abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:16:04 #201
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73383763
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:45 schreef Paracelsus het volgende:
Gisteren de Singelloop in Breda gelopen. Ik ben sinds kort weer begonnen met lopen dus eerst maar eens rustig aan beginnen met 5 km. Tijd was voor mij van ondergeschikt belang, maar laat ik het zo zeggen: op 3,5 km keek ik op mijn horloge en was toen 19 minuten aan het lopen. Vroeger was ik op dat moment al binnen! Nou ja, het begin is er. Nu doorzetten!
Toch goed dat je weer aan het proberen bent

Ik loop nog op de blaren van zaterdag, maar wel blij dat ik het toch gedaan heb
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_73386076
Gister laatste lange duurloop voor de halve marathon van Amsterdam gelopen. In totaal 20.8 km gelopen en tijd was 7 seconden onder mijn PR op de halve marathon. Voor mijn gevoel nog rustig aan gedaan (was ook wezen stappen zaterdagavond ) dus nu erg goed gevoel voor de halve in Amsterdam over 2 weken
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:42:27 #203
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_73389788
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik me net afvraag. Waarom is het zelfs bij een recreatieloop verplicht om een championchip te huren? Een recreant hoeft toch niet zo nodig zijn tijd op de honderste van een seconde te weten?
O ruk, ik ben die van de Dam tot Dam vergeten op tijd terug te sturen Nouja, dan heb ik er voortaan zelf ééntje.
pi_73389904
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

O ruk, ik ben die van de Dam tot Dam vergeten op tijd terug te sturen Nouja, dan heb ik er voortaan zelf ééntje.
je hebt altijd een periode waarin je hem nog op kan sturen, misschien nog niet voorbij?
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:29:59 #205
4177 Jojogirl
pi_73390919
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

je hebt altijd een periode waarin je hem nog op kan sturen, misschien nog niet voorbij?
Ja, wel al dus, was tot 27 september.
pi_73391981
quote:

[..]

Ik weet nog uit mijn vorige loopleven dat dat altijd een gehannes was met die chip om je veters te rijgen, en was net zo blij dat ze nu die chipjes op startnummers hebben (zoals afgelopen week bij de Singelloop waar ik voor het eerst aan deelnam) maar ik begrijp dus dat er ook nog steeds wordt gewerkt met die chipjes op je schoen?
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:24:13 #207
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_73392625
Normaal loop ik altijd op asfalt, maar omdat ik nog steeds een beetje last van mijn knieën heb na het lopen, wilde ik eens wat ondergrond afwisselen en daarom heb ik gisteren voor het eerst door het bos gelopen. Het was maar een half uurtje (34 minuten), maar mijn gemiddelde snelheid was veel lager dan normaal. Normaal loop ik zo'n 10 tot 11 km/u en nu net iets meer dan 9. Loop je op asfalt zoveel sneller dan in een bos?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_73392913
Lijkt me dat de extra demping van de ondergrond energie dissipeert ...
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:10:05 #209
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_73394065
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Ik weet nog uit mijn vorige loopleven dat dat altijd een gehannes was met die chip om je veters te rijgen, en was net zo blij dat ze nu die chipjes op startnummers hebben (zoals afgelopen week bij de Singelloop waar ik voor het eerst aan deelnam) maar ik begrijp dus dat er ook nog steeds wordt gewerkt met die chipjes op je schoen?
Je kan die chip ook om een bandje doen om je enkel, dan heb je geen gehannes met veters. Of gewoon op je schoen laten zitten als het je eigen chip is (zo doe ik ook, alhoewel ik tegenwoordig wel af en toe moet wisselen omdat ik sinds kort lichte wedstrijdschoenen heb voor de kortere afstanden).

Ow ja, afgelopen weekend wedstrijd over 15km gelopen bij ons in het dorp, 1:00:24. Het gaat me nog wel een keer lukken om de 15km binnen het uur te lopen
Carpe Diem
pi_73395248
quote:

[..]

Uit de nieuwsbrief van vandaag:

Chip nog niet ingeleverd of teruggestuurd?
Heb je afgelopen Dam tot Damloop met een huurchip gelopen en heb je deze na afloop nog niet ingeleverd of teruggestuurd? Doe dit dan alsnog zo spoedig mogelijk naar Le Champion, Postbus 5029, 1802 TA Alkmaar. De chip is namelijk alleen bruikbaar tijdens de afgelopen Dam tot Damloop, maar heeft voor de organisatie nog waarde.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:00:14 #211
4177 Jojogirl
pi_73395791
K, dan ga ik dat straks nog ff doen voor de buslichting.

Normaalgesproken kan je 'm toch bij een evenement gewoon houden en dan een volgende keer weer gebruiken?
pi_73396806
Zo, gister mijn eerste 10KM gelopen in Oldenszaal...en tevreden! Was vorige week nog ziek geweest en had 2 weken nauwelijks getrained. Vlak voor de start begon het alweer te regenen (ik roep het over me af op de een of andere manier ). De eerste anderhalve kilometer was weer slalommen to the max, wegen waren behoorlijk smal en d'r gaan altijd van die dikke zeugen (pardon me) vooraan staan terwijl ze daar niks hebben te zoeken. Het parcours was wel echt leuk, met hier en daar een pittig klimmetje. Uiteindelijk samen met m'n broertje in een leuke tijd gefinished: 47:41.

Zag wel dat de opbouw wat beter kan, eerste ronde ging in 24:31, tweede ronde in 23:10. Supersiem, ben jij de Siem die het in 37:42 deed? Zoja, mad respect!
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:51:06 #213
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_73397453
Ik was gisteren van plan ongeveer 18 km te lopen, maar toen ik bezig was dacht ik: ach het is lekker weer, ik ga voor 21. Nou daar kreeg ik spijt van, het laatste half uur was hels! Het was inmiddels ook helemaal koud geworden. Gek genoeg heb ik vandaag amper spierpijn, dus dat is dan een goed teken. Misschien had ik niet genoeg gegeten en gedronken ook, ik was helemaal misselijk en rillerig tot ongeveer een uur na terugkomst...
I'm just a girl in the world.
pi_73400847
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef PteV het volgende:
Het parcours was wel echt leuk, met hier en daar een pittig klimmetje. Uiteindelijk samen met m'n broertje in een leuke tijd gefinished: 47:41.
Oldenzaal en pittige klimmetjes? Ben duidelijk al lang niet meer in Twente geweest...
pi_73402254
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oldenzaal en pittige klimmetjes? Ben duidelijk al lang niet meer in Twente geweest...
Haha, het is uiteraard niet te vergelijken met bv. Limburg, maar er zaten stukjes in die meer dan vals plat waren
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:59:22 #216
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_73404889
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef PteV het volgende:

[..]

Haha, het is uiteraard niet te vergelijken met bv. Limburg, maar er zaten stukjes in die meer dan vals plat waren
Over 2 weken ga ik het proberen in Duitsland bij de Teutolauf, 29,7km en 600m hoogteverschil... Denk dat zelfs Limburg daarbij weinig voorstelt.
Wordt trouwens geen loop voor een goede tijd, gewoon genieten en op rustig duurlooptempo uitlopen.
Carpe Diem
pi_73411254
Voor iedereen met; http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=blessuretop5#voorzijdeknie ofwel atellofemoraal pijnsyndroom/chondropathie van de patella(knieschijf)/anterior knee pain.

Stap op de fiets Maanden van rust haalden relatief niets uit, ik fiets nu een maandje en ik ben de meeste klachten alweer kwijt. Alleen bij zware belasting (jezelf extreem omhoog duwen op een trap) voel ik het af en toe nog maar verder niet. Moet daar wel bij zeggen dat fietsen bij mij wel betekent dat ik gemiddeld 75km per training fiets en in een ruime maand tijd toch al weer een kleine 1.000km heb gefietst Maar goed, het helpt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:25:05 #218
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_73411295
goed om te horen! Maar nu moet je het nog wel testen in de vorm van hardlopen, of heb je dat al gedaan?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_73411555
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef beertenderrr het volgende:
goed om te horen! Maar nu moet je het nog wel testen in de vorm van hardlopen, of heb je dat al gedaan?
Zit er aan te denken maar twijfel nog even. Zou op zich Evy wel weer op kunnen pakken. 1 min afwisselend lopen/rennen zou moeten kunnen. Belangrijkste vraag is straks hoe m'n enkels zich houden. Daar had ik na m'n operatie al wel vaker last van, alsof het vlies daar niet helemaal was doorgesneden.

Morgen koud & regen dus misschien moet ik t maar proberen. Fietsen zal er toch niet inzitten en als ik weer zou kunnen hardlopen dan ga ik trainen voor de triatlon
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:40:50 #220
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_73419509
Knieblessures zijn echt kut.. Begin dit jaar begonnen met Evy, maanden lang zonder problemen maar toen kwam het, voor 1 keer hardlopen moest ik 2 maanden stoppen anders kwam het terug Maar nu lijkt het weg te zijn, gisteren na lange tijd weer gelopen, 10 km (zo ver had ik nog nooit gedaan) en ik was niet eens moe op het einde. Wel 1 blaar (of eelt?) aan de binnenkant van beide grote tenen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:43:35 #221
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_73419578
Gelukkig nooit last van mijn knieën tijdens/na het hardlopen zelfs niet als ik lange stukken loop.
Helaas wel blaren zoals sanderrr zegt op de tenen.

Succes ermee FJD!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_73419617
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef PteV het volgende:
Zo, gister mijn eerste 10KM gelopen in Oldenszaal...en tevreden! Was vorige week nog ziek geweest en had 2 weken nauwelijks getrained. Vlak voor de start begon het alweer te regenen (ik roep het over me af op de een of andere manier ). De eerste anderhalve kilometer was weer slalommen to the max, wegen waren behoorlijk smal en d'r gaan altijd van die dikke zeugen (pardon me) vooraan staan terwijl ze daar niks hebben te zoeken. Het parcours was wel echt leuk, met hier en daar een pittig klimmetje. Uiteindelijk samen met m'n broertje in een leuke tijd gefinished: 47:41.

Zag wel dat de opbouw wat beter kan, eerste ronde ging in 24:31, tweede ronde in 23:10. Supersiem, ben jij de Siem die het in 37:42 deed? Zoja, mad respect!
Haha, dat was ik inderdaad. Ik vond het parcours ook best lastig, met dat klimmetje in het bos en wat van die gladde klinkerstraten. En dan natuurlijk nog dat stuk zand in de opengebroken straat. Ik raakte mijn groepje in de eerste ronde kwijt bij die klim, twee gingen harder en twee zakten in. Daarna dus zeven kilometer alleen gelopen en dan vind ik het altijd lastig om mijn tempo vast te houden, zeker bij zo'n afwisselend parcours. Mijn tweede ronde ging dan ook meer dan een minuut langzamer dan de eerste, wat dat betreft had ik liever de opbouw van PteV gehad.
Ik ga de komende weken dus nog flink trainen, want vorig jaar kwam ik bij de Zevenheuvelenloop na 10 km door in 37:04 en ik wil dit jaar natuurlijk wel sneller.
And there was much rejoicing.
pi_73421058
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Haha, dat was ik inderdaad. Ik vond het parcours ook best lastig, met dat klimmetje in het bos en wat van die gladde klinkerstraten. En dan natuurlijk nog dat stuk zand in de opengebroken straat. Ik raakte mijn groepje in de eerste ronde kwijt bij die klim, twee gingen harder en twee zakten in. Daarna dus zeven kilometer alleen gelopen en dan vind ik het altijd lastig om mijn tempo vast te houden, zeker bij zo'n afwisselend parcours. Mijn tweede ronde ging dan ook meer dan een minuut langzamer dan de eerste, wat dat betreft had ik liever de opbouw van PteV gehad.
Ik ga de komende weken dus nog flink trainen, want vorig jaar kwam ik bij de Zevenheuvelenloop na 10 km door in 37:04 en ik wil dit jaar natuurlijk wel sneller.
Dan heb je echt hard gelopen Ik ga bij de volgende wedstrijd toch maar wat verder naar voren starten, teveel tijd verloren bij de start. Dat klimmetje in het bos was idd best pittig, maar wel een leuke voorbereiding op de Zevenheuvelenloop, want daar ben ik ook bij!
pi_73431111
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:11 schreef mouzzer het volgende:
Gister laatste lange duurloop voor de halve marathon van Amsterdam gelopen.
Ik heb de envelop vandaag binnen gehad!
Alleen ga ik ook hier proberen om de marathon afstand te doen. Vond alleen het inschrijfgeld wel erg veel... 55 euro. Zeker gezien de hoeveelheid aan sponsormeuk je dan nog krijgt.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_73431202
Here goes nothing

Evy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')