wow FREAK! Get ouf of my mind will you!quote:
Knap dat je ook Portugees kan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vozes de burro não xegam ao céus
Ik vind die oude shit van Mary beter. toen ze nog aan de drank en drugs zat en mad at the world was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Tell me about it, Heb RnB echt verlaten op handjevol artiesten na
hey Mary J. Blige - Stronger nwe track, mooi weer
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow FREAK! Get ouf of my mind will you!
Ja ik ook wel, het is gewoon dat die specifieke hiphop 'n RnB gewoon niet meer bestaat. dat is gewoon vervaagt en andere artiesten zijn ermee aan de haal gegaan dus daar kan ze weinig onderscheidend meer in zijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind die oude shit van Mary beter. toen ze nog aan de drank en drugs zat en mad at the world was.
like me
verdadequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vozes de burro não xegam ao céus
die van Faith heb ik ook!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, het is gewoon dat die specifieke hiphop 'n RnB gewoon niet meer bestaat. dat is gewoon vervaagt en andere artiesten zijn ermee aan de haal gegaan dus daar kan ze weinig onderscheidend meer in zijn denk ik.
maar als ik haar stem hoor op zo een slow jam, die cry in haar stem dan ben ik weer fan
zo een cd als my life of de eerste van Faith evans kan je niet meer maken al zou je willen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
tis ook weer het Iberische uurtje hier
ja manquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van Faith heb ik ook!ja, die 90's RnB. lekkere uptempo shit.
![]()
Ja, dat klopt, je hoort dat niet meer.
Monica, X-cape, Smooth etc...miss those bitches.![]()
tu não pode vencê-los, para se juntar a elesquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
tis ook weer het Iberische uurtje hier
zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is dat voor foto?
Ben jij dat in latex?![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tu não pode vencê-los, para se juntar a eles
quote:
quote:
Borg, Startrek, een ras dat andere rassen onderwerptquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Borg, Startrek, een ras dat andere rassen onderwerptconquistadores como nos