Het is goed hoor LBquote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry voor de uitbarstingik ben al iets te lang bezig met die scriptie vandaag.... heb geprobeerd om de hele zooi in Publisher te laden, maar dat is na een heeeeeele hoop gedoe mislukt, dus daar was ik ook al gefrustreerd door
Hij is al weer bijna op de helft.... als je bij de versie die je nu open hebt staan gewoon bij View de Markup afvinkt kun je m wel gewoon lezen zonder alle reviewing shitquote:Op zondag 20 september 2009 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is goed hoor LB. Ik snap best dat zoiets niet meehelpt als je al een zware dag hebt gehad
de pannetjes worden nat?quote:
quote:
Dat is niet helemaal zeldzaam hoorquote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer een hoop gemist zo te zien... Een boze LB bijvoorbeeld.....
Nee? Dat had ik toch niet van je gedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeldzaam hoor
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.quote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe gaat het met je banenjacht mr_a ?
Okay dan zal ik maar geen trage computer of een scriptie die niet wil lukken zijn......quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik ben zelden boos op mensen, dat wel.... maar woede-uitbarstingen om trage computers, of scripties die niet willen lukken, of bestanden die verkeerd overkomen, berg je maar!!!![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.![]()
Met zo'n gekleurd brilletje op zitten dus?quote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar Final Destination. In 3D!
Wat tof!quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik in de nieuwe maand aan het werk kan.![]()
Concierge bij een overslagbedrijf, bijna hetzelfde maar op iets kleinere schaal. Gewoon 36 uur per week.quote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat tof!Als wat ga je werken? Huismeester werd het niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |