abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:26:48 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72888931
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
Onze Chef Lege Dozen
pi_72888946
quote:

[..]

Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:27:28 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72888962
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:28:21 #229
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889000
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Onze Chef Lege Dozen
well...

250.000 lege dozen dan

zal binnenkort wel in het nieuws komen als een medewerker die memo lekt.
pi_72889004
quote:

[..]

en toen werd je wakker.
pi_72889012
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
Daar draait het dus om.
Sommigen zijn van mening dat met deze autoloze zondag JUIST rekening is gehouden met het suikerfeest.
Sommigen gunnen anderen niets.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:29:21 #232
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889040
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.

Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
Kom niet met lul praat ik werk met 3 moslim mannen en twee ander gelovige ..
maar als ik de Uren lijsten en vakantie dagen ziet over de afgelopen 5 jaar dan is het dat de andere gelovige op enkele dagen extra vrij zijn geweest maar als ik daarin tegen de uren legt die de Moslims vrij zijn geweest ... dat is wel een heel groot verschil ..
Minimaal 3 keer per maand zijn ze er een dag niet ... (zonder reden van opgave)
En ook de ziekte verzuim ligt bij het niet verkrijgen van vrijdagen (die hun willen) in eens een heel stuk hoger ....
1 van de Moslims bij ons is ziek geworden toen de ramadan begon (griep en daarna in eens een arm in het verband)
en maandag komt hij weer werken .. maar toevallig ... nee daar mogen wij het niet over hebben dan Discrimineren we ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72889057
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.

Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
De meeste mensen gaan maar 1 keer per jaar op vakantie hoor, of twee keer een week. Zes weken is voor de meeste mensen niet weggelegd.

Trouwens, waarom stappen de mensen niet gewoon op de bus zondag? Of rijdt die ook niet? En anders maandag, net als zovelen op tweede Kerstdag op familiebezoek gaan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:30:06 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889071
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan dit soort dagen. Autoloos = restitutie.. fuckers
Jij bent er zo een hè, zo'n pauper die impotent wordt als zijn auto een dag op zijn plek moet blijven staan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72889073
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet echt, er waren toen nog geen auto's.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:30:37 #236
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889098
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
goede manager kijkt niet naar kleur of geloof.

Alleen of er prestaties worden gelevert
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:31:54 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72889160
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

well...

250.000 lege dozen dan

zal binnenkort wel in het nieuws komen als een medewerker die memo lekt.
Nee Buschetta, nu maak je het te dol. Hier trapt niemand in
pi_72889249
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef RAVW het volgende:

[..]

Kom niet met lul praat ik werk met 3 moslim mannen en twee ander gelovige ..
maar als ik de Uren lijsten en vakantie dagen ziet over de afgelopen 5 jaar dan is het dat de andere gelovige op enkele dagen extra vrij zijn geweest maar als ik daarin tegen de uren legt die de Moslims vrij zijn geweest ... dat is wel een heel groot verschil ..
Minimaal 3 keer per maand zijn ze er een dag niet ... (zonder reden van opgave)
En ook de ziekte verzuim ligt bij het niet verkrijgen van vrijdagen (die hun willen) in eens een heel stuk hoger ....
1 van de Moslims bij ons is ziek geworden toen de ramadan begon (griep en daarna in eens een arm in het verband)
en maandag komt hij weer werken .. maar toevallig ... nee daar mogen wij het niet over hebben dan Discrimineren we ..
Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..

Mischien is de uurloon laag en mischien is de werkdruk hoog
pi_72889283
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..

Oh? En dan meldt je je maar ziek?
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:35:35 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889306
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jong geleerd, oud gedaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72889325
Iedereen meldt zich ziek ervoor, het is bewezen bij vele onderzoeken dat de sfeer een grote rol speelt bij ziekten

Je hebt zwart grijs en wit verzuim.
pi_72889337
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We kunnen het topic natuurlijk laten draaien om de werkvloer ervaringen van een Fok!'er maar daar gaat het nu niet om.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:37:00 #243
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889369
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Weer een gevalletje van WIJ moeten ons aanpassen aan JULLIE.

nee hij heeft gewoon gelijk ...
Als ik een maand wat minder zou presteren dan ben ik ook mijn functie kwijt.

geloof is een persoonlijke aangelegenheid en niet verplicht ..
Werken daarin tegen moeten we allemaal dus ook de gelovige mensen en geen uitzondering op de regel ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_72889403
Ik weet niet hoor, maar Meki heeft jullie wel gedisst hierzo.

Aight jongen, boks voor deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:38:02 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889414
wat intens zielig dit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_72889478
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
wat intens zielig dit.
Helemaal met je eens.

Dat hier een heel topic aan word gewijd... Abnormaal.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:42:18 #247
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889583
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.

Dat hier een heel topic aan word gewijd... Abnormaal.
Eens. De belastingbetaler klaagt hier niet over op een enkele uitkeringstrekker na.

Wordt dus ook derhalve compleet genegeerd door de politiek. Op een paar ambtenaren na die bang zijn een steen door de ruit te krijgen waarschijnlijk.
pi_72889608
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Meki heeft jullie wel gedisst hierzo.

Aight jongen, boks voor deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je daar een boks voor?
Vind het bedenkelijk wat hij allemaal ten berde brengt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:42:57 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889611
straks moeten we in nederland nog rekening gaan houden met de jaarlijkse uitvlieg van mieren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:43:59 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889646
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom nu al zeggen dat het weer een incident is ?
Waarom weer alles afschuiven op de werkgever en de sfeer ?

Ik hoef geen voorbeelden meer te noemen wat het is hier mee al bewezen hoe een gemiddelde Moslim persoon denk ..
gaf alleen een klein voorbeeld je en gelijk... ONTKENNEN
Wij als Nederlanders zijn echt randdebielen maar de MOSLIMS zijn van die heilige boontjes.

En weer Ontkennen en de schuld neer leggen bij de andere .. pffff
Dit is dus waar het hele topic een beetje over gaat en zo als zo vele hier op Fok

AANPASSEN kan het niet vaak genoeg zeggen geloof ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')