quote:Drakentshirts.
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.quote:
Wat is er mis met JB dan?quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.
Skylarrrkkkquote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan komen die gladjakker uit GTST, KLB RED WHITE ARMY, jordeeeh, Skylark., JB, en nog wat andere.
Waarquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks. Er is ook niks mis met die anderen. Maar dan zijn er weer meer KLBers dan PUBers hier.
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat wordenquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Yeah, een naamtopic voor het grootste tienersletje van FOK!
Ik vind haar wel lief en ik ken der heul nietquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb onbedoeld een rel uitgelokt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat worden
Heb je Lautjes fan ook weer.quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
Woeps!quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb onbedoeld een rel uitgelokt.
Want als de KLBers terug komen, gaan ze waarschijnlijk kloten in de PUB.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef yvonne het volgende:
Rosbief, kutuser, baggeroeuvre, weg tot kerst op z'n minst.
Dat zijn flink wat maandenquote:
Gewoon om daar te rellen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps!
Waarom eigenlijk.. Ik persoonlijk vind PUB heul niet zo leuk!
Onbedoeld.quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Woeps!
Waarom eigenlijk.. Ik persoonlijk vind PUB heul niet zo leuk!
quote:
Kan hier toch ook?!quote:
Lautje weet heus wel dat ze mijn opmerking als een compliment moet oppakken. Boksz!quote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat t hier zo heul gezellig gaat worden
Hij is ook kankerirritant met z'n zogenaamd grappige wereldvreemde uitspraken.quote:
Hou eens even je grote grafmuil.quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lief en ik ken der heul niet
Ik ken m dan ook niet zo heul erg goed.. Zie m af en toe posten, maar that's itquote:Op zondag 20 september 2009 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is ook kankerirritant met z'n zogenaamd grappige wereldvreemde uitspraken.
Hmm, ik ken Penisbaard niet echt eigenlijk, maar als jij zegt dat dat zo is, zal dat vast kloppen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Rosbief lijkt een beetje op Penisbaard, maar dan de niet grappige flauwe versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fayequote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hoi zeg! Die Rickokun was kk lekker gisteren met zijn mooie vette penis!
Crack_ is ook tof.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:Wat een lelijk hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig joh, een 22 inch laptop.quote:Op zondag 20 september 2009 18:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een goede laptop kopen.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
HET IS NIET EENS NACHTBAGGER TIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
voel je niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |