Pobrequote:Op zaterdag 19 september 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja lekker, na al die dingen die er over mij gezegd zijn
dank u, Xit nu ook aan de koude tortilla van gisteren nog.quote:
obrigadoquote:
ach. 'arrogant' die kreeg ik in Nederland ook vaak naar me hoofd. want in nederland moet je opgaan in de massa god forbid dat je trots bent op jezelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
obrigadoen het valt wel mee hoor ben alleen arrogant, paranoia genoemd en de pest toegewenst.
Oh ja en ik vind dat ik op een voetstuk sta
hahahahah wat fout!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahah wat fout!
hij had wel het SEX-boek in handen.
amenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ach. 'arrogant' die kreeg ik in Nederland ook vaak naar me hoofd. want in nederland moet je opgaan in de massa god forbid dat je trots bent op jezelf
is dat niet all in a day's work?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
obrigadoen het valt wel mee hoor ben alleen arrogant, paranoia genoemd en de pest toegewenst.
Oh ja en ik vind dat ik op een voetstuk sta
True, sommigen mensen zien het verschil alleen niet tussen vol zijn van jezelf/arrogantie en gezond zelfvertrouwen en gepaste trots.........en dingen met een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die vol van zichzelf zitten moeten inderdaad maar gewoon opgaan in de massa. Leuke mensen die opvallen omdat ze gewoon tof zijn mogen best boven het maaiveld uitsteken.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
True, sommigen mensen zien het verschil alleen niet tussen vol zijn van jezelf/arrogantie en gezond zelfvertrouwen en gepaste trots.........en dingen met een korreltje zout nemen
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet all in a day's work?
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier niet
ja noodweer in Spanjequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die tornado was toch in Valencia ?
Vozes de burro não xegam ao céusquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
IRL niet nee, maar dat snappen sommige hier niet
Tell me about it, Heb RnB echt verlaten op handjevol artiesten naquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
Zit nu SWV te luisteren.![]()
Mis dat soort muziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |