quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Go Utreg, laat AZ maar verder wegzakken
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
HALLO BLIJF GEWOON ES NAAR UTREG KIJKEN
Die man is emotieloos en roept geen enkele sympathie op. Als je daar een Van Gaal hebt staan heb je ook meteen meer feeling met het elftal. Zo werkt het voor mij in elk geval.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef Stofje het volgende:
Ik zat me net even te verbazen over een aantal anti-koeman reacties. Waarom misgunt iedereen Koeman het succes? Ikzelf gun 'm ook weinig, ik vind het gewoon geen sympathieke man. Een kneusje, die ik graag zie afgaan. Vreemd toch.
Nou eh van Gaal gun ik net zoveel dan Koeman eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man is emotieloos en roept geen enkele sympathie op. Als je daar een Van Gaal hebt staan heb je ook meteen meer feeling met het elftal. Zo werkt het voor mij in elk geval.
Zullen wel iets te doen hebben of zo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waar is iedereen? Normaal gesproken staat er meteen een pagina vol
Geen idee iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alleen als ze bij PSV veel goals maken zakt het in de 2de helft inquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:!
Daar mogen er nog wel een paar bij, goed voor het doelsaldo
Ze lachen je uit atm op dat geheime forum waar alle fokkers nu op zitten te postenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het lijkt er wel opquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef sjeppert het volgende:
zal rkc de eerste punten pakken van het seizoen
Truequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen als ze bij PSV veel goals maken zakt het in de 2de helft in
Gewoon 8-0 van makenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:!
Daar mogen er nog wel een paar bij, goed voor het doelsaldo
Dat gebeurt op de een of andere manier zelden bij PSV, ik gok op 5-0quote:
Ach, het zou leuk zijn. Moet Twente met minstens 12-0 winnen om PSV voorbij te gaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat gebeurt op de een of andere manier zelden bij PSV, ik gok op 5-0
Ze hadden eigenlijk meer dan 8 punten moeten halen uit die 6 wedstrijden.quote:
Yeah rightquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter voor PSV hoorKampioenen
Duhhhhhhh, dat weet ik, maar ik had dit never nooit verwachtquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter voor PSV hoorKampioenen
Voorbereiden voor de Europa League, ze moeten nog eerst op volledige kracht komen.quote:
Als je naar de doelsaldo's kijkt van beide clubs dan snap ik je uitspraak niet echt. Wellicht te maken met imago uit het verleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorbereiden voor de Europa League, ze moeten nog eerst op volledige kracht komen.
Verder maakt het me niet uit wie de koploper is, het sprankelende Twente of het degelijke PSV.
Oke...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik schat Ajax nog wel even wat hoger in.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik schat AjaxSuarez nog wel even wat hoger in.
Ja, en ja,quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Staat RKC op 3-1?
Zo ja, heeft Boerrigter dan gescoord?
Ja².quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Staat RKC op 3-1?
Zo ja, heeft Boerrigter dan gescoord?
Na de winterstop niet meer dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik schat Ajax nog wel even wat hoger in.
A way of ARTquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:01 schreef TheArt het volgende:
1-1 door Ruiz, hoe ging die erin zeg. Hoe kon dat.
Zeker wel. Ook zonder Suarez hebben ze een betere selectie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de winterstop niet meer dus.
Iemand gifje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:01 schreef TheArt het volgende:
1-1 door Ruiz, hoe ging die erin zeg. Hoe kon dat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Zeker wel. Ook zonder Suarez hebben ze een betere selectie.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.quote:
Ik denk echt van nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Was dat de thuiswedstrijd tegen Ajax?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie deze wedstrijd de Engelaar die ik me van vorig jaar herinner![]()
Voor mijn dosis humor wilde ik eigenlijk naar Koefnoen gaan kijken straks maar hier kom je ook aardig aan je trekkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het elftal dan niet meer weet wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het elftal dan niet meer weet wat ze moeten doen.
Gewoon bij Twente en Oranjequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was dat de thuiswedstrijd tegen Ajax?
Maar de tegenstander welquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:10 schreef iCor het volgende:
Zonder Suarez zal Ajax weer hetzelfde probleem krijgen als voordat ze Huntelaar kochten; niemand schiet hem erin.
Niet slechter dan de concurrentie in ieder geval.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar de tegenstander welDus op die manier gaat ajax punten laten liggen.
Ik denk niet dat er veel topspelers zijn die voor dit ajax willen spelen. Dat meen ik echt, dat zeg ik niet omdat ik PSV'er ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Niet slechter dan de concurrentie in ieder geval.
Verdediging en middenveld staan prima. Als Suarez vertrekt maakt 'n ander de doelpunten wel. Cvitanich heeft een redelijk gemiddelde. Misschien blijkt die Pantelic wel iets te zijn. En anders trekken ze met de miljoenen voor Suarez wel een gegarandeerde doelpuntenmachine aan.
Ik maak me geen zorgen
Er zal vast wel een speler van een subtopper in de winterstop naar Ajax willen komen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel topspelers zijn die voor dit ajax willen spelen. Dat meen ik echt, dat zeg ik niet omdat ik PSV'er ben.
En die moet hetzelfde rendement als Suarez gaan leveren?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:15 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Er zal vast wel een speler van een subtopper in de winterstop naar Ajax willen komen.
Aanvallend zullen ze in ieder geval inleveren, want denk niet dat Cvitanich en de andere aanvallers zijn vertrek kunnen opvangen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
na Suarez staat er wel weer een andere ster op bij Ajax. na VdV kwam Zlatan, na Zlatan kwam Sneijder, na Sneijder kwam Huntelaar, na Huntelaar kwam Suarez. wie wordt de volgende? waarschijnlijk zit ie al in de selectie (De Zeeuw, Mickey?) of anders wordt ie gehaald met het geld van Suarez.
al die PSVertjes en Twentenaartjes die denken dat Ajax zonder Suarez niks is!
Suarez kwam ook 'maar' van FC Groningen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die moet hetzelfde rendement als Suarez gaan leveren?
PSV staat met 3-0 voor tegen Willem II. 3 verschillende spelers hebben een doelpunt gemaakt. Mocht Ajax 3-0 winnen staat er maar een naam op het scorebord, met 3 getallen erachter.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
na Suarez staat er wel weer een andere ster op bij Ajax. na VdV kwam Zlatan, na Zlatan kwam Sneijder, na Sneijder kwam Huntelaar, na Huntelaar kwam Suarez. wie wordt de volgende? waarschijnlijk zit ie al in de selectie (De Zeeuw, Mickey?) of anders wordt ie gehaald met het geld van Suarez.
al die PSVertjes en Twentenaartjes die denken dat Ajax zonder Suarez niks is!
Dat lijkt me inderdaad een vaststaand feit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Aanvallend zullen ze in ieder geval inleveren, want denk niet dat Cvitanich en de andere aanvallers zijn vertrek kunnen opvangen.
Maar bij hem was het al duidelijk dat hij een groot voetballer zou worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:18 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Suarez kwam ook 'maar' van FC Groningen.
Zeker. De kansen op de titel nemen af indien Suarez vertrekt, maar het is belachelijk om te stellen dat Ajax kansloos is. Ook zonder Suarez heeft Ajax een selectie die goed genoeg is om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Aanvallend zullen ze in ieder geval inleveren, want denk niet dat Cvitanich en de andere aanvallers zijn vertrek kunnen opvangen.
Het is jáááren andersom geweest. Leverde toen ook geen titels op voor Ajax.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:18 schreef iCor het volgende:
[..]
PSV staat met 3-0 voor tegen Willem II. 3 verschillende spelers hebben een doelpunt gemaakt. Mocht Ajax 3-0 winnen staat er maar een naam op het scorebord, met 3 getallen erachter.
Ik heb niet gezegd dat ajax kansloos is, de kansen nemen met 80% afquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:21 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Zeker. De kansen op de titel nemen af indien Suarez vertrekt, maar het is belachelijk om te stellen dat Ajax kansloos is. Ook zonder Suarez heeft Ajax een selectie die goed genoeg is om kampioen te worden.
[..]
Het is jáááren andersom geweest. Leverde toen ook geen titels op voor Ajax.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen als ze bij PSV veel goals maken zakt het in de 2de helft in
Suarez heeft er 10 gemaakt. 12 goals door teamgenoten. als je kijkt naar de andere clubs hebben ze er allemaal rond de 12 (PSV is een uitzondering). niks mis mee dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:18 schreef iCor het volgende:
[..]
PSV staat met 3-0 voor tegen Willem II. 3 verschillende spelers hebben een doelpunt gemaakt. Mocht Ajax 3-0 winnen staat er maar een naam op het scorebord, met 3 getallen erachter.
Alleen bij PSV altijd, helaas...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat gebeurt de beste, Barcelona, ook regelmatig, niks bijzonders.
Dat klopt, Ajax heeft wel degelijk een selectie die goed genoeg is om kampioen te worden. Dat heeft PSV ook, maar je bewering dat de selectie van Ajax hoger is dan dat van PSV, is onjuist, aangezien de stand het tegendeel bewijst. Mocht Suarez vertrekken zal er een hoop verwarring in het team komen, wat ervoor kan zorgen dat de titelkansen verminderen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:21 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Zeker. De kansen op de titel nemen af indien Suarez vertrekt, maar het is belachelijk om te stellen dat Ajax kansloos is. Ook zonder Suarez heeft Ajax een selectie die goed genoeg is om kampioen te worden.
Misschien kan Suarez wel zo excelleren op dit moment omdat de rest goed staat? En heeft zijn opvolger na de winter hetzelfde voordeel.
[..]
Het is jáááren andersom geweest. Leverde toen ook geen titels op voor Ajax.
En Ola maakt de 5-0quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen bij PSV altijd, helaas...
Reis komt nog even 4-0 maken
't is 4-1, dus ik denk van wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat RKC de eerste punten pakken?
Fred Benson.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is 4-1, dus ik denk van wel.
Alles gaat goed... toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fred Benson.![]()
WTF gaat er overigens fout met Roda JC?
Als je het mij vraagt was 'ie niet over de lijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lol die 3-1
Ja, en ik kan daardoor lekker thuis blijven vanavond omdat de BOB nu slechte zin heeft en nergens meer heen wilquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat RKC de eerste punten pakken?
iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt was 'ie niet over de lijn.
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iCor het volgende:
Zou hij eventueel niet helemaal over lijn zijn, is het doelpunt toch terrecht..
Ik bedoel voor mij persoonlijk dan. Willem 2 speelt al zo bagger, en de enige mooie actie die ze in de wedstrijd brengen mag dan ook wel beloond worden..quote:
3-1, niks op af te dingen tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef Pedroso het volgende:
PSV heeft weer een monsterscore behaald zie ik.
Oh sorry, ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef Pedroso het volgende:
Zeg ik dat dan ?
quote:
Was sarcastischquote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek iedereen zit op dat andere forum
Andere forum? Waar dat dan?quote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je het gek iedereen zit op dat andere forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |