Nee, maar ik ben het gewoon zat dat ze nooit eens wat van die grappen van me voorlezen.quote:
Is hij al zo snel over zijn vormcrisis heen denk je? Of is Berdych gewoon niet goed genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef mitt het volgende:
Dat Nadal op hardcourt verliest van de top 8 zegt nog niet dat ie gaat verliezen van mindere goden op gravel.
Tijdens de Davis Cup.
In Spanje.
Verdasco had wat last van een blessure.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat het wel eens heel snel afgelopen kan zijn.
Als Berdych van Nadal weet te winnen wordt het interessant. Anders denk ik dat het snel afgelopen is.
Ik snap alleen niet zo goed waarom Ferrer speelt ipv Verdasco.
Btw is het nou nog ergens te zien of helemaal niet?
Zoals ik zei denk ik dat Ferrer zich voorbereid heeft op gravel itt Verdasco.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat het wel eens heel snel afgelopen kan zijn.
Als Berdych van Nadal weet te winnen wordt het interessant. Anders denk ik dat het snel afgelopen is.
Ik snap alleen niet zo goed waarom Ferrer speelt ipv Verdasco.
Btw is het nou nog ergens te zien of helemaal niet?
Hmm, maar dan moet je daar een account aanmaken hè? Sport1 zendt niks uit (ben niet thuis dus ik kan het niet zien)?quote:
Want? Het kost geen geld. Je hoeft niet te gokken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Komakie het volgende:
Kan wel zijn maar ik ga niet registreren bij een of andere gok kantoor om een tenniswedstrijd te kijken.
Ik moet te veel dingen invullen die me niet bevallen (adres gegeven ed.)quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Het kost geen geld. Je hoeft niet te gokken.
Kan je geen nepadres invullen dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet te veel dingen invullen die me niet bevallen (adres gegeven ed.)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mijn computer lag
Ja, verrassend. Ik zie het nog wel gebeuren dat Berdych wint. Maar goed, misschien gaat Nadal er straks in één keer overheen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |