Ja maar het is patat.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef Drinky het volgende:
Wat is het verschil dan?
En zie je wel, zelfs de saus zegt dat het friet is
Moeten FOK!ers zijnquote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef toma het volgende:
En die gesprekken gaan werkelijk helemaal over NIETS laatst had m'n buurman met z'n broer een discussie over het verschil tussen frietsaus en mayonaise.
Zondag is mijn enige vrije dag in de week. Dan wil ik rustig in de tuin kunnen zitten zonder dat urenlange geouwehoer van m'n buren aan te horen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
Overdag moeten ze zelf weten wat ze doen. Of ben je hoogbejaard en heb je je middagdutje nodig?
Zeurkous.
Het was anders behoorlijk warm vanmiddag, je kan je beter af vragen wat mensen binnen doen met dit weer.quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef Ladidadida het volgende:
Wie zit er nou met dit weer nog buiten dan?
Hier is het grijs en koud, en heeft het een paar keer geregend. Echt geen weer om buiten te zitten. Bovendien is het bijna herfst en wordt het straks winter; enthousiaste buren hoor die dan buiten blijven zittenquote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het was anders behoorlijk warm vanmiddag, je kan je beter af vragen wat mensen binnen doen met dit weer.
Hij slaapt overdag zodat ik 's nachts zijn vrouwtje naaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |