosbief lijkt een beetje op Penisbaard, maar dan de niet grappige flauwe versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fayequote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hoi zeg! Die Rickokun was kk lekker gisteren met zijn mooie vette penis!
Crack_ is ook tof.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:Wat een lelijk hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig joh, een 22 inch laptop.quote:Op zondag 20 september 2009 18:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een goede laptop kopen.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
HET IS NIET EENS NACHTBAGGER TIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
voel je niks vanquote:
.quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
HET IS NIET EENS NACHTBAGGER TIJD.
jouw avatarquote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
HET IS NIET EENS NACHTBAGGER TIJD.
Lang leve PUB.quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
Ik ken ineens meer dan de helft van de mensen die hier nu posten niet
Johquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hou eens even je grote grafmuil.
Dat overkomt de beste wel eensquote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
duurde 2 posts voordat ik daar achter was
Je zou t ook bijna denken eh!quote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef Remsjo het volgende:
Ik dacht ook dat iemand PUB SC naar KLB had getoverd
KLB en PUB worden toch binnenkort samen gevoegd, dus wen dr maar vast aanquote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef Remsjo het volgende:
Ik dacht ook dat iemand PUB SC naar KLB had getoverd
quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KLB en PUB worden toch binnenkort samen gevoegd, dus wen dr maar vast aan
hopen van nietquote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga een touw en een boom zoeken op de dag dat daar werk van gemaakt wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht nog maar evenquote:
Om iets op t internetquote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga een touw en een boom zoeken op de dag dat daar werk van gemaakt wordt.
Ga maar alvast zoeken naar een mooie hoge boomquote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof als ze je plagen.quote:
Dan krijg je allemaal hybird users al mijquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga maar alvast zoeken naar een mooie hoge boom
BT is tenslotte ook al PUB mod inmiddels
Ik laat me niet wegjagen hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof als ze je plagen.
What's that got to do with it?quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan word het één en al gerel hier als al die PUB paupers naar de KLB komenquote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht nog maar evenAl mag ik t niet zeggen ofc
ze willen gewoon je aandachtquote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen hoor.
Ach.. T is net als met katjes.. Die moeten eerst ook aan elkaar wennenquote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan word het één en al gerel hier als al die PUB paupers naar de KLB komen
Dat gebeurt nu ook al.quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan word het één en al gerel hier als al die PUB paupers naar de KLB komen
dat zegt natuurlijk veelquote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kusjes daarvoor, ik zag de connectie namelijk ook niet.quote:
nee! doe het niet! neeee! no! het is he tniet waard!! nee!quote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat ze maar weer lekker teruggaan naar PUB.quote:Op zondag 20 september 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kusjes daarvoor, ik zag de connectie namelijk ook niet.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
Nu op veronica, te lomp
Zo'n kk jood die overigens ook blank is, voelt zich beledigd omdat ie denkt dat ze hem discrimineren omdat hij zegt dat ie "aboriginal" isaboriginals zijn absoluut niet blank en joods
Zolang PUB maar in de PUB-SC blijft dan blijft hier de humor hoog.quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ach, t word even wennen met de vele pub-ers hier en vele klb-ers daar al lopen we nu bij elkaar al in de SC flink te spammen. Er zal niet veel veranderen, hooguit de humor
Die daalt enorm als PUB hierheen komt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ach, t word even wennen met de vele pub-ers hier en vele klb-ers daar al lopen we nu bij elkaar al in de SC flink te spammen. Er zal niet veel veranderen, hooguit de humor
truequote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die daalt enorm als PUB hierheen komt.
Beetje matig, zitten wel heel techno-achtige invloeden in. Geen opbouw en nadruk op hoge tonen enzo...quote:
KLB + PUB = KLUB , Klub SC krijg je danquote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zolang PUB maar in de PUB-SC blijft dan blijft hier de humor hoog.
Jup, maar dan zal het 2 SC's bevattenquote:Op zondag 20 september 2009 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KLB + PUB = KLUB , Klub SC krijg je dan![]()
en dan krijg je van die anti elkaar topics
quote:Op zondag 20 september 2009 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KLB + PUB = KLUB , Klub SC krijg je dan![]()
en dan krijg je van die anti elkaar topics
Ik.quote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
Lekker boeiend allemaal..
Wie heeft er nog meer echt zo'n achterlijk onmeunig lui kutzondag-gevoel?
Ikquote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
kwijlen op de stoere KLB crewquote:
Zeker welquote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
Zij hebben echt enorm veel schattige, lieve nummers.
Ik maar ik ga zo trekken, welke meid gaat zo even mee soppen?quote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
Zelfs voor dergelijke praktijken ben ik te luiquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik maar ik ga zo trekken, welke meid gaat zo even mee soppen?
quote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfs voor dergelijke praktijken ben ik te lui
wat doet travis tochquote:
topickiller.quote:Op zondag 20 september 2009 19:47 schreef Dqod het volgende:
SJEUZUS!!! Epilepsie-veroorzakende beelden op tv
Whatevquote:
Laat TR's achter en smeer hem een ban aan.quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Chai het volgende:
Lil.Q94![]()
Die vieze papzak zit allerlei zooi te kicken en nu komt het weer in mijn actieve topics omhoog.
Done.quote:Op zondag 20 september 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat TR's achter en smeer hem een ban aan.
Lastig dat je zelf 11 vakken bentquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een 4 rings map voor elk vak.
Ik ben 11 vakken.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Lastig dat je zelf 11 vakken bent
Nee.quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bron.quote:Op zondag 20 september 2009 20:23 schreef Otis. het volgende:
Gratis OV voor moslims in Amsterdam. WTF manDan wil ik ook gratis met kerst.
Ajoh volgend jaar betalen ze het toch terug met de hoofdoektaxquote:Op zondag 20 september 2009 20:23 schreef Otis. het volgende:
Gratis OV voor moslims in Amsterdam. WTF manDan wil ik ook gratis met kerst.
OMFG!!quote:
Een PUBer, die nu in KLB komt posten, om vervolgens stoer te doen tegen PUB.quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
Andere OP had niet misstaan overigens, maar ik zie al wie de ts is.
WEEEEE HEBBEN EEEEN :quote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
THIS IS KLAAGBAAK!!!
WTF is dit man?quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMFG!!
Weetje wat?
Ik ga me ook lekker als een verwende agressieve baby gedragen, misschien krijg ik ook wel gratis vervoer.
Het liefst een taxi.
Ik ga meldpunt voor discriminatie bellen...quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
WTF is dit man?
Gratis vervoer voor moslims, hoe kan dat ooit goedgekeurt zijn?
Wie betaalt het uberhaupt?quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef jordeeeh het volgende:
Maar in principe had iedereen toch een 'gratis' taxi kunnen krijgen dan? Want hoe kunnen ze controleren of je moslim bent of niet?
Dat stond ook al op een sitequote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef jordeeeh het volgende:
Maar in principe had iedereen toch een 'gratis' taxi kunnen krijgen dan? Want hoe kunnen ze controleren of je moslim bent of niet?
De belastingbetaler denk ik.quote:Op zondag 20 september 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie betaalt het uberhaupt?
Gemeente natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie betaalt het uberhaupt?
Huuuuuugggquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De belastingbetaler denk ik. [ afbeelding ]
Oh ik zie het, sorry.quote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leer eens begrijpend lezen, mongool.
quote:
Zo, het kan niet op...quote:
Je vergeet me, biatch.quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar....quote:
Ja en omdat die schooiers anders niet naar hun schooierfamilie kunnen voor het schooiersuikerfeest krijgen die schooiers gratis OV.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik snap dat gratis vervoer ook niet. Ik las ook iets in dat topic over autovrije zondag ofzo? Of was dat niet vandaag?
Ja, het was ook autovrije zondag in Den Haag.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik snap dat gratis vervoer ook niet. Ik las ook iets in dat topic over autovrije zondag ofzo? Of was dat niet vandaag?
Ga lekker fietsen ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja en omdat die schooiers anders niet naar hun schooierfamilie kunnen voor het schooiersuikerfeest krijgen die schooiers gratis OV.
True. Ach, onze staatsschuld is toch hoog zat, dan kunnen we hier ook wel geld aan uitgeven.quote:
Ja juist wel, ik dacht trouwens dat de bus hier in DHaag gratis was, omdat: autovrije zondag.quote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf man. Maar die bussen rijden ook alleen voor die paupers? Want hadden de bussen anders vandaag ook niet gereden? Of dat wel?
Ja maar straks vinden de moslims het niet meer leuk hier en dan gaan ze wegquote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True. Ach, onze staatsschuld is toch hoog zat, dan kunnen we hier ook wel geld aan uitgeven.
Ja, aan echt nuttige dingen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True. Ach, onze staatsschuld is toch hoog zat, dan kunnen we hier ook wel geld aan uitgeven.
Echt he... prop jezelf met die dikke pinguin-reet maar lekker in de tram.quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ja precies, dus het was autovrij, maar het OV reed wel. Maar in dat topic lees ik iets over taxi's. Dat zou helemaal achterlijk zijn. Wel autovrij, maar voor die moslims laten ze dan wel taxi's rijden.!!!11
Maar stel je voor dat ze gaan rellenquote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja maar straks vinden de moslims het niet meer leuk hier en dan gaan ze weg
Dat willen we toch niet!!!??!!
lolololol jij bent helemaal geen puber je zit alleen in PUB voor die minderjarige sletjeszzszz. Rezpekt.quote:
iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:43 schreef Otis. het volgende:
[..]
lolololol jij bent helemaal geen puber je zit alleen in PUB voor die minderjarige sletjeszzszz. Rezpekt.
quote:
doodsverwensing banquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iddjij snapt em
[..]gast val eens dood ofzo
Ik pub ook eens 3 dagen zeg
![]()
Waarom heb jij eigenlijk een andere nick genomen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dus kom ik hier even afkoelen
bedankt dat jullie me die gelegenheid gunnen
die chicks daarquote:
Ja, ik mis je hier een beetje.quote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iddjij snapt em
[..]gast val eens dood ofzo
Ik pub ook eens 3 dagen zeg
![]()
we kijken uit naar de toekomst enzo, we moeten alvast wennen tochquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap er niets van, in pub is toch ook een sc? Waarom komt iedereen dan hier?
ja het is ook zo stil hierquote:
Omdat wij boven alles staan. Daar willen mensen graag een graantje van meepikken.quote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
scholierenquote:
Daar zitten toch alleen maar van die meisjes die problemen hebben en beetje zielig hun verhaal gaan vertellen en raad gaan vragen?quote:
binnenkort zijn die twee toch eenquote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef Otis. het volgende:
[..]
Omdat wij boven alles staan. Daar willen mensen graag een graantje van meepikken.
meer de plaatjes van scenegirls ectquote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen maar van die meisjes die problemen hebben en beetje zielig hun verhaal gaan vertellen en raad gaan vragen?
Noem er eens 2 opquote:
Tja, dat komt omdat ze in PUB nog niet uit mogen gaan he.quote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja het is ook zo stil hier![]()
zo kom ik nooit aan de 500+ post per dag
wordquote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef Otis. het volgende:
[..]
Geef me een boks en forward al die naaktpics naar mn PMbox.
Oneluv <3.
De helft van die SC daar faaltquote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer de plaatjes van scenegirls ect
en er zitten ook hele leuke mensen daargewoon die niet krassen en moeilijk doen.
Iddquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noem er eens 2 op
[..]
Tja, dat komt omdat ze in PUB nog niet uit mogen gaan he.
Omdat ze het daar niet meer leuk vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
maar maar...plaatjesquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De helft van die SC daar faalt
en t is doodquote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze het daar niet meer leuk vinden.![]()
Logica.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Otis. het volgende:
Ik ga ff R&P lezen om m'n zelfvertrouwen een boost te geven en God te danken dat ik mij ben en niet hun.
En dan komen jullie ons maar vervelen. Geen wonder dat het daar dood is.quote:
link de leukste evenquote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Otis. het volgende:
Ik ga ff R&P lezen om m'n zelfvertrouwen een boost te geven en God te danken dat ik mij ben en niet hun.
Lees gewoon Schenkstroop zijn postgeschiedenis.quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Otis. het volgende:
En daarna foto's van kalende mensen kijken?quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Otis. het volgende:
jullie ?quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan komen jullie ons maar vervelen. Geen wonder dat het daar dood is.
Heuj Zhquote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En daarna foto's van kalende mensen kijken?
linkquote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees gewoon Schenkstroop zijn postgeschiedenis.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waren daar geen topics van verwijderd?quote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waren daar geen topics van verwijderd?
Ik heb er al eens een aantal gelezen idd..quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
http://forum.fok.nl/user/history/244521 en dan de R&P topics.![]()
Ik neem niemand serieus.quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef bloodysunday het volgende:
Zo'n gast als Jotcha kan je toch gewoon niet serieus nemen in die PUB sc?
nam je me maar eens serieus.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Bohh, de kwaliteit van The Lion King @ 720p dvd
Dit is nog leuker om te kijken
LINKJE PLZą!!!1quote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
Bohh, de kwaliteit van The Lion King @ 720p dvd
Dit is nog leuker om te kijken
Ik denk het niet.quote:
Ik wil in een mortuarium werken.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil in een mortuarium werken.
Hij kan echt alleen maar janken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Otis. het volgende:
Vrouwen: "Uiterlijk doet er niet toe...." :rolleyes:
The Notebook.quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Iemand nog films die aan zijn te raden?
Ik heb zojuist district 9 gezien. Vette film.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan doe je toch de verkeerde studie.quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil in een mortuarium werken.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]WoepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
waar gaat ie over ?quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Ik heb 2 films die ik wil zien, maar die komen pas rond december in de bios.quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Daar heeft ie never nooit de ballen niet voor. En als er geen leven na de dood is.. waar moet hij dan huilen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij nog voor 2010 zelfmoord heeft gepleegd.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
Hey een KLB SC topic opgedragen aan een PUBertje. Ik zie vooruitgang
Zie 2 posts boven je.quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan doe je toch de verkeerde studie.
Je doet het er om hequote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
Ik moest een topic openen terwijl ik mijn spullen in orde zat te maken, kon niks beters verzinnen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
quote:
jij heb chowyquote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest een topic openen terwijl ik mijn spullen in orde zat te maken, kon niks beters verzinnen.
En Tijgertje is mijn chickie.
Achteruitgang.quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:04 schreef remlof het volgende:
Google maar, luie zakquote:
Hij was goed. Wel vreemd, eerste gedeelte is als een soort documentaire gefilmd. Verder is ie spectaculair en grofquote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb 2 films die ik wil zien, maar die komen pas rond december in de bios.
hoe was district 9?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Google maar, luie zak
[..]
Hij was goed. Wel vreemd, eerste gedeelte is als een soort documentaire gefilmd. Verder is ie spectaculair en grof
Trainspotting, Cidade de Deus, Léon, Some Like It Hot, Oldboy, Bin-Jip.quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Whehehe ohja jou had ie ook nogquote:
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horenquote:
Ligt er aan hoe je erna kijkt.quote:
Nee.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
Ik heb geen puistjes. en wel seks.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze KLB SC wordt volgens mij bevolkt voor 90% door usertjes die gezien de hoeveelheid acné en het gebrek aan seks met iemand anders dan zichzelf eigenlijk in PUB horen
Ken ik dus allemaal alquote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trainspotting, Cidade de Deus, Léon, Some Like It Hot, Oldboy, Bin-Jip.
Scholiertjequote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je erna kijkt.
Maar pathologie is wel echt
en daarom kom je gezellig meedoen hierquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
twee leugens in een zinquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen puistjes. en wel seks.
Wat nu?
Whoahaquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen, hoe krijg ik ze in bed?
Ja, ik voel me als een leraar op een schoolplein hierquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en daarom kom je gezellig meedoen hier?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen puistjes. en wel seks.
Wat nu?
Ik heb heul geen acnequote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een puistje.quote:
NIETUS. Nouja. Het ligt er maar aan hoe je erna kijkt.quote:
En wat is de sfeer op het schoolplein meester?quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik voel me als een leraar op een schoolplein hier
Tegenwoordig best okquote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wat is de sfeer op het schoolplein meester?
GATVERREDAMME BAH !!!quote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een puistje.
[..]
NIETUS. Nouja. Het ligt er maar aan hoe je erna kijkt.
quote:
Dertigers wel hoor. Veel en vaakquote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar, jij bent oud.
Oude mensen hebben geen seks.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik voel me als een leraar op een schoolplein hier
Er zijn dan ook wat kwalitatieve users bijgekomenquote:
Ik vind Stephen Chow ook tof. Onder andere bekend van Kung Fu Hustle en Shaolin Soccer, maar wel Aziatisch.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ken ik dus allemaal al![]()
![]()
Goede films trouwens, behalve die Aziatische. Die kunnen mij nooit bekoren op een of andere manier.
zoals?quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn dan ook wat kwalitatieve users bijgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |