neequote:Op zondag 20 september 2009 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb jij toevallig Deadmau5 als avatar?
Kleding op strijkplank leggen, dan keukenrol erover heen leggen en strijken. De warme kaarsvet gaat dan, als het goed is, vastplakken aan de keukenrol... en is van je kleding af.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Huishoudelijke melding tussendoor: kaarsvet gaat bij wassen op 40 graden niet van je t-shirt af.
quote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kleding op strijkplank leggen, dan keukenrol erover heen leggen en strijken. De warme kaarsvet gaat dan, als het goed is, vastplakken aan de keukenrol... en is van je kleding af.
Goedemorgen![]()
Soempie, heb je de dvd's nog ontvangen?
14.30 aftrap tegen Ilpendamquote:Op zondag 20 september 2009 10:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Mark,
Geen voetbal vandaag (of vanmiddag pas)?
Daar heb je heel weinig aan dan iddquote:Op zondag 20 september 2009 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol, ik kan echt alles in de AKQ SC vragen![]()
Mark, ik dacht al dat het zoiets was, thanks
Ik had nog 2 H7 lampen liggen van een vorige auto en nu heb ik H1, Heb ik (op dit moment) dus weinig meer aan.
Bedankt voor het adviesquote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kleding op strijkplank leggen, dan keukenrol erover heen leggen en strijken. De warme kaarsvet gaat dan, als het goed is, vastplakken aan de keukenrol... en is van je kleding af.
Goedemorgen![]()
Nog niet, maar die zullen dan morgen wel komen.quote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
Ik moet gaatjes bij laten maken in m'n riem, omdat hij te los zit.
Ook eenquote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ben benieuwd (en nogmaals proficiatquote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is mijn masterscriptie over de kapel in Padua jaeindelijk af
Nu nog een manier verzinnen om die lap tekst ergens op het net te krijgenInclusief afbeeldingen is het namelijk een schandalig groot bestand
je had toch ladies night?quote:Op zondag 20 september 2009 08:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De saaiste avond tot dusver
Ik weet niet naar hoeveel mensen je het wilt versturen, maar je kunt iets als yousendit.com gebruiken, dan kun je een linkje naar mensen e-mailen. Gaat tot 100 MB, je moet het wel inpakken in één bestand als je niet wilt betalen voor de service.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Tekstbestand (PDF) is 750 KB, de afbeeldingenbijlage is 65 MB
Maar ik kan dat niet uploaden naar iets als photobucket natuurlijk, is er een andere mogelijkheid voor?
Als je yousendit gebruikt met je eigen e-mail adres krijg je zelf een linkje. Dan kun je dat linkje naar anderen doorsturen. Klik er zelf eerst even op om zeker te weten dat je e-mail er niet bij staat en dan is je privacy gewaarborgdquote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Het punt is dat ik liever niet wil mailen, of ik moet een nieuw account aanmaken ofzo, maar ik zou m graag gewoon ergens uploaden en dan mensen een linkje geven snap je?
Mooi, ben benieuwdquote:Op zondag 20 september 2009 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga eens een beetje knutselen met mn bestandjes![]()
Die maken onwijs toffe telefoontjes. Maar wel met crappy camera's.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is HTC dan voor iets cools?
Oh en Top Gear![]()
Staat nog steeds op m'n lijste van dingen waar ik nog naar toe wil:)quote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Was weer mooi feest gisteren.
[ afbeelding ]
[..]
Een 124 of de 225? En je stond zeker op de Scherpenering bij Vliegbasis Eindhoven?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef De_Hertog het volgende:
Moest gelijk aan deze denken:
[..]
Vandaag overigens (puur toevallig) een Antonov zien opstijgen, best indrukwekkend gezicht. Mensen stonden eerst nog op de openbare weg vlak achter de startbaan, maar toen de motoren aan gingen besloten ze toch maar gehoor te geven aan het stilstaverbod
Nee, Gilze-Rijen. Kwam er toevallig langs toen ik dat ding zag taxiėn, en toen ik langs het vliegveld wilde rijen stond het licht op rood. Dus maar even langs de kant gezet en uitgestapt om te kijken wat er ging gebeurenquote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een 124 of de 225? En je stond zeker op de Scherpenering bij Vliegbasis Eindhoven?
Die 225 is inderdad een bakbeest. Maar schitterend om te zien.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Gilze-Rijen. Kwam er toevallig langs toen ik dat ding zag taxiėn, en toen ik langs het vliegveld wilde rijen stond het licht op rood. Dus maar even langs de kant gezet en uitgestapt om te kijken wat er ging gebeurenHet was overigens een 124, die 225 zou ik ook nog wel een keer willen zien. Ik was hier al verbaasd dat het van de grond kwam
Tof, dank je. Daar wil ik zelfs wel een keer heenrijden, ipv stoppen als ik hem toevallig ziequote:Op zondag 20 september 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 225 is inderdad een bakbeest. Maar schitterend om te zien.![]()
Mocht ik horen dat die weer eens ergens in NL vracht komt halen dan geef ik wel een seintje.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zal die 225 wel zijn?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zal die 225 wel zijn?
Gebruik je fantasie.quote:Op zondag 20 september 2009 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat was hem
Nog mooier met Boeran op het dak (maar ja, dat zal niet meer gebeuren)
Was?quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je die nog gemaakt in de tijd dat je spion was in Rusland
Is het weer Taptoe tijd?quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stond vandaag een hele club doedelzak spelers met daarbij een orkest te spelen in Den Bosch. Klonk goed
Ik ben ooit bij de Edinburgh Tattoo geweest. Dat is iets wat ik zeker nog wel een keer wil doen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
Keer op een schots festival geweest. Erg leuk. En inderdaad mooi geluid, zo'n band.
Gaat op m'n lijstjequote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij de Edinburgh Tattoo geweest. Dat is iets wat ik zeker nog wel een keer wil doen.
Schiiterend als er 1000+ muzikanten Scotland the Brave en Black Bear spelen.
De link verwijst naar Scriptie.doc van 67,4 Mb, lijkt dus wel te werkenquote:Op zondag 20 september 2009 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukt![]()
Eenieder die graag alles wil weten over het Baptisterium van Padua kan zn email pm'en
-edit- Misschien lukt het dus ook wel zonder emailen is de scriptie hier te downloaden
67.4 MB, lijkt me wel een aanslag op je harde schijf.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De link verwijst naar Scriptie.doc van 67,4 Mb, lijkt dus wel te werken
Vrije schijfruimte op dit moment: 420,1 Gb. Voorlopig red ik me dus nog welquote:Op zondag 20 september 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
67.4 MB, lijkt me wel een aanslag op je harde schijf.
Ik heb vandaag ook een heleboel programma's van mn harde schijf verwijderd, want ik kon mn scriptie niet meer opslaanquote:Op zondag 20 september 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
67.4 MB, lijkt me wel een aanslag op je harde schijf.
Hoi PSquote:Op zondag 20 september 2009 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Helleu
Eén PC of meerdere PC's?quote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrije schijfruimte op dit moment: 420,1 Gb. Voorlopig red ik me dus nog wel
Dit is op 1 pc. In totaal zit er 1,5 Tb aan harde schijfruimte inquote:
Ik ben voor, maar als ik jou was zou ik nog iets langer wachten tot je het echt heel erg gaat missenquote:Op zondag 20 september 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
er is hier een plek waar je erwtensoep kan kopen. Ik zit er wel aan te denken om een dealtje met je te sluiten over dat ik jou poptarts stuur en jij mij wat nederlands eten
snertquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi PS. Ben je jaloers als ik je vertel dat ik vanavond erwtensoep ga eten?
Nog van plan een bedrijf op te zetten?quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit is op 1 pc. In totaal zit er 1,5 Tb aan harde schijfruimte in
Waarom zou ik een bedrijf opzetten alleen omdat ik wat harde schijfruimte vrij heb?quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog van plan een bedrijf op te zetten?
truequote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar als ik jou was zou ik nog iets langer wachten tot je het echt heel erg gaat missen
Misschien helpt ditquote:Op zondag 20 september 2009 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie weet of en hoe ik een videofilmpje 90 graden kan draaien? Ik heb alleen de obvious Windows programma's op mn computer.
Hoeft niet per se.quote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou ik een bedrijf opzetten alleen omdat ik wat harde schijfruimte vrij heb?
Serieus???quote:Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB: Ik heb je scriptie nu geopend maar het is een grote zooi van notities, rode letters, doorgestreepte tekst en gele highlights. Hoort dat zo?
Het is goed hoor LBquote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry voor de uitbarstingik ben al iets te lang bezig met die scriptie vandaag.... heb geprobeerd om de hele zooi in Publisher te laden, maar dat is na een heeeeeele hoop gedoe mislukt, dus daar was ik ook al gefrustreerd door
Hij is al weer bijna op de helft.... als je bij de versie die je nu open hebt staan gewoon bij View de Markup afvinkt kun je m wel gewoon lezen zonder alle reviewing shitquote:Op zondag 20 september 2009 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is goed hoor LB. Ik snap best dat zoiets niet meehelpt als je al een zware dag hebt gehad
de pannetjes worden nat?quote:
quote:
Dat is niet helemaal zeldzaam hoorquote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer een hoop gemist zo te zien... Een boze LB bijvoorbeeld.....
Nee? Dat had ik toch niet van je gedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeldzaam hoor
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.quote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe gaat het met je banenjacht mr_a ?
Okay dan zal ik maar geen trage computer of een scriptie die niet wil lukken zijn......quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik ben zelden boos op mensen, dat wel.... maar woede-uitbarstingen om trage computers, of scripties die niet willen lukken, of bestanden die verkeerd overkomen, berg je maar!!!![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.![]()
Met zo'n gekleurd brilletje op zitten dus?quote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar Final Destination. In 3D!
Wat tof!quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.![]()
Concierge bij een overslagbedrijf, bijna hetzelfde maar op iets kleinere schaal. Gewoon 36 uur per week.quote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat tof!Als wat ga je werken? Huismeester werd het niet he?
Goed nieuws!quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Concierge bij een overslagbedrijf, bijna hetzelfde maar op iets kleinere schaal. Gewoon 36 uur per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |