Het moge bekend zijn dat vrouwen vallen voor mannen die ze slecht behandelen. Derhalve ben ik mijn lompheid aan het opplussen, want succesquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:53 schreef LalalaHippie het volgende:
Na een serie middelmatige tot slechte dates, met die van gisteravond als hoogtepunt, ben ik het echt even helemaal zat!!! Gisteravond verwachtte ik een leuke intelligente jongen waar ik redelijk wat mee gemeen had (zelfde studie e.d.). Bleek het een gast te zijn alleen uit op seks met sm trekjes... Hij greep me zelfs bij de keel op een gegeven moment
Leuk voor een eerste date
Ik ben de klaar mee, waar ze de leuke lieve mannen in godsnaam...
Nee want ik hem hem van te voren gevraagd dit te doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat vrouwen vallen voor mannen die ze slecht behandelen. Derhalve ben ik mijn lompheid aan het opplussen, want succes
nog lomper Bob??? jij wordt echt heel populair straks johquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat vrouwen vallen voor mannen die ze slecht behandelen. Derhalve ben ik mijn lompheid aan het opplussen, want succes
Maar als ik het goed begrijp kreeg hij dus wel zijn zin: jullie hebben sex gehad? Terwijl jij het een hoogtepunt van slechte dates vond?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:53 schreef LalalaHippie het volgende:
Bleek het een gast te zijn alleen uit op seks met sm trekjes... Hij greep me zelfs bij de keel op een gegeven moment
Leuk voor een eerste date
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef luciferist het volgende:
waarom staat er een gay-relatie banner naast? en eronder?
Google maakt passende ad's bij je zoekgeschiedenisquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef luciferist het volgende:
Bij mij relatieplanet dus jij ben gewoon een kasthomo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef luciferist het volgende:
nee natuurlijk niet, heb hem d'ruit gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp kreeg hij dus wel zijn zin: jullie hebben sex gehad? Terwijl jij het een hoogtepunt van slechte dates vond?
Dat gaat niets worden tussen ons dan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:16 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, heb hem d'ruit gezet
Hoe niet van mensen die erop geilen om anderen pijn te doen
Spreek je dan niet af op een neutrale plek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:16 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, heb hem d'ruit gezet
Hoe niet van mensen die erop geilen om anderen pijn te doen
We hadden afgesproken in de kroeg, hij bracht me naar huis. Beetje zoenen in de gang, en verder issie niet gekomen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:17 schreef Defouteman het volgende:
Als je in een openbare gelegenheid bent kan hij je toch niet ineens vastpakken? Ik kan me voorstellen dat je er nu even niet zoveel zin meer in hebt, wat een eikelStel je vindt SM leuk, dan ga je daar toch niet direct op de eerste avond voor? Ik bewaar mijn seksuele fantasieen ws wat langer voor me.
Dus je had het pas door toen je in de gang stond?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken in de kroeg, hij bracht me naar huis. Beetje zoenen in de gang, en verder issie niet gekomen.
Ik wacht doorgaans tot ik binnen ben voordat ik mijn partner wurg tijdens de seks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
We hadden afgesproken in de kroeg, hij bracht me naar huis. Beetje zoenen in de gang, en verder issie niet gekomen.
ik denk er niet echt aan om op een eerste date te vragen, "Goh hou je ook van wurgsex"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dus je had het pas door toen je in de gang stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |