wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef jagga het volgende:
Alinea's
OP te lang
Onleesbaar door het ontbreken van nummero 1
Oftewel, kut aan alle kanten, NEXT!
quote:
Zie hier het toonbeeld van mijn klacht!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:28 schreef jagga het volgende:
[..]
geweldige reply , lamlul
Come back when you've grown some hair on your balls.
and I said next !
quote:
Dat is echt zo sneu he.quote:Andere mensen die dit hebben zijn een jaartje naar het buitenland geweest en doen nu ineens alsof ze geen Nederlands meer kunnen. Alles wat ze zeggen gaat in geforceerd gebrekkig Nederlands met overal semi-intellectuele Engelse woorden ertussen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef Siniti het volgende:
ze zijn allemaal vriendjes want ze studeren allemaal het verheven rechten.
.....Haal adem!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef Siniti het volgende:
Typisch mensen die dit doen zijn rechtenstudenten, die met een aktetas, pak en stropdas naar college gaan en toevallig een half jaartje of een jaartje met hun pappies geld in het buitenland konden studeren, terwijl ze in hun vrije tijd met een polo met mooi gepopt kraagje met hun rechtenmatties met gepopte kraagjes semi-intellectuele "discussies" gaan houden dat eigenlijk geen discussies zijn omdat iedereen het met elkaar eens is want ze zijn allemaal vriendjes want ze studeren allemaal het verheven rechten. Maar wel de
Het is gewoon, like, echt true. Oh mai gottt!quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Rekkie het volgende:
Fucking hell.... so enorm agree met de klacht.......
Laffing oud lautquote:Op zondag 20 september 2009 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is gewoon, like, echt true. Oh mai gottt!
Oh, en FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK doet het ook goed.quote:Op zondag 20 september 2009 05:15 schreef jordeeeh het volgende:
Och, ik zeg ook gewoon "Care" of "Who gives a fuck".
ik vloek het liefst in het nederlands engels en duits,dus dat herken ik...quote:Op zondag 20 september 2009 05:14 schreef NielsTriple het volgende:
Ik vloek graag in het Engels, ik weet niet waarom (BOLLOCKS! / Fuck! / Motherfucker! / Prick! / Twat! ivm Terror Jaap ben ik helaas gestopt met mijn geliefde 'Fucking Hell!' ). Maar goed, ik vloek gewoon graag en veel, dus het is wel leuk voor de afwisseling.
Op m'n werk spreek ik alleen Nederlands met directe collega's, de overgrote meerderheid van de mensen die er rondhuppelen spreken Engels.
Dat weet jij, dat weet ik.. maar dat hoeft de rest toch niet te weten ;')quote:
Goed punt!quote:Op zondag 20 september 2009 07:25 schreef Smeej het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik.. maar dat hoeft de rest toch niet te weten ;')
quote:Op zondag 20 september 2009 08:05 schreef misteriks het volgende:
eens met klacht, only in holland btw
Dat is natuurlijk onzin. Daarbij waren er nooit eerder in de geschiedenis zoveel mensen die Nederlands spreken.quote:Op zondag 20 september 2009 06:49 schreef amvrosios het volgende:
dat nederlandse taal ten onder gaat dat wisten we al langer dan vandaag
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |