quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude, dan meot ik om 7 uur al bij het station zijn.
Dan moet ik alsnog om 7 uur vertrekken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Als je om 09.00 op station Eindhoven bent kunnen we je ook wel ophalen. Mits auto, en dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Ja, Ronald was wel tof eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar toch heb ik nog altijd goede herinneringen aan Ronald
[ afbeelding ]
vroegerquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, Ronald was wel tof eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
zorro en superman zouden eens samen moeten gaan werken.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar toch heb ik nog altijd goede herinneringen aan Ronald
[ afbeelding ]
dit was voor jouw tijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]!
Ik moet me meer in voetbal verdiepen.
Die gingen Lady Marmalade nadoen..quote:
oh.. was al ff geleden zeker? want ik ging meteen zappen toen je het zeiquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gingen Lady Marmalade nadoen..
ik ging ook gelijk zappen, maar heb het ook gemist.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. was al ff geleden zeker? want ik ging meteen zappen toen je het zei
hmm.. morgen maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Dat was rond een uurtje of half 10.. zal morgen wel op RTL Gemist staan ofzo.
zie je! Ik ben niet de enige!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ging ook gelijk zappen, maar heb het ook gemist.
dat zeg ik niet, maar dat is wel de reden waarom je da tmoment niet meer kent denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef L.no het volgende:
Wut, ik kan neit meer quoten.![]()
@ nico, zorro is te sexy om samen met superman () te werken
Maakt het uit als het voor mijn tijd is? Dus ik kan volgens jou niet eens genieten van Beethoven meer?
oh en superman is ook sexy! Daar heb ik foto's van!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef L.no het volgende:
Wut, ik kan neit meer quoten.![]()
@ nico, zorro is te sexy om samen met superman () te werken
Maakt het uit als het voor mijn tijd is? Dus ik kan volgens jou niet eens genieten van Beethoven meer?
Ik verdiep me sowieso niet echt in voetbal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar dat is wel de reden waarom je da tmoment niet meer kent denk ik
Mja.. vond ik ook altijd erg leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik verdiep me sowieso niet echt in voetbal.![]()
Puur om het in het echt te spelen vind ik het vermakelijk.
Zorro is mysterieus + sexy.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh en superman is ook sexy! Daar heb ik foto's van!
Vond? What happened?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. vond ik ook altijd erg leuk
Voor de lol spelen doe je ook niet meer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben gestopt vorig seizoen.
Of zie je jezelf als superman?quote:
juistquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Of zie je jezelf als superman?
ey wacht.. was jij niet degene die een supermanfoto van zichzelf had?
Komt wel goed hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. [ afbeelding ]sexier dan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, succes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toe, morgen competitiefinale en wil daar toch best enigszins fris aan de start komen te staan..
Het hangt af. Als jij ook zo'n mooie accent hebt, dan krijg je een voordeel van betwijfel.quote:
ik heb alleen een rotterdams accentquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Het hangt af. Als jij ook zo'n mooie accent hebt, dan krijg je een voordeel van betwijfel.
Ah.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb alleen een rotterdams accent
Dan ik/als mij ofzo/enzo is Bootje ook niet sterk in.quote:
Niet?quote:Op zondag 20 september 2009 09:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan ik/als mij ofzo/enzo is Bootje ook niet sterk in.
Ik ben daar helemaal slecht in. Ik snap er geen bal van.quote:Op zondag 20 september 2009 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet?Fail van Bootje dan.
![]()
Moet toegeven dat ik het zelf ook vaak genoeg fout doe.
ja, hoiquote:Op zondag 20 september 2009 10:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal slecht in. Ik snap er geen bal van.
Hoi trouwens.
quote:Op zondag 20 september 2009 10:37 schreef L.no het volgende:
Ik denk dat ik weer in bed ga.. veel te vroeg wakker geworden.![]()
ik had eigenlijk verwacht dat Feyenoord - PSV wel al om half één zou zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:11 schreef Psychonikeo het volgende:
hey luccie.. ik twijfel gewoon wat ik moet gaan kijken vanmiddag. Eigenlijk ajax, maar fey-psv lijkt me ook leuk
had ik ook op gehoopt, maar helaasquote:Op zondag 20 september 2009 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat Feyenoord - PSV wel al om half één zou zijn.
Ik weet nog niet of ik ga kijken. Waarschijnlijk zet ik de radio aan en ga ik zelf wat gamen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had ik ook op gehoopt, maar helaas
quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef Psychonikeo het volgende:
nu nog maar ff dirt2 spelen dan maar
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xaf03z_dating-montage_creation
quote:
dat is kut zeg.. maar 0-1 al jaquote:Op zondag 20 september 2009 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eredivisie Live werkt niet vandaag bij mij.
Dat is inderdaad een lekker begin.quote:Op zondag 20 september 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is kut zeg.. maar 0-1 al ja
ik ook. Dus hopelijk scoort Feyenoord er nog eentje.quote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup! maar daar zie ik liever een gelijkspel
eigen doelpunt psv dan maarquote:Op zondag 20 september 2009 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook. Dus hopelijk scoort Feyenoord er nog eentje.![]()
dat ik dat ooit zou zeggen.![]()
Dat zit er wel in natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
zal je zien dat dat nu niet meer gebeurd nu ik kijk
wel erg vroegquote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stekelenburg geel voor tijdrekken.
quote:
De kabel tussen de tv en de reciver doet het niet meer. Pa gaat er morgen aan knutselen zei hij net via de telefoon..quote:
Maar daar heb je vandaag niets aan.quote:Op zondag 20 september 2009 15:25 schreef Puala het volgende:
[..]
De kabel tussen de tv en de reciver doet het niet meer. Pa gaat er morgen aan knutselen zei hij net via de telefoon..
oeh.. dat is ook leukquote:Op zondag 20 september 2009 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
honkbal op Nederland 1 tegen Cuba.
Geeft niet, dan jat ik die uit de woonkamer wel tijdelijkquote:Op zondag 20 september 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar heb je vandaag niets aan.
@Dean: Vanavond wederom geen Cobra 11
Nee, volgens mij hebben het maar gewoon gecancelled ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar heb je vandaag niets aan.
@Dean: Vanavond wederom geen Cobra 11
quote:Op zondag 20 september 2009 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niet, dan jat ik die uit de woonkamer wel tijdelijk
quote:Op zondag 20 september 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hebben het maar gewoon gecancelled ofzo
Jaquote:
inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 16:04 schreef jna het volgende:
En dan die teleurstelling horen bij Leo driessen. Genieten
quote:Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fucking kater.... en ik moet over 2 uyr fit zijn voor de volgende ronde...
kom je anders ook gezellig bier drinken in groningen? ;')quote:
man man man...alles al weer verbruikt...? heb je weer een stukje maand over aan het einde van je geld?quote:
Krijg het per week... en het uitzendburo had even besloten me een week over te slaan om komende week alles in een keer te doen...quote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man man man...alles al weer verbruikt...? heb je weer een stukje maand over aan het einde van je geld?
Fopduikquote:Op zondag 20 september 2009 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suarez wel weer geel. Een schwalbe?praten?
Of een blinde scheids?
handig.quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg het per week... en het uitzendburo had even besloten me een week over te slaan om komende week alles in een keer te doen...
een fopduik volgens de scheids. Het was niet echt een strafschop, maar ook geen schwalbe.. Gewoon een kutscheids.quote:Op zondag 20 september 2009 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Suarez wel weer geel. Een schwalbe?praten?
Of een blinde scheids?
en toen heb je niet een baksteen door hun ruit gegooid...?quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg het per week... en het uitzendburo had even besloten me een week over te slaan om komende week alles in een keer te doen...
Neequote:
Neuh, dan krijg ik misschien helemaal niks meerquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en toen heb je niet een baksteen door hun ruit gegooid...?
ja maar... ja maar... nu heb je ook niets...!quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik misschien helemaal niks meer
wat had je anders verwacht in Nederland.quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een fopduik volgens de scheids. Het was niet echt een strafschop, maar ook geen schwalbe.. Gewoon een kutscheids.
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 20 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
Ik rook kip, dus ik kom even langs.
Weet ikquote:Op zondag 20 september 2009 19:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw UI ziet er anders ook smakelijk uit.
Jammer voor je.quote:Op zondag 20 september 2009 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen de watermeloen is nog niet rijp
vertelquote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jammer voor je.
Ik weet nog wel een leuke surinamer grap
nouquote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar staat in het surinaams GSM voor?
zou beter zijn als zo'n msn-naamquote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
Zou ik Jorg heten en mezelf spotten?
Mijn vorige was korter en leukerquote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zou beter zijn als zo'n msn-naam
ik heb gewoon een hekel aan dat soort msn-namen. Dat soort mensen verdwijnen verdomd snel uit mijn lijst.quote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn vorige was korter en leuker, "I know it's pretty baby, but I didn't take it out for air."
jouw slaapkamer?quote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was in kleine zalen beginnen
Ik profileer niet voor niets liever achter de schermen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik zou als ik jou was in kleine zalen beginnen
School, voetbal, vrienden en werk.. euh dat was het eigenlijk welquote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. toppie.
Waar heb je je de laatste tijd mee bezig gehouden?
De mensen in mijn lijst zijn er aan gewend geraaktquote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan dat soort msn-namen. Dat soort mensen verdwijnen verdomd snel uit mijn lijst.
Moet ik eerst weer gaan kijken wie het is, want er staat geen naam is enzo.
ok ok.. en dat gaat dus allemaal wel lekker? Goed om te horenquote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
School, voetbal, vrienden en werk.. euh dat was het eigenlijk wel
ja sorry.. het gebeurd weinig meer, maar deze was te makkelijk om te laten lopenquote:Op zondag 20 september 2009 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het niveau is hier niks veranderd! Ha.
Jazekerquote:Op zondag 20 september 2009 19:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. en dat gaat dus allemaal wel lekker? Goed om te horen
Het is je vergevenquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja sorry.. het gebeurd weinig meer, maar deze was te makkelijk om te laten lopen
Die is best grappig.quote:Op zondag 20 september 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn vorige was korter en leuker, "I know it's pretty baby, but I didn't take it out for air."
jup.. het is nog steeds aanquote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JazekerHeb niks te klagen
..
Jij dan? Nog steeds verkering met dat meisje
quote:
Hm ik had een rare stalkert zaterdagnacht..quote:Op zondag 20 september 2009 19:58 schreef AMDB het volgende:
Goedenavond mensen, leuk weekend gehad allemaal?
moet k m ff in elkaar timmeren?quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm ik had een rare stalkert zaterdagnacht..
Engquote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm ik had een rare stalkert zaterdagnacht..
quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef AMDB het volgende:
toen treinkaartje gekocht tot één station te vroeg![]()
![]()
Hoe was jouw weekend? Of moet ik daarvoor even teruglezen?quote:
was het een neger?quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm hij schijnt wel gevaarlijk te zijn, maar doe je best
Ik ook, ben eigenlijk weer toe aan weekendquote:
Laat maar danquote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm hij schijnt wel gevaarlijk te zijn, maar doe je best
Mar(r)rok(k)aan?quote:Op zondag 20 september 2009 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren, maar hij is niet helemaal nederlands nee
allemaal tuig!quote:Op zondag 20 september 2009 20:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren, maar hij is niet helemaal nederlands nee
samen doen dan?quote:
Ok, ik sta wel acher je om je aan te moedigenquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
allemaal tuig!
[..]
samen doen dan?
whahaquote:
oh.. die zijn toch te lui om te slaanquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu Boer zoekt vrouw kijken
ja, dat vind ik leuk om te kijken
laten we het maar op verschil in smaak houden.quote:
Hoe kan ik je nu nog ooit serieus nemenquote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu Boer zoekt vrouw kijken
ja, dat vind ik leuk om te kijken
Ik moet denken aan gino pietermaai 101 barzquote:Op zondag 20 september 2009 20:22 schreef jna het volgende:
[..]
Die stalken niet, die probeerde je gewoon in bed te krijgen die smeerlap
quote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
laten we het maar op verschil in smaak houden.![]()
![]()
datquote:Op zondag 20 september 2009 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nu nog ooit serieus nemen![]()
wat? kijk jij barz?quote:Op zondag 20 september 2009 20:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet denken aan gino pietermaai 101 barzOf is dat geen surinamer.. jawel he
nee! juist nietquote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaOf zet ik mezelf in negatief daglicht?
Nee dat is een Antilliaan. Als je een Surinamer wilt beledigen moet je 'm Antilliaan noemen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet denken aan gino pietermaai 101 barzOf is dat geen surinamer.. jawel he
Ah oke. dat filmpje ken ik alquote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat is een Antilliaan. Als je een Surinamer wilt beledigen moet je 'm Antilliaan noemen.
Andersom denk ik ook.quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat is een Antilliaan. Als je een Surinamer wilt beledigen moet je 'm Antilliaan noemen.
Mensen uit Friesland en Groningen zijn ook hetzelfdequote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef The_Dean het volgende:
Hey, een neger is een neger.
Oh, ligt dat ook zo gevoelig? Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef jna het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland en Groningen zijn ook hetzelfde
Ze zei dat het een Surinamer was. Get over it.quote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef jna het volgende:
Wacht even. Dan zal je stalker ook wel Antilliaan zijn geweest Milou. Dat klinkt al een stuk logischer
Ja ze dacht dat Gino pietermaai ( de über-Antilliaan) ook een Surinamer wasquote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze zei dat het een Surinamer was. Get over it.
Ah, wel begrijpenlijk (snel een filmpje gekeken en hij is zeker geen Surinamerquote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ze dacht dat Gino pietermaai ( de über-Antilliaan) ook een Surinamer was
Ey je bent er nog.quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Zit vol spanning Boer zoekt vrouw te kijken
Neuh!quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef L.no het volgende:
Ook stom als je verward wordt als een Afrikaan
"Maar alle negers komen toch uit..."
Like duh, maar als je het nog vroeger bekijkt, dan komt iedereen wel uit Afrika.
Maar natuurlijk!quote:
Echt wel.quote:
Gelukkig maar.quote:
Jij komt pas ná luctorquote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook op tv... Dean zoekt vrouw ofzo
Ik zou het serieus kijken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Wil je niet meedoen dan?quote:
Oja.quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij komt pas ná luctor.
Ik wil ook op tv... Isdatzo zoekt porsche ofzo![]()
.
Niiicceequote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Gepromoveerd met mijn teamen dat moest op de atletiekvereniging dus even gevierd worden
Nah. Geen spelshows of iets in die richting voor mij meer.quote:
quote:
Meer? Vertel!quote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah. Geen spelshows of iets in die richting voor mij meer.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nu nog ooit serieus nemen![]()
quote:
quote:
Luctor en Dean zoeken vrouw.quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Stage SC'ers zoeken een vrouw... met Arie Boomstra...quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luctor en Dean zoeken vrouw.![]()
![]()
Toch eens een brief schrijven aan de KRO.
Nou, het hangt af hoe je je zal gedragen.quote:
Ik heb Bootje ontmoet via het take-me-out-topicreeks...quote:
Ariequote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC'ers zoeken een vrouw... met Arie Boomstra...
Thanksquote:
Nog meegedaan met de Dam tot Damloop?quote:
Dit!!quote:
Als een complete kneus waarschijnlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, het hangt af hoe je je zal gedragen.![]()
[..]
Ik heb Bootje ontmoet via het take-me-out-topicreeks...
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..quote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog meegedaan met de Dam tot Damloop?
ze heeft bootje gekregen in de fok versie van Take Me Outquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als een complete kneus waarschijnlijk
En niks mis mee toch? Of heb je ook aan de show zelf meegedaan?
Yvon is volgens mij al getrouwd.quote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit!!
Snap niet wat die boeren doen, ik had het wel geweten
oh ja.. das waar. Sorryquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |