A way of ARTquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:01 schreef TheArt het volgende:
1-1 door Ruiz, hoe ging die erin zeg. Hoe kon dat.
Zeker wel. Ook zonder Suarez hebben ze een betere selectie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de winterstop niet meer dus.
Iemand gifje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:01 schreef TheArt het volgende:
1-1 door Ruiz, hoe ging die erin zeg. Hoe kon dat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Zeker wel. Ook zonder Suarez hebben ze een betere selectie.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.quote:
Ik denk echt van nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Was dat de thuiswedstrijd tegen Ajax?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie deze wedstrijd de Engelaar die ik me van vorig jaar herinner![]()
Voor mijn dosis humor wilde ik eigenlijk naar Koefnoen gaan kijken straks maar hier kom je ook aardig aan je trekkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het elftal dan niet meer weet wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:02 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het elftal dan niet meer weet wat ze moeten doen.
Gewoon bij Twente en Oranjequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was dat de thuiswedstrijd tegen Ajax?
Maar de tegenstander welquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:10 schreef iCor het volgende:
Zonder Suarez zal Ajax weer hetzelfde probleem krijgen als voordat ze Huntelaar kochten; niemand schiet hem erin.
Niet slechter dan de concurrentie in ieder geval.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar de tegenstander welDus op die manier gaat ajax punten laten liggen.
Ik denk niet dat er veel topspelers zijn die voor dit ajax willen spelen. Dat meen ik echt, dat zeg ik niet omdat ik PSV'er ben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Niet slechter dan de concurrentie in ieder geval.
Verdediging en middenveld staan prima. Als Suarez vertrekt maakt 'n ander de doelpunten wel. Cvitanich heeft een redelijk gemiddelde. Misschien blijkt die Pantelic wel iets te zijn. En anders trekken ze met de miljoenen voor Suarez wel een gegarandeerde doelpuntenmachine aan.
Ik maak me geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |