alsjeblieft hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Dacht dat het hekje nooit zou komen
graziasquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsjeblieft hoor
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet uit met 'je guy'?of doe je het slow?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hijs bij zn ouders hele weekend
no, no quiero salirquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok. verder niet met vrienden de stad in?
arme mismoquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hijs bij zn ouders hele weekend
quote:
vind het wel best hor :-) houd niet van overdosisquote:
just another night mep de handkar ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
[..]
vind het wel best hor :-) houd niet van overdosis
quote:
Dat vind ik echt een lied dat ik niet achter jou gezocht had!quote:
Blinden zijn met andere zintuigen toch veel scherper?quote:
Het is een zak bloem (floursack). Dat is een soort standaard animatie dingetjes, een zak bloem tot leven laten komen.quote:
Oh. Ja, die hebben ook geen ogen neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een zak bloem (floursack). Dat is een soort standaard animatie dingetjes, een zak bloem tot leven laten komen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een grote schijthekel aan het lied Hijo de la Luna.
Mijn zus moest dat vroeger op de piano spelen. Tot in den treure. Vaak en lang. Want echt goed was ze niet.quote:
wat dan wel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:![]()
[..]
Dat vind ik echt een lied dat ik niet achter jou gezocht had!
Hahaha oke. ja dan kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus moest dat vroeger op de piano spelen. Tot in den treure. Vaak en lang. Want echt goed was ze niet.
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt een grote schijthekel aan het lied Hijo de la Luna.
whaha.. Ik kan best een nachtje overslaan:-)quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
just another night mep de handkar ?
ben oprecht verbaastquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook weg
Ik vind dit een verbazingwekkend mooie cover.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind dit de beste versie, die shitload aan bagger covers mogen van mij ook weg
Jan Smit en zoquote:
voorbeelden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jan Smit en zo
nee meer tranxe (als dat uberhaubt nog bestaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen vind zichzelf zo geweldig...![]()
en ik ook
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen die na 12 uur nog komen binnenvallen, hun verhaal bij me dumpen , een fles wijn leegdrinken en dan weer de nacht in verdwijnen.Onze getergde acteur die volgens sommigen op Edward de Vampier lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen vind zichzelf zo geweldig...![]()
en ik ook
Hij had hier wel even kunnen uithuilen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tiesto en zoquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben alleen thuis en hoorde een eng geluidje van buiten komen..
Sorry, ik zal de volgende keer wat stiller zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Seguroquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op een goede manier hoop ik
Zal ik 'm binnen laten?quote:
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het wel een enge seriemoordenaar ofzo..
Nja je was een goeie toevoeging op dit forum.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het niet Ang3l maar een enge seriemoordenaar ofzo..
Dat kan Ang3l ook best zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het niet Ang3l maar een enge seriemoordenaar ofzo..
Jij bent eng.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.
Vampiers kun je toch onschadelijk maken door ze te onthoofden? Ik heb een erg groot keukenmes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je was een goeie toevoeging op dit forum.
doei
quote:
knoflook of een staak door het hartquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vampiers kun je toch onschadelijk maken door ze te onthoofden? Ik heb een erg groot keukenmes..
Wel een bijzonder fetisj.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.
Tijd geleden zat ik ook nog eens om 5 uur snachts achter de pc en toen gooide iemand steeds steentjes tegen me raam.maar ik ga niet kijken want weet ik veel wat voor mafkees dat kan zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Aids hunters?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel een bijzonder fetisj..
"Nee, ik slik niet, ik drink alleen je bloed.".
maar jij speelt wel vals door al dat (maagden)bloed te drinkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Yeahh!Krijg net op facebook van onze topdanser een compliment dat ik erg goed bezig was vandaag tijdens de les. Heb 1 les gemist en moest ff inhalen, maar dat lukte lekker
31 bitches, eat your heart out
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel een bijzonder fetisj..
"Nee, ik slik niet, ik drink alleen je bloed.".
Carnavalidee!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het niet zo erg vinden soms
Hij is een stuk interessant dan Bill ja.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij speelt wel vals door al dat (maagden)bloed te drinken
Je moet ze ook niet eerst neuken voor je ze leeg laat lopen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
1x per maand badderen in Maagdenbloed houdt me jong.
Is wel steeds lastiger te vinden
Misschien wil Nunito je een aantal flessen schenkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
1x per maand badderen in Maagdenbloed houdt me jong.
Is wel steeds lastiger te vinden
Ik vind hem een geweldig karakter. Bruut sexy sluw gevaarlijk... en toch, met die Sire van hem.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is een stuk interessant dan Bill ja.
Bitch please, dat is al eeuwen over de datum.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Misschien wil Nunito je een aantal flessen schenken
Goed plan!quote:
hoe jonger hoe beter?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, dat is al eeuwen over de datum.
dan neem je watquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb behoefte aan drank.
heet heul geen adquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hee Ad, kerel.
Hoe is het ermee?
Nee zo ben ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet.
Tibo is 31 hoor. 1 week ouder dan ik.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb net ingeschonken
(Die glazen van mij zijn zo groot dat er een goudvis in kan wonen)
Ja, alleen dan heb ik van die Brabantse familie die dat niet gewend is, maar die wel gewend zijn de glazen tot de rand toe vol te schenken.... en hier past ongeveer een halve fles inquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dan kleine klote glazen
Zolang het geen lambrusco of canei is vind ik 't vaak al goedquote:
kate bushquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit een verbazingwekkend mooie cover.
Origineel is natuurlijk al super, maar Placebo maakt er een hele.... sombere ... melancholische... sexy versie van.
Ben jij nu een connaisseur vanwege je G_L?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nu een connaisseur vanwege je G_L?
Sprookjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kate Bush is op alle vlakken een sprookjesverteller
goedenacht zusterquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:57 schreef keizerpinguin het volgende:
goede avond allemaal!
hier is de nightshift weer....
omdat je een huilebalk bentquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:32 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom huil ik tegenwoordig om alles?
Omdat je een hormonaal gestoord gay puberende jongen bent?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:32 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom huil ik tegenwoordig om alles?
Oef! De wijn valt slecht bij je?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je een hormonaal gestoord gay puberende jongen bent?
Ja hallo, dat was niet vals bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oef! De wijn valt slecht bij je?
Alles tussen de 12 en de 25 is puberquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:42 schreef Great_Expectations het volgende:
KK is toch geen puber meer?
hij gedraagt zich wel zo dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:42 schreef Great_Expectations het volgende:
KK is toch geen puber meer?
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was niet vals bedoelt hoor.
Dat is toch iedere homo in de pubertijd?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:46 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga mijn kist in.
Of toch maar de straat op en naar G_E?
Dilemma's
denk dat de kist beter is want heb zo'n vermoeden dat G_E zich niet zo makkelijk laat leegzuigen(hihi)quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:46 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga mijn kist in.
Of toch maar de straat op en naar G_E?
Dilemma's
Of, "aw, joh, eindexamen / rijbewijs / etc dat valt reuze mee."quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.
Ik denk dat afgezien daarvan, de kans nog kleiner dan minimaal is dat Ang3l hier naar toe komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat de kist beter is want heb zo'n vermoeden dat G_E zich niet zo makkelijk laat leegzuigen(hihi)
Hij vroeg waarom, Angel geeft een perfect passend antwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.
Vind je? Ik vind het altijd wel fijn te weten dat er naast mij nog duizenden anderen zijn die hetzelfde voelen en dat het er allemaal bij hoort. Maakt het geheel wat minder zwaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op de toevoeging he.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom, Angel geeft een perfect passend antwoord.
Die mening deel ik totaal niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het altijd wel fijn te weten dat er naast mij nog duizenden anderen zijn die hetzelfde voelen en dat het er allemaal bij hoort. Maakt het geheel wat minder zwaar.
de rest zier er ook niet verkeerd uit van wat er er van kunnen zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd.
Ook wat je hier niet kunt zien, trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de rest zier er ook niet verkeerd uit van wat er er van kunnen zien
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ehm.... schuim.
Mag ik dit dus drie keer niks vinden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ehm.... schuim.
mag meer voor mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag ik dit dus drie keer niks vinden?
Ik hou van normale mannen, denk ik. Ik vind al dat opgepompte, bonkige en Kenachtig haarloze een beetje eng. En dan die gigantisch fake-orgasmekop erbovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag meer voor mijwant vind je dan 3x wel wat?
Iemand die niet een mengelmoes van een GHB trip en quasi-geilheid uitstraaltquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag meer voor mijwant vind je dan 3x wel wat?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die niet een mengelmoes van een GHB trip en quasi-geilheid uitstraalt
Post maar een foto.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hou van normale mannen, denk ik. Ik vind al dat opgepompte, bonkige en Kenachtig haarloze een beetje eng. En dan die gigantisch fake-orgasmekop erboven
edit:
quote:
Het is eigenlijk meer omdat er alleen maar van die bonkige semi-homo-erotische crapmannen op de teevee zijn. Er zijn twee knappe mensen op de Nederlandse teevee. Waldemar Torentra en Joost Karhoff.quote:
Wel aardig, maar ook niet echt de types om te blokfluiten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer omdat er alleen maar van die bonkige semi-homo-erotische crapmannen op de teevee zijn. Er zijn twee knappe mensen op de Nederlandse teevee. Waldemar Torentra en Joost Karhoff.
Het zijn leukerds. Ik zou verliefd op ze geworden zijn als ik ze persoonlijk had gekendquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ook niet echt de types om te blokfluiten!
met een zak over het hoofd is die karhof misschien wle leuk jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het zijn leukerds. Ik zou verliefd op ze geworden zijn als ik ze persoonlijk had gekend
hij is tenminste leuker dan jijquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met een zak over het hoofd is die karhof misschien wle leuk ja![]()
Zal ie blij mee zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
hij is tenminste leuker dan jij
ja sorry, medicijnen uitzetten, patienten warme handdoeken geven.quote:
Komt de zuster mij ok nog even toestoppen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja sorry, medicijnen uitzetten, patienten warme handdoeken geven.
Paracetamol strooien ect ect
en nu zelf even wat eten natuurlijk......
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt de zuster mij ok nog even toestoppen?
Slaap lekker iedereenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja hoor ga maar liggen.........
Wie noem jij hier homo, homo?quote:
Is je moeder een Aziatisch importbruidje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie continu reclame voor m'n moeders werk onderaan de pagina
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is je moeder een Aziatisch importbruidje?
De reclame is inmiddels wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh....
Ik hoopte al op een lotgenoot, maar nee
beschuit met muisjes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef Xiance het volgende:
zoooo!
Live vanuit Hoogwoud!
Lukas is geboren!
3200g en 48cm
tis een kei gezond neefje,
en zowel moeder als zoon maken het perfect
en ik heb GELUKKIG de bevalling op een haar na gemist
Awwquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:07 schreef Xiance het volgende:
het is niet eens mijn kind maar ik ben zooooooooo trots
Ach die snapt dat toch nog niet..quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:17 schreef Xiance het volgende:
wat moet je voor zon hummel kopen?
Is dat niet meer iets voor de ouders?quote:en erger nog.. wat moet je m leren?
En dit voor de papa?quote:ik kan toch heul niet voetballen?
Voor baby's is genoeg om te geven hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:17 schreef Xiance het volgende:
wat moet je voor zon hummel kopen?
en erger nog.. wat moet je m leren?
ik kan toch heul niet voetballen?
Voetballen met die kleine hummels is haske leuk joh.quote:
Ja dat geloof ik ook bst welquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:26 schreef Steve het volgende:
Voetballen met die kleine hummels is haske leuk joh.
zo zou ik het niet willen noemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
Felicitatie's aan Ang3ls en mijn adres blijven uit, is dat afgunst?
hoe dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen
ok mijn condoleancesquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
wat zijn de plannen voor vandaag ?quote:
eerst niks doe en dan uit gaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat zijn de plannen voor vandaag ?
O ja, sorryquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
tegen wie zeg je nou sorry?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, sorry
Ik was aangeschoten en alleen
Volgens mij heeft angel zojuist de bruiloft afgezegdquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tegen wie zeg je nou sorry?
de hele dag niks doen ? beetje lui hequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerst niks doe en dan uit gaan
yepquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag niks doen ? beetje lui he
kennelijk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l krijgt cold feet.
Vraag je dat nou aan jezelf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of kom jij langs om me bezig te houden?
Geef dat kind gewoon een paar dikke sokken, dan komt ie wel bij je terug. En hou 'm constant aangeschoten(dan is ie sowieso leukerquote:
ben ook lui, maar wil lunchen, wat zal ik doenquote:
lunchen met de buurjongenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben ook lui, maar wil lunchen, wat zal ik doen
ik heb het hem beloofdquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef dat kind gewoon een paar dikke sokken, dan komt ie wel bij je terug. En hou 'm constant aangeschoten(dan is ie sowieso leuker![]()
grapje Ang3).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
volgens mij is ie nog niet wakkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lunchen met de buurjongen
dan moet je nog even wachtenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog niet wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(17) plaatst hem volledig op een voetstuk en streeft hem na, Alexander vind hem nog voor te jong en onervaren, dom zelfs .
De 2de is ongeveer even oud als hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heeft altijd in zijn schaduw gestaan, hij begint er nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit te klimmen en probeert zijn eigen mannetje te staan, wederom beklaagt Alexander ook deze jongen.
Hij zou hoogmoedig zijn.
Allereerst, een vraagje aan hen die zichzelf ook op een voetstuk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben je niet voortdurend bang voor dat je er vanaf sodemietert en ga je daarom zo paranoide/arrogant naar je omgeving kijken?Nu is het zo dat ik vanaf 27 september zowel Alexander als zijn protegees in mijn klas krijg, ik ga een jongerentheaterlab draaien, zou het voortkomen uit angst dat ze hem van zijn troon stoten bij mij dat Alexander hiermee bij mij komt?Ik plaats veel mensen in mijn omgeving op een voetstuk, ik vereer een groot aantal van mijn leerlingen omdat ze zo ontzettend veel tallent hebben en dat ik de eer heb om met hen te mogen werken.
Maar kweek ik op die manier zelf geen monsters?
Daarbij komt iedereen vind het toch heerlijk om op een voetstuk geplaatst te worden, of vergis ik me daarin?Het hele leven, de wereld is toch een groot voetstuk, cariere maken, maatschappelijke positie verwerven, de wereld is een schouwtoneel.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
ik heb de vraagjes maar wat aangedikt, ik stel ze bewust, als jullie er eens over willen nadenken, dan ga ik even naar de vlooienmarkt
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
overigens zijn er mensen die denken dat ik arrogant ben.
Dat ik veel doe om in de aandacht te staan.
dat ik zelf ook graag op een voetstuk sta.
Goed ik geniet van aandacht, en zeker van waardering, maar ik ben er veel te onzeker over om er arrogant over te zijn, om het als een voetstuk te ervaren.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
Poll: Nuno en zijn buurjongen ontwikkelen zich als volgt:Binnen een half jaar ligt hij met hem in bed. Binnen een half jaar ligt hij met hem en R in bed. Binnen een half jaar verhuist hij. Binnen een half jaar slaat ie Nuno in elkaar wegens aanranding. Binnen een half jaar gaat ie er met R vandoor.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt![]()
Ik mis de optie "I don't care".Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik ga even koffie drinken en krijg ik dit over me heen![]()
Moet ik echt dat soort vragen beantwoorden
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.![]()
Als de kat van huis isquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga even koffie drinken en krijg ik dit over me heen![]()
Moet ik echt dat soort vragen beantwoorden![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
overigens zijn er mensen die denken dat ik arrogant ben.quote:Dat ik veel doe om in de aandacht te staan.quote:dat ik zelf ook graag op een voetstuk sta.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dat is omdat ik thuis altijd op blote voeten loop en ook slaap met voetjes onder de dekens uit.quote:L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alexander , een van mijn eerste protegees was hier gisteren en beklaagede zich over zijn protegees.
Hij heeft er 2, de ene is nog erg jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(17) plaatst hem volledig op een voetstuk en streeft hem na, Alexander vind hem nog voor te jong en onervaren, dom zelfs .
De 2de is ongeveer even oud als hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heeft altijd in zijn schaduw gestaan, hij begint er nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit te klimmen en probeert zijn eigen mannetje te staan, wederom beklaagt Alexander ook deze jongen.
Hij zou hoogmoedig zijn.
Allereerst, een vraagje aan hen die zichzelf ook op een voetstuk zienAlex = AlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben je niet voortdurend bang voor dat je er vanaf sodemietert en ga je daarom zo paranoide/arrogant naar je omgeving kijken?Nu is het zo dat ik vanaf 27 september zowel Alexander als zijn protegees in mijn klas krijg, ik ga een jongerentheaterlab draaien, zou het voortkomen uit angst dat ze hem van zijn troon stoten bij mij dat Alexander hiermee bij mij komt?Ik plaats veel mensen in mijn omgeving op een voetstuk, ik vereer een groot aantal van mijn leerlingen omdat ze zo ontzettend veel tallent hebben en dat ik de eer heb om met hen te mogen werken.
Maar kweek ik op die manier zelf geen monsters?
Daarbij komt iedereen vind het toch heerlijk om op een voetstuk geplaatst te worden, of vergis ik me daarin?Het hele leven, de wereld is toch een groot voetstuk, cariere maken, maatschappelijke positie verwerven, de wereld is een schouwtoneel.
Een vampier die op macht en status geilt.
Leuke jongen, maar af en toe moet ie geduwd worden
Hij geniet er van dat Freek achter hem aanloopt en naar hem opkijkt.
En nu ie ziet dat Freek genoeg geleerd heeft en op eigen benen kan staan vindt ie 't ergens kut.L'Amour menaçant:
Kwartet! Oh, nog niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja en ik zat ook te zoeken aan "sterven binnen een half jaar aan de pest" of zoiets.quote:
Ik vind het maar gelimiteerde keuzes!L'Amour menaçant:
Nee, jij zat er tussenquote:
L'Amour menaçant:
Kuuuuuuuut tijd vergeten
jHad 8 min geleden bij d ebios moeten zijnL'Amour menaçant:
Nooit te beroerd om iets te onderbreken.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
schnellquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Kuuuuuuuut tijd vergeten
jHad 8 min geleden bij d ebios moeten zijn![]()
Gelukkig woont Ang3l echt op kruipafstand van de bios.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..![]()
ik mis de optie ik ben mieke en ik begrijp de vraag nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ik zat ook te zoeken aan "sterven binnen een half jaar aan de pest" of zoiets.
Ik vind het maar gelimiteerde keuzes!![]()
Hola amigoquote:Porque saber es comprender, saber perder,
wijntje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis de optie ik ben mieke en ik begrijp de vraag nietPorque saber es comprender, saber perder,
maakt het makkelijkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig woont Ang3l echt op kruipafstand van de bios.![]()
Goedemorgen k*tjes![]()
zo, nu koffieBlessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon![]()
ja lekker, na al die dingen die er over mij gezegd zijnquote:O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
wtf is die TT? nou moet ik wel deze 10 pagina's doorlezen.![]()
elke keer als ik een pagina doorklik, wordt de witte balk onderaan groter. Iemand enig idee?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Pobrequote:Op zaterdag 19 september 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja lekker, na al die dingen die er over mij gezegd zijnsaúde
dank u, Xit nu ook aan de koude tortilla van gisteren nog.quote:Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
obrigadoquote:en het valt wel mee hoor ben alleen arrogant, paranoia genoemd en de pest toegewenst.
Oh ja en ik vind dat ik op een voetstuk staO amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
ach. 'arrogant' die kreeg ik in Nederland ook vaak naar me hoofd. want in nederland moet je opgaan in de massa god forbid dat je trots bent op jezelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
obrigadoen het valt wel mee hoor ben alleen arrogant, paranoia genoemd en de pest toegewenst.
Oh ja en ik vind dat ik op een voetstuk sta
hahahahah wat fout!quote:
hij had wel het SEX-boek in handen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahah wat fout!
hij had wel het SEX-boek in handen.
amenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ach. 'arrogant' die kreeg ik in Nederland ook vaak naar me hoofd. want in nederland moet je opgaan in de massa god forbid dat je trots bent op jezelf
ja, dat van doe-maar-normaal bullshit.
Mogguh."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Mensen die vol van zichzelf zitten moeten inderdaad maar gewoon opgaan in de massa. Leuke mensen die opvallen omdat ze gewoon tof zijn mogen best boven het maaiveld uitsteken.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
is dat niet all in a day's work?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
obrigadoen het valt wel mee hoor ben alleen arrogant, paranoia genoemd en de pest toegewenst.
Oh ja en ik vind dat ik op een voetstuk sta
True, sommigen mensen zien het verschil alleen niet tussen vol zijn van jezelf/arrogantie en gezond zelfvertrouwen en gepaste trots.........en dingen met een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die vol van zichzelf zitten moeten inderdaad maar gewoon opgaan in de massa. Leuke mensen die opvallen omdat ze gewoon tof zijn mogen best boven het maaiveld uitsteken.Porque saber es comprender, saber perder,
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
True, sommigen mensen zien het verschil alleen niet tussen vol zijn van jezelf/arrogantie en gezond zelfvertrouwen en gepaste trots.........en dingen met een korreltje zout nemen![]()
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet all in a day's work?
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier niet
ja noodweer in Spanjequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die tornado was toch in Valencia ?
Vozes de burro não xegam ao céusquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier niet
Tell me about it, Heb RnB echt verlaten op handjevol artiesten naquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
Zit nu SWV te luisteren.![]()
Mis dat soort muziek![]()
hey Mary J. Blige - Stronger nwe track, mooi weerPorque saber es comprender, saber perder,
wow FREAK! Get ouf of my mind will you!quote:Porque saber es comprender, saber perder,
Knap dat je ook Portugees kan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vozes de burro não xegam ao céus
ik kom niet verder dan "ja en nee" en "natuurlijk mag je buurjongen meekijken"
![]()
just kiddin'Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Ik vind die oude shit van Mary beter. toen ze nog aan de drank en drugs zat en mad at the world was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tell me about it, Heb RnB echt verlaten op handjevol artiesten na
hey Mary J. Blige - Stronger nwe track, mooi weer
like me
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow FREAK! Get ouf of my mind will you!
![]()
![]()
Ja ik ook wel, het is gewoon dat die specifieke hiphop 'n RnB gewoon niet meer bestaat. dat is gewoon vervaagt en andere artiesten zijn ermee aan de haal gegaan dus daar kan ze weinig onderscheidend meer in zijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind die oude shit van Mary beter. toen ze nog aan de drank en drugs zat en mad at the world was.
like me
maar als ik haar stem hoor op zo een slow jam, die cry in haar stem dan ben ik weer fan
zo een cd als my life of de eerste van Faith evans kan je niet meer maken al zou je willenPorque saber es comprender, saber perder,
verdadequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vozes de burro não xegam ao céus
die van Faith heb ik ook!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, het is gewoon dat die specifieke hiphop 'n RnB gewoon niet meer bestaat. dat is gewoon vervaagt en andere artiesten zijn ermee aan de haal gegaan dus daar kan ze weinig onderscheidend meer in zijn denk ik.
maar als ik haar stem hoor op zo een slow jam, die cry in haar stem dan ben ik weer fan
zo een cd als my life of de eerste van Faith evans kan je niet meer maken al zou je willen
ja, die 90's RnB. lekkere uptempo shit.
![]()
Ja, dat klopt, je hoort dat niet meer.
Monica, X-cape, Smooth etc...miss those bitches.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
tis ook weer het Iberische uurtje hier
wtf is dat voor foto?
Ben jij dat in latex?![]()
kga ff kleien.
![]()
![]()
![]()
![]()
ja manquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van Faith heb ik ook!ja, die 90's RnB. lekkere uptempo shit.
![]()
Ja, dat klopt, je hoort dat niet meer.
Monica, X-cape, Smooth etc...miss those bitches.![]()
ToTal, changing faces, Joe, 702, playa, tlc, donnell jones, 112 , Jade
tu não pode vencê-los, para se juntar a elesquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
tis ook weer het Iberische uurtje hier
zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is dat voor foto?
Ben jij dat in latex?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tu não pode vencê-los, para se juntar a eles![]()
![]()
quote:
quote:assimilar!
![]()
lluri tan listo
Borg, Startrek, een ras dat andere rassen onderwerptquote:conquistadores como nos
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Borg, Startrek, een ras dat andere rassen onderwerptconquistadores como nos
had je dat plaatje eerder dan?quote:
ik ken alleen dat draakje van het spel Heroine![]()
maar ben jij dat?
nee, schijtenquote:
o wcht ff, Ghost...ja heb een asbak gemaakt.
The Borg![]()
de beste film uit de reeks.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
sinds gister nacht alquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je dat plaatje eerder dan?
ik ken alleen dat draakje van het spel Heroine![]()
maar ben jij dat?![]()
lol ben het zelf niet![]()
zo noem ik weleens schijten.quote:![]()
Zal wel iets westers zijn.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanavond weer lekker sletten?eerst douchen en dan wat drinken voor het eten, dan dinner en dan
vreemde mensen daar in het westenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo noem ik weleens schijten.![]()
Zal wel iets westers zijn.![]()
![]()
o, sinds gisternacht, zie je wel. nee, omdat je vraagt of ik dat nu pas zie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sinds gister nacht al![]()
lol ben het zelf niet
Maar ik kan niet van iedereen hun ava zien als ik ingelogd ben, wel als ik uitgelogd ben. Erg vreemd.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
dan gehts es lössquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst douchen en dan wat drinken voor het eten, dan dinner en dan
![]()
![]()
vreemdquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, sinds gisternacht, zie je wel. nee, omdat je vraagt of ik dat nu pas zie.
Maar ik kan niet van iedereen hun ava zien als ik ingelogd ben, wel als ik uitgelogd ben. Erg vreemd.![]()
met buurjongen of met de gay squat, hunting 4 men?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst douchen en dan wat drinken voor het eten, dan dinner en dan
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vreemde mensen daar in het westen
![]()
dat zeggen wij van het Oosten.![]()
was jij gister wezen sletten? dat je laat online kwamquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met buurjongen of met de gay squat, hunting 4 men?![]()
Woon toch niet in het oostenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dat zeggen wij van het Oosten.![]()
![]()
![]()
buurjongen werkt, met de nichtenbende dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met buurjongen of met de gay squat, hunting 4 men?
wellus, je woont toch in Assuh ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woon toch niet in het oosten
das in het noordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wellus, je woont toch in Assuh ?![]()
![]()
Nee, even wat drinken ergens, dus no jacking 4 men.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was jij gister wezen sletten? dat je laat online kwam
laat online? rond 9.30 uur ofzo...vind ik nog wel vroeg. Ja, als je 60+ bent heb je niet meer zoveel slaap nodig Wilde nog wel blijven liggen, maar er was een tweestrijd gaande in mijn hoofd, ik moest al heel nodig pissen, maar ik draaide me steeds om. Dus ga ik wel of ga ik niet.
o.k. compromi$e. Noord-Oosten dan.quote:
Bijna vol, en dan bedoel ik niet mezelf mee, want dan zou ik witte oogjes hebben.
![]()
![]()
ja, is iets ook westers.![]()
worden er weer weddenschappen gemaakt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
buurjongen werkt, met de nichtenbende dus
anders moest je jezelf even legenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
Bijna vol, en dan bedoel ik niet mezelf mee, want dan zou ik witte oogjes hebben.
![]()
![]()
ja, is iets ook westers.![]()
![]()
![]()
![]()
vraag me af hoelang het duurt tot ze iedereen gehad hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
worden er weer weddenschappen gemaakt?![]()
Hoorde net een raar verhaal van moeders.
De buurvrouw van een vriendin van haar was met haar zieke kind (twee jaar) naar huisartenpost gegaan, Kind had al dagen koorts. Kind is nagekeken konden niets vinden. Kind is s nachts overleden. In paniek belt zij 112. Politie over de vloer, mannen in witte pakken en vader en moeder op bureau. Ze denken aan een misdrijf. wat dus niet waar is,
ken je nagaan. verlies je je kind, word je als crimineel behandeld.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
de kroeg of de stad zelf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vraag me af hoelang het duurt tot ze iedereen gehad hebben
Dat weet je natuurlijk ook niet zeker hequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
Hoorde net een raar verhaal van moeders.
De buurvrouw van een vriendin van haar was met haar zieke kind (twee jaar) naar huisartenpost gegaan, Kind had al dagen koorts. Kind is nagekeken konden niets vinden. Kind is s nachts overleden. In paniek belt zij 112. Politie over de vloer, mannen in witte pakken en vader en moeder op bureau. Ze denken aan een misdrijf. wat dus niet waar is,
ken je nagaan. verlies je je kind, word je als crimineel behandeld.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: