Dat kan Ang3l ook best zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zal ik 'm binnen laten?.
Maar misschien is het niet Ang3l maar een enge seriemoordenaar ofzo..
Jij bent eng.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.
Vampiers kun je toch onschadelijk maken door ze te onthoofden? Ik heb een erg groot keukenmes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je was een goeie toevoeging op dit forum.
doei
quote:
knoflook of een staak door het hartquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vampiers kun je toch onschadelijk maken door ze te onthoofden? Ik heb een erg groot keukenmes..
Wel een bijzonder fetisj.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink alleen een beetje van je bloed.... that's all. I promise. Just a thimble full.
Tijd geleden zat ik ook nog eens om 5 uur snachts achter de pc en toen gooide iemand steeds steentjes tegen me raam.maar ik ga niet kijken want weet ik veel wat voor mafkees dat kan zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben alleen thuis en hoorde een eng geluidje van buiten komen..
Aids hunters?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel een bijzonder fetisj..
"Nee, ik slik niet, ik drink alleen je bloed.".
maar jij speelt wel vals door al dat (maagden)bloed te drinkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Yeahh!Krijg net op facebook van onze topdanser een compliment dat ik erg goed bezig was vandaag tijdens de les. Heb 1 les gemist en moest ff inhalen, maar dat lukte lekker
31 bitches, eat your heart out
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel een bijzonder fetisj..
"Nee, ik slik niet, ik drink alleen je bloed.".
Carnavalidee!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het niet zo erg vinden soms
Hij is een stuk interessant dan Bill ja.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij speelt wel vals door al dat (maagden)bloed te drinken
Je moet ze ook niet eerst neuken voor je ze leeg laat lopen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
1x per maand badderen in Maagdenbloed houdt me jong.
Is wel steeds lastiger te vinden
Misschien wil Nunito je een aantal flessen schenkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
1x per maand badderen in Maagdenbloed houdt me jong.
Is wel steeds lastiger te vinden
Ik vind hem een geweldig karakter. Bruut sexy sluw gevaarlijk... en toch, met die Sire van hem.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is een stuk interessant dan Bill ja.
Bitch please, dat is al eeuwen over de datum.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Misschien wil Nunito je een aantal flessen schenken
Goed plan!quote:
hoe jonger hoe beter?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, dat is al eeuwen over de datum.
dan neem je watquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb behoefte aan drank.
heet heul geen adquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hee Ad, kerel.
Hoe is het ermee?
Nee zo ben ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet.
Tibo is 31 hoor. 1 week ouder dan ik.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb net ingeschonken
(Die glazen van mij zijn zo groot dat er een goudvis in kan wonen)
Ja, alleen dan heb ik van die Brabantse familie die dat niet gewend is, maar die wel gewend zijn de glazen tot de rand toe vol te schenken.... en hier past ongeveer een halve fles inquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter dan kleine klote glazen
Zolang het geen lambrusco of canei is vind ik 't vaak al goedquote:
kate bushquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit een verbazingwekkend mooie cover.
Origineel is natuurlijk al super, maar Placebo maakt er een hele.... sombere ... melancholische... sexy versie van.
Ben jij nu een connaisseur vanwege je G_L?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nu een connaisseur vanwege je G_L?
Sprookjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kate Bush is op alle vlakken een sprookjesverteller
goedenacht zusterquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:57 schreef keizerpinguin het volgende:
goede avond allemaal!
hier is de nightshift weer....
omdat je een huilebalk bentquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:32 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom huil ik tegenwoordig om alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |