Onze Chef Lege Dozenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige kerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
well...quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Daar draait het dus om.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
Kom niet met lul praat ik werk met 3 moslim mannen en twee ander gelovige ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.
Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
De meeste mensen gaan maar 1 keer per jaar op vakantie hoor, of twee keer een week. Zes weken is voor de meeste mensen niet weggelegd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.
Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan dit soort dagen. Autoloos = restitutie..fuckers
Niet echt, er waren toen nog geen auto's.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
goede manager kijkt niet naar kleur of geloof.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
Nee Buschetta, nu maak je het te dol. Hier trapt niemand inquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
well...
250.000 lege dozen dan![]()
zal binnenkort wel in het nieuws komen als een medewerker die memo lekt.
Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kom niet met lul praat ik werk met 3 moslim mannen en twee ander gelovige ..
maar als ik de Uren lijsten en vakantie dagen ziet over de afgelopen 5 jaar dan is het dat de andere gelovige op enkele dagen extra vrij zijn geweest maar als ik daarin tegen de uren legt die de Moslims vrij zijn geweest ... dat is wel een heel groot verschil ..
Minimaal 3 keer per maand zijn ze er een dag niet ... (zonder reden van opgave)
En ook de ziekte verzuim ligt bij het niet verkrijgen van vrijdagen (die hun willen) in eens een heel stuk hoger ....
1 van de Moslims bij ons is ziek geworden toen de ramadan begon (griep en daarna in eens een arm in het verband)
en maandag komt hij weer werken .. maar toevallig ... nee daar mogen wij het niet over hebben dan Discrimineren we ..
Oh? En dan meldt je je maar ziek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..
Mischien is de uurloon laag en mischien is de werkdruk hoog
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? En dan meldt je je maar ziek?
We kunnen het topic natuurlijk laten draaien om de werkvloer ervaringen van een Fok!'er maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? En dan meldt je je maar ziek?
Weer een gevalletje van WIJ moeten ons aanpassen aan JULLIE.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. De belastingbetaler klaagt hier niet over op een enkele uitkeringstrekker na.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Dat hier een heel topic aan word gewijd... Abnormaal.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Meki heeft jullie wel gedisst hierzo.
Aight jongen, boks voor deze.Geef je daar een boks voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het bedenkelijk wat hij allemaal ten berde brengt.
Waarom nu al zeggen dat het weer een incident is ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..
Mischien is de uurloon laag en mischien is de werkdruk hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |