Die ene meid kreeg net wel een gesprekje op gangquote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vind t echt sneu voor Wietse. Want reken maar dat ie het zelf ook erg vind dat hij niet zo soepel is in t maken van contact.
Go Wietse, go!!
Die was echt teleurgesteldquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan wil je Hans ook niet graag genoegNee logisch...
Hoe is je moeder eronder?
Ze wisten toch niet vantevoren dat hij zo stil is, dat merk je pas als je zo'n persoon ontmoetquote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat wisten die vrouwen toch al voor ze besloten een brief te schrijven?
Hij is (lijkt?) ook niet echt een jongen met veel inhoudquote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het wel geinig dat die vrouwen er niet erom heen lullen en direct over de paarden beginnen te lullen. Zo snugger zijn ze niet om dat te verhullen.
Alsof je bij Wietse van te voren denkt dat hij echt heel spontaan is, nou niet bepaald hoorquote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet vantevoren dat hij zo stil is, dat merk je pas als je zo'n persoon ontmoet
Was dat die wel heel de avond wel in de kroeg met 'm kon staan? En dat volgens mij ook elke avond doetquote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Die vrouw van Jos met haar hese stem
Oow, die wordt wel gekozen denk ik!quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Leonoor het volgende:
Die Suzanne, die hese, wat een vreselijk mens, ik hoop zo dat zij niet gekozen wordt!
Het wordt toch die vrouw met die krullenquote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ze gewoon verkouden was, maar hij begon er helemaal niet over
Ja die!quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat die wel heel de avond wel in de kroeg met 'm kon staan? En dat volgens mij ook elke avond doetmet zo'n stem?
Juist wel, dat levert irritatie-TV op. Heerlijk..quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Leonoor het volgende:
Die Suzanne, die hese, wat een vreselijk mens, ik hoop zo dat zij niet gekozen wordt!
Weet het wel zekerquote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me afvraag he, zal Wietse nog maagd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |