Toch goed dat je weer aan het proberen bentquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:45 schreef Paracelsus het volgende:
Gisteren de Singelloop in Breda gelopen. Ik ben sinds kort weer begonnen met lopen dus eerst maar eens rustig aan beginnen met 5 km. Tijd was voor mij van ondergeschikt belang, maar laat ik het zo zeggen: op 3,5 km keek ik op mijn horloge en was toen 19 minuten aan het lopen. Vroeger was ik op dat moment al binnen! Nou ja, het begin is er. Nu doorzetten!
O ruk, ik ben die van de Dam tot Dam vergeten op tijd terug te sturenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik me net afvraag. Waarom is het zelfs bij een recreatieloop verplicht om een championchip te huren? Een recreant hoeft toch niet zo nodig zijn tijd op de honderste van een seconde te weten?
je hebt altijd een periode waarin je hem nog op kan sturen, misschien nog niet voorbij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O ruk, ik ben die van de Dam tot Dam vergeten op tijd terug te sturenNouja, dan heb ik er voortaan zelf ééntje.
Ja, wel al dus, was tot 27 september.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt altijd een periode waarin je hem nog op kan sturen, misschien nog niet voorbij?
Ik weet nog uit mijn vorige loopleven dat dat altijd een gehannes was met die chip om je veters te rijgen, en was net zo blij dat ze nu die chipjes op startnummers hebben (zoals afgelopen week bij de Singelloop waar ik voor het eerst aan deelnam) maar ik begrijp dus dat er ook nog steeds wordt gewerkt met die chipjes op je schoen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O ruk, ik ben die van de Dam tot Dam vergeten op tijd terug te sturenNouja, dan heb ik er voortaan zelf ééntje.
Je kan die chip ook om een bandje doen om je enkel, dan heb je geen gehannes met veters. Of gewoon op je schoen laten zitten als het je eigen chip is (zo doe ik ook, alhoewel ik tegenwoordig wel af en toe moet wisselen omdat ik sinds kort lichte wedstrijdschoenen heb voor de kortere afstanden).quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ik weet nog uit mijn vorige loopleven dat dat altijd een gehannes was met die chip om je veters te rijgen, en was net zo blij dat ze nu die chipjes op startnummers hebben (zoals afgelopen week bij de Singelloop waar ik voor het eerst aan deelnam) maar ik begrijp dus dat er ook nog steeds wordt gewerkt met die chipjes op je schoen?
Uit de nieuwsbrief van vandaag:quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oldenzaal en pittige klimmetjes? Ben duidelijk al lang niet meer in Twente geweest...quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef PteV het volgende:
Het parcours was wel echt leuk, met hier en daar een pittig klimmetje. Uiteindelijk samen met m'n broertje in een leuke tijd gefinished: 47:41.
Haha, het is uiteraard niet te vergelijken met bv. Limburg, maar er zaten stukjes in die meer dan vals plat warenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oldenzaal en pittige klimmetjes? Ben duidelijk al lang niet meer in Twente geweest...
Over 2 weken ga ik het proberen in Duitsland bij de Teutolauf, 29,7km en 600m hoogteverschil... Denk dat zelfs Limburg daarbij weinig voorstelt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, het is uiteraard niet te vergelijken met bv. Limburg, maar er zaten stukjes in die meer dan vals plat waren
Zit er aan te denken maar twijfel nog even. Zou op zich Evy wel weer op kunnen pakken. 1 min afwisselend lopen/rennen zou moeten kunnen. Belangrijkste vraag is straks hoe m'n enkels zich houden. Daar had ik na m'n operatie al wel vaker last van, alsof het vlies daar niet helemaal was doorgesneden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef beertenderrr het volgende:
goed om te horen!Maar nu moet je het nog wel testen in de vorm van hardlopen, of heb je dat al gedaan?
Haha, dat was ik inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef PteV het volgende:
Zo, gister mijn eerste 10KM gelopen in Oldenszaal...en tevreden!Was vorige week nog ziek geweest en had 2 weken nauwelijks getrained. Vlak voor de start begon het alweer te regenen (ik roep het over me af op de een of andere manier
). De eerste anderhalve kilometer was weer slalommen to the max, wegen waren behoorlijk smal en d'r gaan altijd van die dikke zeugen (pardon me) vooraan staan terwijl ze daar niks hebben te zoeken. Het parcours was wel echt leuk, met hier en daar een pittig klimmetje. Uiteindelijk samen met m'n broertje in een leuke tijd gefinished: 47:41.
Zag wel dat de opbouw wat beter kan, eerste ronde ging in 24:31, tweede ronde in 23:10. Supersiem, ben jij de Siem die het in 37:42 deed? Zoja, mad respect!
Dan heb je echt hard gelopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Haha, dat was ik inderdaad.Ik vond het parcours ook best lastig, met dat klimmetje in het bos en wat van die gladde klinkerstraten. En dan natuurlijk nog dat stuk zand in de opengebroken straat.
Ik raakte mijn groepje in de eerste ronde kwijt bij die klim, twee gingen harder en twee zakten in. Daarna dus zeven kilometer alleen gelopen en dan vind ik het altijd lastig om mijn tempo vast te houden, zeker bij zo'n afwisselend parcours. Mijn tweede ronde ging dan ook meer dan een minuut langzamer dan de eerste, wat dat betreft had ik liever de opbouw van PteV gehad.
Ik ga de komende weken dus nog flink trainen, want vorig jaar kwam ik bij de Zevenheuvelenloop na 10 km door in 37:04 en ik wil dit jaar natuurlijk wel sneller.
Ik heb de envelop vandaag binnen gehad!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:11 schreef mouzzer het volgende:
Gister laatste lange duurloop voor de halve marathon van Amsterdam gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |