http://forum-fok.hyves.nl(...)gt_zijn_vertrek_aan/quote:Na veel overwegingen heb ik besloten om na ruim 4 jaar (eigenlijk 6 met mijn oude account Stormblast meegerekend) een punt te zetten achter mijn actieve carriere als fokker.
De aanleiding is eigenlijk de verpaupering van het forum en het hokjesgedrag van bepaalde users, de vele down time en het hack incidient van de laatste keer.
Ook vraagt mijn prive situatie meer tijd voor me waardoor ik niet zo vaak meer toe kom aan een avondje ouderwets forumgezwets.
Ik heb vele goede tijden gekend op FOK!, veel gelachen met mensen, en topics.
Ik zal nog welles als lurker/lezer opduiken, maar actief posten zit er niet meer in.
En de inspiratie tot goede posts en topics is ook op aan het raken.
Ajuus, het ga jullie goed, en blijf aub de grootste community van Nederland, waar ik met trots deel van heb uitgemaakt.
Gegroet, Alex aka Mr-Coffee
Kan alsnog. Staan genoeg foto's van hem op zn hyves.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een Fok hyves? Zonde, had graag gezien hoe die mongool er echt uit zag..
QFTquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef Nikmans het volgende:
Die zelfmoordbrieven zijn altijd zo tragisch, nog éven jezelf voor het laatst het idee geven dat het iemand iets boeit, waarna je een maand later toch weer gewoon terugkomt.
En dat dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
Wie de neuk is Mr-Coffee?
Niet? KUT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Mr.Cooper ging stoppen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Mr.Cooper ging stoppen
k*nker m*n!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef Markster het volgende:
k*nker, anders neem je fok ff serieus
We hebben jou toch nog!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
Wie blijft er nu over om de meest kansloze user van fok te zijn?
Dat zijn de grappenquote:
Het verbaast mij dat nog niemand Lamon heeft genoemdquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
Het is toch niet waar he. Wie blijft er nu over om de meest kansloze user van fok te zijn?
:,)quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Oh die gozer met die , in plaats van '. Of andersom.
Lamon.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat nog niemand Lamon heeft genoemd
Oohja sorry!quote:
Toevallig wel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Oohja sorry!
jij staat hier natuurlijk bekend om de hoogstaande grappen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |