had je gelezen dat ik niet kon reageren op je blog?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga niks meer zeggen over mijn roommate, want ik vind het verder ook heel tof
jaa, ik weet ook niet hoe het komtquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had je gelezen dat ik niet kon reageren op je blog?
Wat een ongelofelijke boerenlul zeg.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa, ik weet ook niet hoe het komt
godverdegodver
heb gezoend met de italiaan en dat was geen goed idee. Hij ging vervolgens aan mijn superknappe nederlandse vriendin vertellen hoe leuk hij haar wel niet vond, maar niks deed omdat ze min of meer wat heeft met zn voetbalteamgenoot. Vervolgens ging hij haar vertellen hoe leuk hij onze poolse vriendin wel niet vind, maar niks doet omdat ze bezet is. Dit was waar ik bij was. Nadat we drie keer hadden gezoend vanavond. kennelijk ben ik minder dan derde keus
ik had het niet beter kunnen verwoorden Andyquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke boerenlul zeg.....
En als hij je derde keus vind dan is hij gewoon dom meis!![]()
Cheer up! Anders word ik ook down.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmmm i feel baaaad
Gelukkig woon ik met fantastische meiden op een verdieping
Het is half drie jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het trouwens knap vroeg bij jou
ja ik snap het allemaal nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, er wordt telkens om een wachtwoord gevraagd op je blog, is dat nieuw?
Ik denk het ook idd...quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik gok dat PS op een oor ligt
Ik kan je dat besparen: de consensus was in de wasmachine en dan de resten afkrabben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:54 schreef MaJo het volgende:
ik ga even teruglezen want ik ben benieuwd naar de TT![]()
Ik had het al gelezen jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik kan je dat besparen: de consensus was in de wasmachine en dan de resten afkrabben.
Ik moet eerst nog even wakker worden, maar dan vast wel jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen javerwachtte iets heel spannends maar dat bleef uit
zin in vanavond?
Jaaaa dat zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even wakker worden, maar dan vast wel jaEr speelt een vaag idee om naar Amsterdam te fietsen, dus misschien vallen we je vanmiddag ook nog wel even lastig
Kun je niet iets lulligs over hem zeggen tegen die meiden, waar hij bij is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
godverdegodver
heb gezoend met de italiaan en dat was geen goed idee. Hij ging vervolgens aan mijn superknappe nederlandse vriendin vertellen hoe leuk hij haar wel niet vond, maar niks deed omdat ze min of meer wat heeft met zn voetbalteamgenoot. Vervolgens ging hij haar vertellen hoe leuk hij onze poolse vriendin wel niet vind, maar niks doet omdat ze bezet is. Dit was waar ik bij was. Nadat we drie keer hadden gezoend vanavond. kennelijk ben ik minder dan derde keus
Je hebt hem hopelijk meewarig aangekeken, en hebt je vervolgens op je hielen omgedraaid en bent weggelopen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
godverdegodver
Een Samsung, ik dacht de Omnia. Ik ben goed op de hoogte qua telefoons ^^quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, welke telefoon heb jij dan ook alweer?
Ohja en: werkze
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
godverdegodver
We zijn maar een nachtje langer gebleven. Er was een feestje in het LOT huis waar wij les gaven.quote:
Slivovic is een soort drank maar cevapici zijn gehaktrolletjes (als ik het goed heb)quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Geen idee wat het is maar ik gok op plaatselijk gestookte sterke drank
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Slivovic is een soort drank maar cevapici zijn gehaktrolletjes (als ik het goed heb)
Een samsung inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Samsung, ik dacht de Omnia. Ik ben goed op de hoogte qua telefoons ^^
Ik heb een Samsung M300 die beneden peil presteert, en heb gezien dat ik voor hetzelfde geld per maand bij Hi een mooie hippe telefoon uit kan zoeken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een samsung inderdaadmaar het type is touchwiz
hoezo wil je dat weten LB?
Dat zijn alle drie touchscreentelefoons toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung M300 die beneden peil presteert, en heb gezien dat ik voor hetzelfde geld per maand bij Hi een mooie hippe telefoon uit kan zoeken!![]()
Dus ben een beetje vergelijkend warenonderzoek aan het doen. Mijn oog is gevallen op de Samsung Star, de Nokia XpressMusic en de LG Cookie (maar die raadde PS me af)
Dat zou ik niet weten, maar ik ben eigenlijk wel blij met gewone toetsen op mijn telefoon. Ik vind het wel prettig dat ik tijdens het uit m'n zak halen de toetsenblokkering er al af kan halen of de telefoon op stil zetten zonder dat ik deze hoef te zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Geen idee, daar heb ik niet naar gekekenmaar maakt me ook niet heel veel uit eigenlijk... Of doet de vergrendeling het gauw niet goed?
Roti.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
En nu is het tijd om eens wat lekkers te eten te verzinnen
Leukquote:Vanavond ga ik naar een eighties & nineties party![]()
jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Moet het AKQ interventieteam even langskomen?
Mogguh PSquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja
Ik heb ook een soort van uit geslapen
2 maanden al?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu eindelijk weekendzo voor
koken en dan stappen vanavond. En morgen heerlijk relaxen
misschien wijntjes drinken in het park als het dan nog zulk mooi weer is
gisteren hadden we 2 maanden trouwensgaat nog best snel
misschien welquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh PS
En? Vandaag weer naar Football?
Ga jij je trouwens (buiten circus Knox) nog aanmelden voor een sport?quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu eindelijk weekendzo voor
koken en dan stappen vanavond. En morgen heerlijk relaxen
misschien wijntjes drinken in het park als het dan nog zulk mooi weer is
gisteren hadden we 2 maanden trouwensgaat nog best snel
Dat gaat afkicken worden voor je roommate.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohnee, niet, het is girls day in vandaag, er hangen zelfs bordjes op de deuren, er mogen geen jongens binnenHebben mijn suitemates geregeld
ik doe ballroomdancen, das n sportquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij je trouwens (buiten circus Knox) nog aanmelden voor een sport?
Nice.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe ballroomdancen, das n sport
To the AKQ-Mobilequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja
Ik heb ook een soort van uit geslapen
Wacht ff. Ik moet eerst nog even langs de wapenkamer.quote:
Ja snel hequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 maanden al?
Weet je al wat je dan voor dit speciale etentje gaat koken?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja snel heen het voelt nog steeds goed
Da's lief.quote:ik ga kip met roomkaas in bladerdeeg maken met broccoli en aardappeltjeshij komt ook vanuit zijn werk dus hij heeft het verdient
Ben ik ook welquote:
Omdat hij die avond niet naar je toe kon komen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik ook welheb ook wat zitten zeuren tegen hem deze week dus ik heb wat goed te maken
![]()
Yepquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat hij die avond niet naar je toe kon komen?
Is die Italiaan toevallig een verre neef van Silvio Berlusconi?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Trouwens PS, die italiaan is echt een ontzettend sukkel![]()
daar zou ik echt niet teveel aandacht aan besteden, zonde van de energie! Je bent een hartstikke lieve, leuke, mooie, slimme meid en je verdient echt beter dan zo'n lamlul
Kort, krachtig en waar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
daar zou ik echt niet teveel aandacht aan besteden, zonde van de energie! Je bent een hartstikke lieve, leuke, mooie, slimme meid en je verdient echt beter dan zo'n lamlul
Goed om te horen dat het weer goed is. En vanavond lekker een romatisch avondje. Nice.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepen deze week was dat nog een keer. Ik had gister vrij dus ik stelde voor om dan na de uitzending langs te komen maar hij vond dat te laat op de avond en teveel gedoe
op zich snapte ik hem wel want ik zou er pas om half twee zijn maar we waren de volgende dag allebei vrij en ik zie hem al zo weinig door mijn drukke schema
dus ik was teleurgesteld en heb best lopen bitchen
gister belde hij spontaan op of ik zin had om te stappen dus toen was het eigenlijk weer goed
en voelde ik me dus een beetje schuldig omdat ik hem verweet dat hij geen tijd voor me vrijmaakt
hij doet er in ieder geval dus wel iets mee
kan niet, leeftijdsverschil is te kleinquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die Italiaan toevallig een verre neef van Silvio Berlusconi?
Dansenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe ballroomdancen, das n sport
quote:A British SAS squad and an American Marines squad are together in the middle of a city. The commanding officers of each group are discussing the merits of SAS vs Marines, these officers have reputations for being the strongest, toughest and most feared men in the whole of the armed forces. The American squad leader turns to the British officer and says
"My Marines are so much braver than your SAS."
"I doubt that very much." says the SAS officer.
"They are much braver," says the American. "Watch this."
The American squad leader turns to one of his Marines and shouts "SERGEANT!! Climb to the very top of that building and jump off"
"SIR YES SIR" shouts the sergeant. The sergeant runs inside the building, runs to top, and without a seconds thought jumps off the top off the building and smashes in to the ground. He survives but is very badly injured and gets taken away on a stretcher. The American leader turns to the SAS officer and says
"Now that's bravery"
"Yeah well watch this." says the British officer. He turns to his men and bellows at the top of his voice
"YOU PRIVATE, CLIMB TO THE TOP OF THAT BUILDING AND JUMP OFF"
The private looks at the officer and says "Sir, GO FUCK YOURSELF, Sir"
The Officer turns around to the American and says
"Now THAT'S fucking bravery"
quote:
ohhh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja snel heen het voelt nog steeds goed
ik ga kip met roomkaas in bladerdeeg maken met broccoli en aardappeltjeshij komt ook vanuit zijn werk dus hij heeft het verdient
mwuh mijn zelfvertrouwen ligt nog op de bank bij het Sigma Chi huis... En komt voorlopig niet meer op visitequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
Ja, voor het huis jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De loting voor het huis? Balen...!!![]()
Gauw verder neuzen wat er nog meer is
quote:
welke is t geworden??quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
we zijn weer thuis, was een leuk dagje
![]()
oh en eerste keer via een mobiel op fok haha dit is wel wennen
Vandaag overigens (puur toevallig) een Antonov zien opstijgen, best indrukwekkend gezicht. Mensen stonden eerst nog op de openbare weg vlak achter de startbaan, maar toen de motoren aan gingen besloten ze toch maar gehoor te geven aan het stilstaverbodquote:Radio conversation between a U.S. Navy
aircraft carrier (U.S.S. Abraham Lincoln) and Canadian authorities
off the coast of Newfoundland in October, 1995. (The radio
conversation was released by the Chief of Naval Operations on
10/10/95 authorized by the Freedom of Information Act.)
Canadians: Please divert your course 15 degrees to the South to
avoid collision.
Americans: Recommend you divert your course 15 degrees to the
North to avoid a collision.
Canadians: Negative. You will have to divert your course 15
degrees to the South to avoid a collision.
Americans: This is the Captain of a US Navy ship. I say again,
divert YOUR course.
Canadians: No, I say again, you divert YOUR course.
Americans: THIS IS THE AIRCRAFT CARRIER USS LINCOLN, THE SECOND
LARGEST SHIP IN THE UNITED STATES' ATLANTIC FLEET. WE ARE
ACCOMPANIED BY THREE DESTROYERS, THREE CRUISERS AND NUMEROUS
SUPPORT VESSELS. I DEMAND THAT YOU CHANGE YOUR COURSE 15 DEGREES
NORTH--I SAY AGAIN, THAT'S ONE FIVE DEGREES NORTH--OR
COUNTER-MEASURES WILL BE UNDERTAKEN TO ENSURE THE SAFETY OF THIS SHIP.
Canadians: This is a lighthouse. Your call.
Dit stuk is gewoon nep hoor, en dat filmpje is een reclame volgens mij. Maar het is gewoon een leuke mopquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
Van dat stuk is een filmpje op jouwbuis te vindenIk heb veel respect voor de US Navy (mede dankzij een zekere televisie serie ja
![]()
) maar soms zijn het echt een stel opgewonden standjes hoor
Weet ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dit stuk is gewoon nep hoor, en dat filmpje is een reclame volgens mij. Maar het is gewoon een leuke mop
Ik geloof overigens goed dat het echt gebeurd had kunnen zijn
Zeker, moest het ook opzoeken voor ik het zeker wistquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ikWeet ik ook
Maar het is wel een redelijke weergave van hoe Amerikanen kunnen denken
Klinkt leukquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aanrader
Hoi, ik verveel me te pletter
En ik heb een nieuwe baan in Nijmegen! Hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |