Er is geen probleem in Java wat niet op te lossen is met een extra laag indirectiequote:Op zondag 20 september 2009 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Anyway, je had ook een class Main kunnen gebruiken waarin je alleen je class Competition aanroept. Dat ding hoeft verder niets te doen. Compiler blij, Docent blij, jij blij.
Ik vind het in dit geval wel een prima oplossing eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2009 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is geen probleem in Java wat niet op te lossen is met een extra laag indirectie.
Nah. Eisen dat er een single point of entry is, is prima. Niet even met reflectie uitzoeken welke klasse de statische main-methode bevat is daarentegen gewoon luiquote:Op zondag 20 september 2009 14:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval wel een prima oplossing eigenlijk.
Commodore 64!quote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef dawg het volgende:
ik speelde vroeger bijna altijd commando, op de commodore 64. en nooit uitgespeeld, te moeilijk gewoon, 3 leveltjes.
[ afbeelding ]
Mwah, vroeger waren er geen snelle internetverbindingen voor weinig geldquote:
Ik was destijds niet zo kritisch, als het mooie kleurtjes had was ik al blij.quote:Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeger waren er net zoveel kutte games als nu. Alleen je herinnert ze niet meer.
KOPEN GVD!!!quote:Op zondag 20 september 2009 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De demo bedoel je? Nee, nog niet, maar als het begin oktober uitkomt ga ik het wel meteen downloaden.
Ik zeggen KOPEN GVD terwijl ik zelf die woordenboeken illegaal heb gekaaptquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef dawg het volgende:
ik had trouwens nog gezocht in die van dale woordenboeken, maar ik kon nergens iets over printers vinden. dus ik leer maar leven met de melding "no default printer installed!"
en ik weer van jou. mooi he?quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeggen KOPEN GVD terwijl ik zelf die woordenboeken illegaal heb gekaapt
NL of Engels?quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
Scribblenauts is verrassend leuk op de NDS.
Eerst de oude Zelda maar eens uitspelen. Lijkt me de aankomende winter uitermate geschikt voor.quote:Op zondag 20 september 2009 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Layton 2 ook nog spelenEn er komt een nieuwe Zelda
Ik heb echt de helft op internet op moeten zoeken, ik ben blond en heb geen geduld.quote:Op zondag 20 september 2009 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Layton ga ik ook nog aan beginnen. Deel 1 had ik binnen 3 dagen uit. Geweldig
.
Twilight Princess?quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst de oude Zelda maar eens uitspelen. Lijkt me de aankomende winter uitermate geschikt voor.
Zelda is me gewoon te moeilijk, ik mis een bepaalde denkwijze. Die van de DS lukte me dan weer wel.quote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twilight Princess?
Hier nog 1, heb hem al 2,5 jaar en nog steeds niet uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |