quote:
Is het heus! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
onze Boy is gewoon jarig vandaag, 26 alweergefeliciteerd kerel
Gefeli Boy !quote:
En niet iedereen heeft zijn verjaardag op PF ingevuld staan denk ik zoquote:edit: in dat geval heb ik jouw niet op PF denk ik zo.
Alsdie half zo goed is als de eerste, word het echt een top film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
EN eventjes offtopic, maar ik ben blij, echt blij...
Reden:
Komt 30-10-09
Ik win ook eens wat hoor.quote:GEFELICITEERD!
Je mag samen met een vriend of vriendin op 17 oktober naar The Eden Rave in de Central Studios te Utrecht.
In de week voorafgaand aan het feest ontvang je je tickets per email.
Minder?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie: mindere release van het jaar 2009:
Headhunterz - The Remix E.P. (SCREL022)
Label: Scantraxx
Vinyl Release: 26-10-09
WEB Release: 26-10-09
A1. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)
B1. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
ik ga toch voor deze 3, zaterdag gezien voordat Inglourious Basterds begon:quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
Reden:
Komt 30-10-09
A1 is echt vet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie: mindere release van het jaar 2009:
Headhunterz - The Remix E.P. (SCREL022)
Label: Scantraxx
Vinyl Release: 26-10-09
WEB Release: 26-10-09
A1. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)
B1. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
meegedaan terwijl je het feest niet wat vindt?quote:
video is verwijderdquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat heeft deze een vieze bass (lees: Godsgruwelijk lekker)
In de auto klinkt ie echt super!
Boondock Saints was echt zo'n uber leipe film wel meer als 10x gezien, prachtig verhaal en actie werk. Bedankt dat je deze postte anders wist ik er niks van af dat er 2 aankwamquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
Reden:
Komt 30-10-09
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Boondock Saints was echt zo'n uber leipe film wel meer als 10x 40X waarvan de helft stoned danwel dronken..gezien, prachtig verhaal en actie werk. Bedankt dat je deze postte anders wist ik er niks van af dat er 2 aankwam
En Boy gefeliciteerd en dat je nog vele feestjes mee mag maken
Nummer van Headhunterz - the sacrifice komt ook uit die film, en geloof nog wel meer vocals!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb volgens mij Boondock Saints nog nooit gezienff zoeken naar wat leen-mogelijkheden dus
filmpje duurt maar 02.22quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef poiuytr het volgende:
Aftermovie van Scantraxx waar Eldani het over had:
Bekijk deze YouTube-video
Zie ik daar trouwens een Fokker op staan in een lacoste polo @ 2.18? Gezicht komt me namelijk bekend voor van een aftermovie hier!
figuurlijk lenen, als in downlenenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nummer van Headhunterz - the sacrifice komt ook uit die film, en geloof nog wel meer vocals!
Film moet je gewoon gezien hebben, en lenen/ huren doet toch niemand tegenwoordig meer aan.
Rapidshare
Bedoelde 1:28 maar zal wel geen Fokker zijn geweest anders was het je al opgevallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje duurt maar 02.22en op het einde zie ik alleen Gostosa en Headhunterz...
[..]
figuurlijk lenen, als in downlenenen dat is niet via rapidshare bij mij...
Schaam je !quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb volgens mij Boondock Saints nog nooit gezienff zoeken naar wat leen-mogelijkheden dus
* Koepert smackt Remcore over the headquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |