abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72903523
Ik zit met een dilemma!
Ik heb een maand geleden een hele leuke Italiaanse man van 29 ontmoet. ikzelf ben 21 en woon in Nederland. na de eerste date hebben we seks met elkaar gehad en sindsdien ben ik helemaal in love, ik wil heel graag met hem verder en hij ook met mij en ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober. Ik ken hem amper en het leven in Italie is heel duur, maar ik hou van hem en weet niet of ik nu mijn hart of mijn verstand moet volgen?? Ik ben na de vakantie 2 keer naar Italie geweest en heb daar zijn familie en vrienden ontmoet. Ik verlang ernaar om dag en nacht met hem samen te zijn ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad en het was altijd mijn droom om naar het buitenland te verhuizen en een serieuze man te hebben waar ik een gezin mee kan stichten en voor hem is dat ook heel belangrijk, de eerste maanden dat ik daar ben zal ik neit werken, omdat ik geen italiaans spreek....

WIE KAN MIJ G O E D ADVIES GEVEN??
pi_72903589
Niet doen.
You dream it, I live it.
pi_72903606
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Meddo het volgende:
Niet doen.
pi_72903608
quote:
Niet doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72903620
Eerst een cursus Italiaans in Nederland volgen. Sparen. Langere perioden met hem doorbrengen, voordat je die stap maakt.

Het vervelende aan je hart volgen, is dat je verstand niet achterblijft. Nu impulsief doen = later balen Als hij echt je droomman is, kan hij ook wel een jaartje wachten tot jouw Grote Verhuizing.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72903654
whehe is dit serieus?
pi_72903678
je bent helaas geen serieus account.

Je wilt geen advies, je wilt gewoon jouw mening horen van een andere member, nou bij deze :

Ga fijn naar Italië joh, lekker neuken elkaars haar elastiekjes lenen en hele dagen daisy chains maken
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_72903702
Kneiterhard ketsen met elkander
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:41:41 #9
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72903728
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef roosje989 het volgende:
...
DOE HET N I E T!

Je vergooit je leven voor je eerste wederzijdse liefde.
Je hebt geen idee wat een relatie in de praktijk inhoud.
Het leven is geen Efteling waarin jouw grote droom patsboem zomaar in één keer uitkomt.
Je bent 21. Verdiep je in de liefde en in relaties, en doe een goeie opleiding.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_72903735
Volg je hart
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_72903758
Doe het als het tegenvalt kan je altijd nog terug naar Nederland komen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_72903763
quote:
Niet doen.
pi_72903776
quote:
ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober. Ik ken hem amper
quote:
Niet doen.
censuur :O
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:44:07 #14
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_72903777
-edit, ging een beetje ver-

Maar, je kent 'm amper?

Niet doen dus, neem een moment geduld en leer 'm eerst kennen....
Ik ben een eckte rapnegert
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:50:58 #15
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72903931
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:

[..]

DOE HET N I E T!

Het leven is geen Efteling waarin jouw grote droom patsboem zomaar in één keer uitkomt.
Verstandig zijn is toch best saai.
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:55:13 #16
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_72904022
NIET DOEN!

ga eens samen op vakantie (3 weken). Leer elkaar beter kennen. Doe een opleiding. Waarom zo'n haast? Ik snap dat je graag bij hem wilt zijn maar vergooi niet je leven voor iets wat later heel anders kan uitpakken.
Domo Arigato!
pi_72904058
Ik wou dat ik van zulke meisjes tegen kwam die neuken om hun 1e date
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:00:17 #18
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_72904133
Klinkt precies naar die ene reklame dat die gladde Itaiaan in het Italiaans tegen een vrouwtje zegt dat hij het leuk vond om haar te gebruiken en dat hij haar bedankt voor alls wat ze betaald heeft voor hem en dat hij nu weer door gaat naar de volgende waarop dat vrouwtje zegt:

Ow Gio, I luv yoe toe!

zaterdag 19 september 2009 @ 14:02:36 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72904190
Vooral doen, weer een naïeve muts minder in Nederland.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_72904212
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:00 schreef maffemaniak het volgende:
Klinkt precies naar die ene reklame dat die gladde Itaiaan in het Italiaans tegen een vrouwtje zegt dat hij het leuk vond om haar te gebruiken en dat hij haar bedankt voor alls wat ze betaald heeft voor hem en dat hij nu weer door gaat naar de volgende waarop dat vrouwtje zegt:

Ow Gio, I luv yoe toe!

Inderdaad hahahahahahahaha
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:03:57 #21
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72904224
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef cerror het volgende:
Vooral doen, weer een naïeve muts minder in Nederland.
Hoe meer naïeve sletjes hoe beter
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72904279
Je bent fucking dom als je dit door gaat zetten. Stop onmiddelijk.
pi_72904300
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef emokid het volgende:
Je bent fucking dom als je dit door gaat zetten. Stop onmiddelijk.
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:13:43 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72904405
Trouw met hem en strip hem arm bij de scheiding die onverbiddelijk volgt nadat hij voor de 18e keer vreemd is gegaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72904510
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:

[..]

DOE HET N I E T!

Pfff.. opa vertelt
pi_72904579
Ga gewoon op zoek naar het avontuur. Niet luisteren naar die bange burgers die het nooit hebben gedurfd en nu vastzitten in de 9 tot 5 wereld.

Maar ik zou er iig nog een jaartje mee wachten als ik jou was.
pi_72904661
quote:
Niet doen.
pi_72904673
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon op zoek naar het avontuur. Niet luisteren naar die bange burgers die het nooit hebben gedurfd en nu vastzitten in de 9 tot 5 wereld.

Maar ik zou er iig nog een jaartje mee wachten als ik jou was.
That's the spirit
pi_72904888
die italiaan heeft na jou nog 20 anderen volgeblaft
pi_72904924
-edit- opzouten + note

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 19-09-2009 15:00:35 ]
pi_72905734
quote:
Niet doen.
pi_72905915
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:00 schreef maffemaniak het volgende:

Ow Gio, I luv yoe toe!

Dit!

Ik moest er meteen aan denken toen ik dit las.

Maar meid, bezint eer ge begint! Doe dit alsjeblieft niet te snel, verhuizen naar het buitenland waar je de taal niet spreek is een grote stap! Laat deze relatie eerst groeien voordat je besluit je leven hier te vergooien en naar Italië te vertrekken. Jullie kunnen toch ook eerst een lange afstandsrelatie hebben? Dus virtueel contact of telefoneren en elkaar in de vakanties ofzo opzoeken? Don't rush it.
pi_72906057
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Dit!

Ik moest er meteen aan denken toen ik dit las.

Maar meid, bezint eer ge begint! Doe dit alsjeblieft niet te snel, verhuizen naar het buitenland waar je de taal niet spreek is een grote stap! Laat deze relatie eerst groeien voordat je besluit je leven hier te vergooien en naar Italië te vertrekken. Jullie kunnen toch ook eerst een lange afstandsrelatie hebben? Dus virtueel contact of telefoneren en elkaar in de vakanties ofzo opzoeken? Don't rush it.
Wat een rare redenering. Als iemand er een goed gevoel bij heeft, waarom moet dat gelijk weer worden afgekraakt? Omdat het Italiaan is toevallig? Of een Spanjaard? Want oh wat zijn die slecht zeg, die neuken alleen maar vrouwen, en bedriegen de boel. Nee, laat TS maar met een gezonde Hollandsche vent daten

Kunnen we straks weer topics lezen over hoe hij vreemd ging, of dat ie zelf geen zak waard is en waarom TS juist zelf vreemd ging. Vervolgens zie je de jaloerse mannetjes die niets klaar kunnen maken, afgeven op zuid Europese mannen omdat hun eigen vrouwen zijn afgepakt, en als eerste hun schouder aanbieden om op uit te huilen (lees: ik wil je eigenlijk neuken). Boehoe
pi_72906313
Ik vind vooral die zin "je leven hier te vergooien" apart. Alsof het nergens anders ter wereld zo goed is als in Nederland. Het klinkt bijna alsof je naar het buitenland verhuizen vergelijkt met aan de heroine gaan .

Het is Italië, als je per se je familie wil zien ben je een paar uur later in Nederland. Zelfde met vrienden. Ik zou alleen wel eerst je studie afmaken, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je naar het buitenland gaat verhuizen.
pi_72906497
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind vooral die zin "je leven hier te vergooien" apart. Alsof het nergens anders ter wereld zo goed is als in Nederland. Het klinkt bijna alsof je naar het buitenland verhuizen vergelijkt met aan de heroine gaan .

Het is Italië, als je per se je familie wil zien ben je een paar uur later in Nederland. Zelfde met vrienden. Ik zou alleen wel eerst je studie afmaken, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je naar het buitenland gaat verhuizen.
Precies. Zijn gewoon jaloerse mensen wins vriend of vriendin door een Italiaan of Spanjaard of een Fransman is afgepakt omdat ze zelf niets klaarspelen en dan gaan afgeven op het buitenland. Maar als het op bepaalde bevolkingsgroepen aankomt staan zij als eerste te klagen over wat voor een mening we daar wel niet over hebben, en moeten we de multiflauwekulti in dit land koesteren

Het gaat erom dat een ander er gelukkig mee is. Twijfels zijn logisch, maar om dat gelijk maar af te doen als dat een Italiaan of wat voor zuid Europese vent dan ook als onbetrouwbaar getuigd niet van enig intelligentie. Dat zijn dezelfde types die Berlusconi ook makkelijk afkraken, ipv zich te verdiepen in wat hij voor een land doet. Ja, hij is anders dan doorsnee 9 - 17 uur Balkenende, die monogame verkapte homosexueel en saaie vent die ons land naar de verdoemenis heeft geholpen. TS, you go
pi_72906566
Wat ben je voor vrouw, na de eerste date al sex:P
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_72906584
Gewoon niet doen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:53:46 #38
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72906649
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:

En dat is iets anders dan zeggen dat ze het nu niet moet doen?

Je geeft zelf precies de reden waarom mensen zeggen dat ze niet nu haar koffers al moet pakken.
Grappig dat je denkt het omgekeerde te zeggen, net als die megastoere robbierivera.

Er is geen mens in dit topic die zegt dat je van je levensdagen niet met een italiaan in italie moet gaan hokken.
pi_72906765
Volgens mij zegt iedereen in dit topic dat ze het helemaal niet moet doen. Niet alleen nu niet, maar ook in de toekomst niet.

Ik zie TS ook nergens iets zeggen over studie, dus dat was de reden dat ik dat zei, mocht dat het geval zijn. In plaats van zoals iedereen hier in dit topic alleen te zeggen "niet doen".
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:01:32 #40
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72906803
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij zegt iedereen in dit topic dat ze het helemaal niet moet doen. Niet alleen nu niet, maar ook in de toekomst niet.

Ik zie TS ook nergens iets zeggen over studie, dus dat was de reden dat ik dat zei, mocht dat het geval zijn. In plaats van zoals iedereen hier in dit topic alleen te zeggen "niet doen".
Hoeveel afgestudeerde 21-jarigen ken jij?
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:10:55 #41
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72907045
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:01 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Hoeveel afgestudeerde 21-jarigen ken jij?
Dat is toch wel de standaard leeftijd voor mensen die na de havo een hbo-opleiding hebben gevolgd. Of valt dat niet onder 'afgestudeerd'?
pi_72907547
Daarom zeg ik dus ook dat ze daarmee moet wachten totdat ze dat wel is. Maarja als TS MBO heeft gedaan kan je op je 21e wel aan het werk zijn. HBO opzich ook wel als je nooit bent blijven zitten oid.
pi_72907579
Dan trekt men wel weer opleidingsniveau uit de kast als argument, pff
pi_72907698
Ik zou het gewoon doen
pi_72907754
quote:
Ik zit met een dilemma!
Ik heb een maand geleden een hele leuke Italiaanse man van 29 ontmoet. ikzelf ben 21 en woon in Nederland. na de eerste date hebben we seks met elkaar gehad en sindsdien ben ik helemaal in love, ik wil heel graag met hem verder en hij ook met mij en ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober. Ik ken hem amper en het leven in Italie is heel duur, maar ik hou van hem en weet niet of ik nu mijn hart of mijn verstand moet volgen?? Ik ben na de vakantie 2 keer naar Italie geweest en heb daar zijn familie en vrienden ontmoet. Ik verlang ernaar om dag en nacht met hem samen te zijn ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad en het was altijd mijn droom om naar het buitenland te verhuizen en een serieuze man te hebben waar ik een gezin mee kan stichten en voor hem is dat ook heel belangrijk, de eerste maanden dat ik daar ben zal ik neit werken, omdat ik geen italiaans spreek....

Hoe weet je zeker dat hij het meent? Hij is 29 en Italiaans... wees er 100% zeker van dat hij ook serieus is. Zeker met een taalprobleem lijkt me dit lastig in te schatten.... Laat hem een keer naar Nederland komen en stel m voor een je vrienden en familie...
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:27:48 #46
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72911093
wat vindt je familie ervan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Fortitudo op 19-09-2009 18:28:07 (+t) ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72923158
Dit kan je niet aan nee, als dit je eerste relatie is, je 21 jaar bent en je geen woord italiaans spreekt.
Lambo of Rekt
  zondag 20 september 2009 @ 10:39:30 #48
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72926043
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 20 september 2009 @ 10:54:12 #49
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72926312
quote:
Ik zit met een dilemma!
Ik heb een maand geleden een hele leuke Italiaanse man van 29 ontmoet. ikzelf ben 21 en woon in Nederland. na de eerste date hebben we seks met elkaar gehad en sindsdien ben ik helemaal in love, ik wil heel graag met hem verder en hij ook met mij en ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober.

FAIL
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 20 september 2009 @ 12:54:35 #50
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72929573
Recipe for disaster.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 20 september 2009 @ 12:58:14 #51
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72929700
Oh en TS, zodra je een kind met hem hebt (hypothetisch even) is hij binnen no-time verdwenen.
Of hij is al weg zodra je "gezin stichten" hebt vertaalt naar het Italiaans.
pi_72929805
Waarschijnlijk heeft ie sinds jij weg bent al met minstens 3 andere vrouwen het bed gedeeld. Na een eerste afspraakje.
  zondag 20 september 2009 @ 13:02:52 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72929850
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef cerror het volgende:
Oh en TS, zodra je een kind met hem hebt (hypothetisch even) is hij binnen no-time verdwenen.
Of hij is al weg zodra je "gezin stichten" hebt vertaalt naar het Italiaans.
of hij zit nu al gewoon bij zijn eigen gezin
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 20 september 2009 @ 13:04:47 #54
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72929916
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:02 schreef Re het volgende:

[..]

of hij zit nu al gewoon bij zijn eigen gezin
Aan die pastaaaaa!
pi_72930262
Ik heb toen ik 19 was hetzelfde gehad met iemand in Zuid Frankrijk. Ben daar naar toe verhuisd. Heb er 3 jaar gewoond en ben weer teruggekomen. Dus het heeft uiteindelijk niet gewerkt, maar heb geen spijt dat ik het heb gedaan. Waarom altijd verstandig zijn? Je leeft maar 1 keer. Volg je hart zou ik zeggen. Je kan altijd weer terug, mocht het niet werken. Voor hetzelfde geld is het de liefde van je leven. Er is maar één manier om erachter te komen. Ik zou wel zo snel mogelijk aan het werk gaan daar, want anders kom je in wel een heel klein kringetje terecht.

Als je iets verstandiger wilt zijn: kijk het nog even aan en mocht je over een tijdje nog hetzelfde voelen ga er dan voor.
pi_72932818
Ik ben ook al jaren getrouwd met een duitse chicka die hier op vakantie was. Ik zag haar liggen in haar kuil op het strand en meteen stond ik in vuur en vlam. Het enige wat ik nog kon zeggen was "Ich habe eine neues fahrrad gekauft", dat vond ze zo romantisch klinken dat we zijn gaan daten, en nadat ze onverwachts zwanger bleek te zijn is ze maar bij me ingetrokken. Het werd helaas een miskraam, maar we zijn nog altijd gelukkig, meestal.

Zo zie je maar TS, het kan altijd.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  zondag 20 september 2009 @ 15:54:33 #57
249901 Bargain
The best I ever had
pi_72935654
Kies voor je gevoel en probeer het met verstand in te vullen. Leg hem ook uit (als hij dat zelf nog niet inziet) wat voor stap dit voor jou is en waar je over twijfelt. En als je het dan toch doet, blijf dan niet in je twijfels hangen en geniet van je stap.
pi_72935710
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:35 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik ben ook al jaren getrouwd met een duitse chicka die hier op vakantie was. Ik zag haar liggen in haar kuil op het strand en meteen stond ik in vuur en vlam. Het enige wat ik nog kon zeggen was "Ich habe eine neues fahrrad gekauft", dat vond ze zo romantisch klinken dat we zijn gaan daten, en nadat ze onverwachts zwanger bleek te zijn is ze maar bij me ingetrokken. Het werd helaas een miskraam, maar we zijn nog altijd gelukkig, meestal.

Zo zie je maar TS, het kan altijd.
.
  zondag 20 september 2009 @ 16:01:34 #59
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72935965
Als ik de TS was, dan zou ik het verhaal omdraaien. Vraag hem om zijn hele hebben en houwen daar op te geven om hier in Nederland bij jou te komen wonen. Misschien dat hij dan ook wel positief reageert.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72936032
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Hukkie het volgende:
Als ik de TS was, dan zou ik het verhaal omdraaien. Vraag hem om zijn hele hebben en houwen daar op te geven om hier in Nederland bij jou te komen wonen. Misschien dat hij dan ook wel positief reageert.
nog beter: laat het regelen door robert ten brink!
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  zondag 20 september 2009 @ 16:06:08 #61
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72936196
Jawel, maar dan wordt het weer gelijk zo'n kleffe bedoening.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72936642
Hmm je verhaal doet me denken aan mijn oud-huisgenote die naar Italië is verhuisd voor een vakantieliefde. Zij zijn eerst een aantal keren een paar weken bij elkaar geweest en daarna is ze een hele zomervakantie die kant op geweest. Ze zijn na ongeveer een jaar gaan samenwonen in italie, geen idee of ze nog samen zijn.

Belangrijk is wel dat zij daar een studie ging volgen die aansloot bij wat ze hier deed. Ook als de relatie zou stranden zou ze daar dus minstens 1 jaar blijven wonen (zij huurde een klein appartementje waar hij bij in trok).

Hoe staat hij hier eigenlijk tegenover? Heb je het idee dat hij ook zo serieus is en handelt hij daar ook naar (dus niet alleen mooie woorden)? Je bent nu 3 keer daar geweest,komt hij ook naar jou toe om je familie en vrienden te ontmoeten?

Als je serieus van plan bent om die kant op te gaan zou ik daar zeker de tijd voor nemen. Met de goedkope luchtvaartmaatschappijen kun je goedkoop elkaar regelmatig zien (bijvoorbeeld zorgen dat je alle vakanties bij elkaar bent en regelmatig ook een lang weekend regelen). Zo heb je de tijd om te kijken of jullie echt bij elkaar passen, ook als je eens een pesthumeur hebt en de eerste glans van verliefdheid verdwenen is.
In de tussentijd zou je natuurlijk wel al kunnen beginnen met een cursus italiaans en uitzoeken wat jij daar zou kunnen doen als zinvolle dagbesteding. Misschien een studie of bij een internationaal bedrijf werken? Daar thuis zitten zonder iets om handen terwijl hij al zn vrienden, familie en werk heeft lijkt me geen gezonde basis in ieder geval.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_72937376
Ga eerst voor jezelf na: is er een leven voor jou daar, naast hem? Uit welke regio komt hij bijvoorbeeld (hoe zuidelijker hoe minder gauw je het moet doen). Kan jij Italiaans? Nee? Ga dat eerst maar leren: men kan daar over het algemeen geen engels. Daarnaast: het leven in IT lijkt allemaal zo mooi: je bent er OP VAKANTIE geweest, dan lijkt het altijd zo mooi. Sociaal vangnet? Is er nauwelijks. Wel mooi weer natuurlijk

Ik zou er nog maar eens donders over nadenken en laat HEM ook eens met een paar redenen komen waarom jij naar Italië moet komen en hij niet naar NL. Hij heeft het nu natuurlijk goed voor elkaar: hij hoeft niet te emigreren. Daarnaast: zomerliefde: ga eerst maar eens wat langer een relatie houden, al is dat nu op afstand. Bevalt het nog steeds goed (na een jaar or so (waarin jij Italiaans hebt geleerd) dan zou je de stap kunnen nemen.
pi_73140725
Je bent jong, een maand is te kort he, waarom die haast, kun je niet even over en weer daten?

Maar goed, Hangt er van af hoe je in het leven staat - je kan het op meerdere manieren bekijken..

Je gaat hem achterna, jullie worden happy op welke manier dan ook
Je gaat hem achterna, jullie trouwen te snel en over een paar jaar besef je dat je daar veel te jong aan begonnen bent
Je gaat hem achterna, het wordt niets maar je leert weer veel oa over een ander land en jezelf redden

Je gaat niet en vind iemand anders om een gezin mee te stichten

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 27-09-2009 05:38:23 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73195466
niet doen
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:04:08 #66
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73203495
Het lijkt erop dat TS al is vertrokken naar Italië
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:26:06 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73203963
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Yozzz het volgende:
Het lijkt erop dat TS al is vertrokken naar Italië
Die kreeg zo veel tegengas dat ze maar stopte met lezen!

Dat wilde ze toch niet horen... Ze wilde horen hoe jaloers iedereen is op het mooie verhaal van haar en haar Gino, niet dat iedereen rationeel na gaat denken en je naïef noemt!

Ik vind het een mooi verhaal! Zeg je school op (Als je dat überhaupt al deed!) en neem de plaats van di mama over bij Gino. Mooi leven hoor! Iig beter weer dan hier!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:13:57 #68
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73205035
Dit is inderdaad echt 100% die reclame..
Weet je, ik snap best dat je verliefd kan worden op zo iemand..maar damn he, dit klinkt wel heel erg cliche..
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:37:43 #69
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_73205700
Gewoon doen! Als het niks is dan kom je gewoon terug. Maar maak ajb nog even geen kindjes dan.

Vindt de italian stallion in kwestie het trouwens ook een goed idee dat je naar Italie komt? En zijn er al concrete plannen?
Het klinkt namelijk meer als een tienerdagdroom.
pi_73218180
Inderdaad, volg je hart meid. Volg vooral je hart.

Mensen die dat advies geven moeten echt een paar steekjes los hebben daar bovenin.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:29:33 #71
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73219114
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
Recipe for disaster.
Resistance is futile
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:32:47 #72
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_73221129
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:57 schreef Friek_ het volgende:
Inderdaad, volg je hart meid. Volg vooral je hart.

Mensen die dat advies geven moeten echt een paar steekjes los hebben daar bovenin.
paar jaar in een ander land wonen, in Italie nog wel. De taal leren, daar werken of studeren, mensen leren kennen, andere cultuur. Ok, je krijgt wat liefdesverdriet maar hey, mooie ervaring toch!

Moet ze dan maar hier in de regen blijven zitten en met piet de timmerman op de hoek trouwen en in schubbekutteveen gaan wonen?

Leef het leven.
pi_73221834
Als je geen verplichtingen hebt in Nederland, zou ik er lekker een paar maanden gaan overwinteren en kijken hoe het voelt. Ondertussen wel jouw woonruimte in Nederland aanhouden natuurlijk.
pi_73410362
Ach je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt dan spijt van dingen die je niet gedaan hebt.

Ik zou niet gelijk morgen gaan, maar wel beginnen met de voorbereiding;
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')