of hij zit nu al gewoon bij zijn eigen gezinquote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef cerror het volgende:
Oh en TS, zodra je een kind met hem hebt (hypothetisch even) is hij binnen no-time verdwenen.
Of hij is al weg zodra je "gezin stichten" hebt vertaalt naar het Italiaans.
Aan die pastaaaaa!quote:Op zondag 20 september 2009 13:02 schreef Re het volgende:
[..]
of hij zit nu al gewoon bij zijn eigen gezin
quote:Op zondag 20 september 2009 14:35 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik ben ook al jaren getrouwd met een duitse chicka die hier op vakantie was. Ik zag haar liggen in haar kuil op het strand en meteen stond ik in vuur en vlam. Het enige wat ik nog kon zeggen was "Ich habe eine neues fahrrad gekauft", dat vond ze zo romantisch klinken dat we zijn gaan daten, en nadat ze onverwachts zwanger bleek te zijn is ze maar bij me ingetrokken. Het werd helaas een miskraam, maar we zijn nog altijd gelukkig, meestal.
Zo zie je maar TS, het kan altijd.
nog beter: laat het regelen door robert ten brink!quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Hukkie het volgende:
Als ik de TS was, dan zou ik het verhaal omdraaien. Vraag hem om zijn hele hebben en houwen daar op te geven om hier in Nederland bij jou te komen wonen. Misschien dat hij dan ook wel positief reageert.
Die kreeg zo veel tegengas dat ze maar stopte met lezen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Yozzz het volgende:
Het lijkt erop dat TS al is vertrokken naar Italië
paar jaar in een ander land wonen, in Italie nog wel. De taal leren, daar werken of studeren, mensen leren kennen, andere cultuur. Ok, je krijgt wat liefdesverdriet maar hey, mooie ervaring toch!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:57 schreef Friek_ het volgende:
Inderdaad, volg je hart meid. Volg vooral je hart.
Mensen die dat advies geven moeten echt een paar steekjes los hebben daar bovenin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |