quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als de Palestijnen ontwapenen, hebben we een herhaling van de Libanon-oorlog.
Je gelooft toch zeker zelf niet dat als de Palestijnen ontwapenen, de illegale kolonisten zich terugtrekken uit hun gestolen woningen? Nee, als de Palestijnen zich ontwapenen bestaat het over een jaar niet meer.
Als je verder leest staat er. Dit betekent dat de Palestijnen gewoon moeten stoppen met raketaanvallen en andere vormen van geweld.quote:a. Terugtrekking van de Israelische strijdkrachten uit (de)* gebieden die tijdens het jongste conflict zijn bezet;
bronquote:b. Stopzetting van alle uitingen van oorlogszuchtigheid of van alle oorlogstoestanden, benevens eerbiediging en erkenning van de soevereiniteit en de territoriale onschendbaarheid en politieke onafhankelijkheid van alle staten in het gebied, en van hun recht om in vrede te leven binnen veilige en erkende grenzen, beschut tegen wrijvingen of daden van geweld;
2. Stelt voorts vast dat het noodzakelijk is:
a. De vrije vaart te waarborgen op de internationale waterwegen van het gebied;
b. Een rechtvaardige regeling van het vluchtelingenvraagstuk te bewerkstelligen;
c. De territ
oriale onschendbaarheid en de politieke onafhankelijkheid van elke staat in het gebied te waarborgen door maatregelen, die de vorming van gedemilitariseerde zones omvatten.
Niet per se, je kan ook gewoon een muur om Gaza heen bouwen en laat ze daar maar steentjes tegenaan werpen als ze zich er blij mee voelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus als mensen dagelijks stenen gooien mag je ze wel doodschieten?
Waar staat dan ontwapenen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef Mylene het volgende:
Zolang de Palestijnen zich niet ontwapenen hoeft Israël zich ook niet terug te trekken uit de bezette gebieden. Zo simpel is het. Resolutie 242 wordt altijd maar eenzijdig aangehaald, punt a:
[..]
Als je verder leest staat er. Dit betekent dat de Palestijnen gewoon moeten stoppen met raketaanvallen en andere vormen van geweld.
[..]
bron
Anders doe je even rustig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef telavivnick het volgende:
[..]
![]()
libanon ,palastijne ,ontwapenen ?? ok . doe het pijn een bowlingbal op je hoofd .
moeten de palastijnen de stenen en de kinderen inleveren .oh was de vrouwen vergeten ..want dat zijn hun wapens .
Een wát?quote:
een ja voor die bal .of een ja voor de wapens vrouwen ,kinderenquote:
Ik kan je echt niet volgen, schrijf eens Nederlands man.quote:
ow weer voorspelbaar oef .is goed met je ,maar kijk uit voor die ballen .quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet volgen, schrijf eens Nederlands man.
Ja, dat is het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:36 schreef Bowlingbal het volgende:
Wat bedoel je met dat ene woordje wat een vraag zou moeten zijn, dat ik Moslim zou zijn?
Is dat soms een argument?
Die arrogante houding mag je achterwege laten. En geef nou eens antwoord op de vraag? Of heb ik iets aangeroerd? Waarom is dat dan?quote:Kritiek niet weerleggen met argumenten maar mensen in een hokje duwen om ze te diskwalificeren? Het siert je in ieder geval absoluut niet. Voor jou: poging twee, en nu inhoudelijk.
Volgens mij snap je niet waar ik heen wil met die vraag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:43 schreef Igen het volgende:
Karrs, je bent erg zwak bezig als je iemands mening diskwalificeert puur omdat degene die 'm uitspreekt een bepaald geloof aanhangt.
Als je dat al als serieus argument beschouwd, mag je je eens afvragen of je wel een serieuze discussiepartner bent. Misschien dat ik er morgen eens opnieuw naar kijk. Wat ik ben, wat ik doe, wat ik studeer of wat ik geloof acht ik volledig irrelevant in welke discussie dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
[..]
Die arrogante houding mag je achterwege laten. En geef nou eens antwoord op de vraag? Of heb ik iets aangeroerd? Waarom is dat dan?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet waar ik heen wil met die vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |