quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude, dan meot ik om 7 uur al bij het station zijn.
Dan moet ik alsnog om 7 uur vertrekken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Als je om 09.00 op station Eindhoven bent kunnen we je ook wel ophalen. Mits auto, en dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Ja, Ronald was wel tof eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar toch heb ik nog altijd goede herinneringen aan Ronald
[ afbeelding ]
vroegerquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, Ronald was wel tof eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
zorro en superman zouden eens samen moeten gaan werken.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar toch heb ik nog altijd goede herinneringen aan Ronald
[ afbeelding ]
dit was voor jouw tijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]!
Ik moet me meer in voetbal verdiepen.
Die gingen Lady Marmalade nadoen..quote:
oh.. was al ff geleden zeker? want ik ging meteen zappen toen je het zeiquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gingen Lady Marmalade nadoen..
ik ging ook gelijk zappen, maar heb het ook gemist.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. was al ff geleden zeker? want ik ging meteen zappen toen je het zei
hmm.. morgen maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Dat was rond een uurtje of half 10.. zal morgen wel op RTL Gemist staan ofzo.
zie je! Ik ben niet de enige!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ging ook gelijk zappen, maar heb het ook gemist.
dat zeg ik niet, maar dat is wel de reden waarom je da tmoment niet meer kent denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef L.no het volgende:
Wut, ik kan neit meer quoten.![]()
@ nico, zorro is te sexy om samen met superman () te werken
Maakt het uit als het voor mijn tijd is? Dus ik kan volgens jou niet eens genieten van Beethoven meer?
oh en superman is ook sexy! Daar heb ik foto's van!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef L.no het volgende:
Wut, ik kan neit meer quoten.![]()
@ nico, zorro is te sexy om samen met superman () te werken
Maakt het uit als het voor mijn tijd is? Dus ik kan volgens jou niet eens genieten van Beethoven meer?
Ik verdiep me sowieso niet echt in voetbal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar dat is wel de reden waarom je da tmoment niet meer kent denk ik
Mja.. vond ik ook altijd erg leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik verdiep me sowieso niet echt in voetbal.![]()
Puur om het in het echt te spelen vind ik het vermakelijk.
Zorro is mysterieus + sexy.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh en superman is ook sexy! Daar heb ik foto's van!
Vond? What happened?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. vond ik ook altijd erg leuk
Voor de lol spelen doe je ook niet meer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben gestopt vorig seizoen.
Of zie je jezelf als superman?quote:
juistquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Of zie je jezelf als superman?
ey wacht.. was jij niet degene die een supermanfoto van zichzelf had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |