DOE HET N I E T!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef roosje989 het volgende:
...
WIE KAN MIJ G O E D ADVIES GEVEN??
quote:ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober. Ik ken hem amper
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:35 schreef Meddo het volgende:
Niet doen.
Verstandig zijn is toch best saai.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:
[..]
DOE HET N I E T!
Je vergooit je leven voor je eerste wederzijdse liefde.
Je hebt geen idee wat een relatie in de praktijk inhoud.
Het leven is geen Efteling waarin jouw grote droom patsboem zomaar in één keer uitkomt.
Je bent 21. Verdiep je in de liefde en in relaties, en doe een goeie opleiding.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:00 schreef maffemaniak het volgende:
Klinkt precies naar die ene reklame dat die gladde Itaiaan in het Italiaans tegen een vrouwtje zegt dat hij het leuk vond om haar te gebruiken en dat hij haar bedankt voor alls wat ze betaald heeft voor hem en dat hij nu weer door gaat naar de volgende waarop dat vrouwtje zegt:
Ow Gio, I luv yoe toe!
Hoe meer naïeve sletjes hoe beterquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef cerror het volgende:
Vooral doen, weer een naïeve muts minder in Nederland.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef emokid het volgende:
Je bent fucking dom als je dit door gaat zetten. Stop onmiddelijk.
Pfff.. opa verteltquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef drijfhout het volgende:
[..]
DOE HET N I E T!
Je vergooit je leven voor je eerste wederzijdse liefde.
Je hebt geen idee wat een relatie in de praktijk inhoud.
Het leven is geen Efteling waarin jouw grote droom patsboem zomaar in één keer uitkomt.
Je bent 21. Verdiep je in de liefde en in relaties, en doe een goeie opleiding.
That's the spiritquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon op zoek naar het avontuur. Niet luisteren naar die bange burgers die het nooit hebben gedurfd en nu vastzitten in de 9 tot 5 wereld.
Maar ik zou er iig nog een jaartje mee wachten als ik jou was.
Dit!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:00 schreef maffemaniak het volgende:
Klinkt precies naar die ene reklame dat die gladde Itaiaan in het Italiaans tegen een vrouwtje zegt dat hij het leuk vond om haar te gebruiken en dat hij haar bedankt voor alls wat ze betaald heeft voor hem en dat hij nu weer door gaat naar de volgende waarop dat vrouwtje zegt:
Ow Gio, I luv yoe toe!
Wat een rare redenering. Als iemand er een goed gevoel bij heeft, waarom moet dat gelijk weer worden afgekraakt? Omdat het Italiaan is toevallig? Of een Spanjaard? Want oh wat zijn die slecht zeg, die neuken alleen maar vrouwen, en bedriegen de boel. Nee, laat TS maar met een gezonde Hollandsche vent datenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dit!![]()
Ik moest er meteen aan denken toen ik dit las.![]()
Maar meid, bezint eer ge begint! Doe dit alsjeblieft niet te snel, verhuizen naar het buitenland waar je de taal niet spreek is een grote stap! Laat deze relatie eerst groeien voordat je besluit je leven hier te vergooien en naar Italië te vertrekken. Jullie kunnen toch ook eerst een lange afstandsrelatie hebben? Dus virtueel contact of telefoneren en elkaar in de vakanties ofzo opzoeken? Don't rush it.
Precies. Zijn gewoon jaloerse mensen wins vriend of vriendin door een Italiaan of Spanjaard of een Fransman is afgepakt omdat ze zelf niets klaarspelen en dan gaan afgeven op het buitenland. Maar als het op bepaalde bevolkingsgroepen aankomt staan zij als eerste te klagen over wat voor een mening we daar wel niet over hebben, en moeten we de multiflauwekulti in dit land koesterenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind vooral die zin "je leven hier te vergooien" apart. Alsof het nergens anders ter wereld zo goed is als in Nederland. Het klinkt bijna alsof je naar het buitenland verhuizen vergelijkt met aan de heroine gaan.
Het is Italië, als je per se je familie wil zien ben je een paar uur later in Nederland. Zelfde met vrienden. Ik zou alleen wel eerst je studie afmaken, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je naar het buitenland gaat verhuizen.
En dat is iets anders dan zeggen dat ze het nu niet moet doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind vooral die zin "je leven hier te vergooien" apart. Alsof het nergens anders ter wereld zo goed is als in Nederland. Het klinkt bijna alsof je naar het buitenland verhuizen vergelijkt met aan de heroine gaan.
Het is Italië, als je per se je familie wil zien ben je een paar uur later in Nederland. Zelfde met vrienden. Ik zou alleen wel eerst je studie afmaken, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je naar het buitenland gaat verhuizen.
Hoeveel afgestudeerde 21-jarigen ken jij?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij zegt iedereen in dit topic dat ze het helemaal niet moet doen. Niet alleen nu niet, maar ook in de toekomst niet.
Ik zie TS ook nergens iets zeggen over studie, dus dat was de reden dat ik dat zei, mocht dat het geval zijn. In plaats van zoals iedereen hier in dit topic alleen te zeggen "niet doen".
Dat is toch wel de standaard leeftijd voor mensen die na de havo een hbo-opleiding hebben gevolgd. Of valt dat niet onder 'afgestudeerd'?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:01 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hoeveel afgestudeerde 21-jarigen ken jij?
Hoe weet je zeker dat hij het meent? Hij is 29 en Italiaans... wees er 100% zeker van dat hij ook serieus is. Zeker met een taalprobleem lijkt me dit lastig in te schatten.... Laat hem een keer naar Nederland komen en stel m voor een je vrienden en familie...quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef roosje989 het volgende:
Ik zit met een dilemma!
Ik heb een maand geleden een hele leuke Italiaanse man van 29 ontmoet. ikzelf ben 21 en woon in Nederland. na de eerste date hebben we seks met elkaar gehad en sindsdien ben ik helemaal in love, ik wil heel graag met hem verder en hij ook met mij en ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober. Ik ken hem amper en het leven in Italie is heel duur, maar ik hou van hem en weet niet of ik nu mijn hart of mijn verstand moet volgen?? Ik ben na de vakantie 2 keer naar Italie geweest en heb daar zijn familie en vrienden ontmoet. Ik verlang ernaar om dag en nacht met hem samen te zijn ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad en het was altijd mijn droom om naar het buitenland te verhuizen en een serieuze man te hebben waar ik een gezin mee kan stichten en voor hem is dat ook heel belangrijk, de eerste maanden dat ik daar ben zal ik neit werken, omdat ik geen italiaans spreek....
WIE KAN MIJ G O E D ADVIES GEVEN??
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef roosje989 het volgende:
Ik zit met een dilemma!
Ik heb een maand geleden een hele leuke Italiaanse man van 29 ontmoet. ikzelf ben 21 en woon in Nederland. na de eerste date hebben we seks met elkaar gehad en sindsdien ben ik helemaal in love, ik wil heel graag met hem verder en hij ook met mij en ben van plan om naar Italie te verhuizen en daar met hem samen te wonen in oktober.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |