Is je moeder een Aziatisch importbruidje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie continu reclame voor m'n moeders werk onderaan de pagina
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is je moeder een Aziatisch importbruidje?
De reclame is inmiddels wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh....
Ik hoopte al op een lotgenoot, maar nee
beschuit met muisjes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef Xiance het volgende:
zoooo!
Live vanuit Hoogwoud!
Lukas is geboren!
3200g en 48cm
tis een kei gezond neefje,
en zowel moeder als zoon maken het perfect
en ik heb GELUKKIG de bevalling op een haar na gemist
Awwquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:07 schreef Xiance het volgende:
het is niet eens mijn kind maar ik ben zooooooooo trots
Ach die snapt dat toch nog niet..quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:17 schreef Xiance het volgende:
wat moet je voor zon hummel kopen?
Is dat niet meer iets voor de ouders?quote:en erger nog.. wat moet je m leren?
En dit voor de papa?quote:ik kan toch heul niet voetballen?
Voor baby's is genoeg om te geven hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:17 schreef Xiance het volgende:
wat moet je voor zon hummel kopen?
en erger nog.. wat moet je m leren?
ik kan toch heul niet voetballen?
Voetballen met die kleine hummels is haske leuk joh.quote:
Ja dat geloof ik ook bst welquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:26 schreef Steve het volgende:
Voetballen met die kleine hummels is haske leuk joh.
zo zou ik het niet willen noemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
Felicitatie's aan Ang3ls en mijn adres blijven uit, is dat afgunst?
hoe dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen
ok mijn condoleancesquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
wat zijn de plannen voor vandaag ?quote:
eerst niks doe en dan uit gaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat zijn de plannen voor vandaag ?
O ja, sorryquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd Xiance.
tegen wie zeg je nou sorry?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, sorry
Ik was aangeschoten en alleen
Volgens mij heeft angel zojuist de bruiloft afgezegdquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tegen wie zeg je nou sorry?
de hele dag niks doen ? beetje lui hequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eerst niks doe en dan uit gaan
yepquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag niks doen ? beetje lui he
kennelijk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l krijgt cold feet.
Vraag je dat nou aan jezelf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of kom jij langs om me bezig te houden?
Geef dat kind gewoon een paar dikke sokken, dan komt ie wel bij je terug. En hou 'm constant aangeschoten(dan is ie sowieso leukerquote:
ben ook lui, maar wil lunchen, wat zal ik doenquote:
lunchen met de buurjongenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben ook lui, maar wil lunchen, wat zal ik doen
ik heb het hem beloofdquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef dat kind gewoon een paar dikke sokken, dan komt ie wel bij je terug. En hou 'm constant aangeschoten(dan is ie sowieso leuker![]()
grapje Ang3).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
volgens mij is ie nog niet wakkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lunchen met de buurjongen
dan moet je nog even wachtenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog niet wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(17) plaatst hem volledig op een voetstuk en streeft hem na, Alexander vind hem nog voor te jong en onervaren, dom zelfs .
De 2de is ongeveer even oud als hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heeft altijd in zijn schaduw gestaan, hij begint er nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit te klimmen en probeert zijn eigen mannetje te staan, wederom beklaagt Alexander ook deze jongen.
Hij zou hoogmoedig zijn.
Allereerst, een vraagje aan hen die zichzelf ook op een voetstuk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben je niet voortdurend bang voor dat je er vanaf sodemietert en ga je daarom zo paranoide/arrogant naar je omgeving kijken?Nu is het zo dat ik vanaf 27 september zowel Alexander als zijn protegees in mijn klas krijg, ik ga een jongerentheaterlab draaien, zou het voortkomen uit angst dat ze hem van zijn troon stoten bij mij dat Alexander hiermee bij mij komt?Ik plaats veel mensen in mijn omgeving op een voetstuk, ik vereer een groot aantal van mijn leerlingen omdat ze zo ontzettend veel tallent hebben en dat ik de eer heb om met hen te mogen werken.
Maar kweek ik op die manier zelf geen monsters?
Daarbij komt iedereen vind het toch heerlijk om op een voetstuk geplaatst te worden, of vergis ik me daarin?Het hele leven, de wereld is toch een groot voetstuk, cariere maken, maatschappelijke positie verwerven, de wereld is een schouwtoneel.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: