Nah. Eisen dat er een single point of entry is, is prima. Niet even met reflectie uitzoeken welke klasse de statische main-methode bevat is daarentegen gewoon luiquote:Op zondag 20 september 2009 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval wel een prima oplossing eigenlijk.
Commodore 64!quote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef dawg het volgende:
ik speelde vroeger bijna altijd commando, op de commodore 64. en nooit uitgespeeld, te moeilijk gewoon, 3 leveltjes.
[ afbeelding ]
Mwah, vroeger waren er geen snelle internetverbindingen voor weinig geldquote:
Ik was destijds niet zo kritisch, als het mooie kleurtjes had was ik al blij.quote:Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeger waren er net zoveel kutte games als nu. Alleen je herinnert ze niet meer.
KOPEN GVD!!!quote:Op zondag 20 september 2009 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De demo bedoel je? Nee, nog niet, maar als het begin oktober uitkomt ga ik het wel meteen downloaden.
Ik zeggen KOPEN GVD terwijl ik zelf die woordenboeken illegaal heb gekaaptquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef dawg het volgende:
ik had trouwens nog gezocht in die van dale woordenboeken, maar ik kon nergens iets over printers vinden. dus ik leer maar leven met de melding "no default printer installed!"
en ik weer van jou. mooi he?quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeggen KOPEN GVD terwijl ik zelf die woordenboeken illegaal heb gekaapt
NL of Engels?quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Scribblenauts is verrassend leuk op de NDS.
Eerst de oude Zelda maar eens uitspelen. Lijkt me de aankomende winter uitermate geschikt voor.quote:Op zondag 20 september 2009 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Layton 2 ook nog spelenEn er komt een nieuwe Zelda
Ik heb echt de helft op internet op moeten zoeken, ik ben blond en heb geen geduld.quote:Op zondag 20 september 2009 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Layton ga ik ook nog aan beginnen. Deel 1 had ik binnen 3 dagen uit. Geweldig
.
Twilight Princess?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst de oude Zelda maar eens uitspelen. Lijkt me de aankomende winter uitermate geschikt voor.
Zelda is me gewoon te moeilijk, ik mis een bepaalde denkwijze. Die van de DS lukte me dan weer wel.quote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twilight Princess?
Hier nog 1, heb hem al 2,5 jaar en nog steeds niet uitgespeeld.
Die oude Zelda's vond ik altijd wel gaaf.quote:Op zondag 20 september 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelda is me gewoon te moeilijk, ik mis een bepaalde denkwijze. Die van de DS lukte me dan weer wel.
Oude mannenquote:Op zondag 20 september 2009 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
Tegan zal ons nu wel heel erg oud vinden.
Sowieso klopt er weinig van. Onze programma's bestaan maar uit een class, dus waarom dan moeilijk doen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah. Eisen dat er een single point of entry is, is prima. Niet even met reflectie uitzoeken welke klasse de statische main-methode bevat is daarentegen gewoon lui.
Omdat je er meer van leert. In theoriequote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
Sowieso klopt er weinig van. Onze programma's bestaan maar uit een class, dus waarom dan moeilijk doen.
Dat doe ik ook, het sluit elkaar niet uitquote:
Heul wel! Al je geld uitgeven aan een snelle verbinding en usenetproviders!quote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, het sluit elkaar niet uit.
Ik ga het downloaden via de site van Electronic Artsquote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heul wel! Al je geld uitgeven aan een snelle verbinding en usenetproviders!
PIRAAT!
Ik ga het overslaan en nerd lekker verder met FM 2009 en EVE Onlinequote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga het downloaden via de site van Electronic Arts.
Dit gedeelte klopt wel, ja. Een van de meer boycotwaardige bedrijven in de branche.quote:
Ze maken het enige spel dat ik al jarenlang leuk vindquote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit gedeelte klopt wel, ja. Een van de meer boycotwaardige bedrijven in de branche.
[PES fanboy]quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze maken het enige spel dat ik al jarenlang leuk vind.
Das erg...quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag zowaar de hele dag met leuke kindjes opgetrokkenM'n eierstokken begonnen bijna te rammelen
Het waren de kindjes van m'n neef en m'n nicht (niet van elkaar natuurlijk), in totaal 4, variërend van 3,5 tot 10 maanden oud, en ze waren liefquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das erg...![]()
Maar van wie waren de kindjes en waarom waren ze zo leuk?
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Neem ze maar eens een hele dag in huis, dan zijn ze vast minder lief
Haha, dat is ook mijn reden!quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou een kindje willen omdat ik dan een leuke naam uit kan zoeken
verder hoeft het niet zo
Waarom klinkt dat kut?quote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk vind ik dat vreselijk kut klinken als ik het zo lees bij jou, maar het is bijna hoe ik er in sta
Nou ja ik neig zelf nogal naar niet
Maar mocht mijn partner het echt willen dan zouden we daar eens goed over moeten praten en wie weet hoe ik er dan in sta... Ik zeg niet meteen he jukkie nee
Maar vriendje wil ze absoluut niet dus dat komt wel uit zo
Behalve als ik ook rammelende eierstokken krijg
Ik vind juist die relaxede houding prettig.quote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Het klinkt vreemd om niet stellig te zijn over zo iets groots
Als het geen duidelijke ja is... zou je dan niet ongelukkig worden?
Nou ja je kunt natuurlijk ook ongelukkig worden als je dacht dat het heel tof was maar dat je dan pas beseft hoe groots het is of zo...
Bij deadlines is het idd nog fijner als zulke dingen mis gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo een deadline en het internet lag er net uit. Ik kreeg het er Spaans benauwd van, aangezien ik liever van alle apparatuur hier afblijf, maar het is me gelukt
.
Wazzup?quote:Op maandag 21 september 2009 09:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Damnit. Ik moet me ziekmelden voor college, maar m'n email loopt onwijs te kutten. Zulks een timing weer.
Murphy's wet hequote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Bij deadlines is het idd nog fijner als zulke dingen mis gaan.
You go nerdinnetjequote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo een deadline en het internet lag er net uit. Ik kreeg het er Spaans benauwd van, aangezien ik liever van alle apparatuur hier afblijf, maar het is me gelukt
.
Niets bijzonders, zelfde als dit weekend. Gewoon niet goed in orde, dus ik doe nog even rustig aan.quote:
Que mejores.quote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef CherryLips het volgende:
.
Verstandigquote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets bijzonders, zelfde als dit weekend. Gewoon niet goed in orde, dus ik doe nog even rustig aan.
Nounou, vanwaar dit vieze gezicht?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets bijzonders, zelfde als dit weekend. Gewoon niet goed in orde, dus ik doe nog even rustig aan.
Graag zelfs. We kunnen wel wat verse input gebruikenquote:Op maandag 21 september 2009 13:21 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 komt even om de hoek gluren
Is het hier gezellig? Mag ik meedoen?
Die ene Baldwinquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef MissMSX het volgende:
Hehheh, tijd om'em weer eens te kijken
Kevin Bacon
Haiquote:Op maandag 21 september 2009 13:21 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 komt even om de hoek gluren
Is het hier gezellig? Mag ik meedoen?
Adam Baldwin?quote:Op maandag 21 september 2009 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene BaldwinHou ze nooit uit elkaar
Is er ergens een voorsteltopic of standaardlijst of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Graag zelfs. We kunnen wel wat verse input gebruiken
Uiteraard eerst even voorstellen enzo
Eh nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Is er ergens een voorsteltopic of standaardlijst of zo?
Zoiets mag natuurlijk ook altijdquote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijft dit topic wel eindeloos open.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
Mag ik dat vanavond doen? Moet nu eigenlijk weer aan het werk, plus het topic is bijna dicht zo te zien...
Dan wordt er wel weer een nieuwe geopendquote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
Mag ik dat vanavond doen? Moet nu eigenlijk weer aan het werk, plus het topic is bijna dicht zo te zien...
Dasnappik, maar dan is mijn voorstelbericht weer zo snel verdwenen, dat bedoelde ik. Denkt iedereen in dat nieuwe topic alsnog "Huh, wie is dat nou weer?"quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt er wel weer een nieuwe geopend.
gelukig niet zegquote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat hou je toch wel een beetje denk ik, want niemand leest terug haha (T geloof ik af en toe maar die isquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dasnappik, maar dan is mijn voorstelbericht weer zo snel verdwenen, dat bedoelde ik. Denkt iedereen in dat nieuwe topic alsnog "Huh, wie is dat nou weer?"
We lezen terug!quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dasnappik, maar dan is mijn voorstelbericht weer zo snel verdwenen, dat bedoelde ik. Denkt iedereen in dat nieuwe topic alsnog "Huh, wie is dat nou weer?"
Alleen als het uitkomt hè!quote:
Het kwam nu niet echt gelegen hoor. Ik had ook andere digen te doen.quote:
Gordon is ook veel beter te pruimen zonder beeld en geluid.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef CherryLips het volgende:
gvd, eerst deed het internet het niet, maar dat had ik heel nerderig weten te fixen, nu viel net het geluid van de tv weg. Dat weet ik niet te fixen en nu is de digitale ontvanger helemaal van de leg.
Dat wordt een gezellige avond zonder tv dus
quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hou je toch wel een beetje denk ik, want niemand leest terug haha (T geloof ik af en toe maar die isspeciaal
dus dat telt niet)
Ik zat naar dr Phil met de octomom te kijken, was best interessant eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gordon is ook veel beter te pruimen zonder beeld en geluid.
Veel verder dan de stekker uit router/modem/digitale ontvanger rukken en er weer in steken kom ik doorgaans niet.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef CherryLips het volgende:
gvd, eerst deed het internet het niet, maar dat had ik heel nerderig weten te fixen, nu viel net het geluid van de tv weg. Dat weet ik niet te fixen en nu is de digitale ontvanger helemaal van de leg.
Dat wordt een gezellige avond zonder tv dus
Dat herhalen ze vast nog 100 keer.quote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat naar dr Phil met de octomom te kijken, was best interessant eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |