quote:Op zondag 1 maart 2009 17:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar wel kwijlen bij frank de boer... :'{
quote:
dat vroeg ik me dus ook al af........quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Frank de BoerHoe kom je daar nou weer bij?
Misschien bedoelde hij Cocu. Of waar jullie ook op vallen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of weetikveel. Ik weet niet hoe ze heten maar als voorbeeld "een lekkere voetballer" of acteur maakt niet uit. Het gaat erom dat ze altijd beginne met "uiterlijk doet er niet ttoe, humor is belangrijker bla bla" en dan trek je een map open van ze en dan zie je allemaal knipsels van ene wouter nogiets (nederlandse zanger met krullen).quote:Op zondag 1 maart 2009 17:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ronaldinhoquote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of weetikveel. Ik weet niet hoe ze heten maar als voorbeeld "een lekkere voetballer"
je verwoordt mijn klacht zoals ik het als man ervaar heel goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:51 schreef zomgmoz het volgende:
alsof vrouwen sowieso menen wat ze zeggen, en zeggen wat ze bedoelen
Maar M. Jackson is een heldquote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Rosbief het volgende:
Hoe dat wijf eet![]()
Met d'r mond dicht rondjes draaien met haar kaak als een giraf.
Michael laat zien hoe het wel moet:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De posts van vrouwen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet stromen inderdaad binnenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
simpel, op fok zitten alleen lelijke vrouwen, die zeggen allemaal dat uiterlijk er niet toe doet in de hoop nog ooit some head te krijgen en niet als een oude maagd door het leven te moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |