quote:Brouwers had eigenlijk telefoontje Van Marwijk verwacht
18/09/2009 14:58
Borussia Mönchengladbach is het seizoen in Duitsland prima gestart en een van de uitblinkers is Roel Brouwers. De verdediger scoorde dit seizoen al twee keer en hoopt op het Nederlands elftal.
Na vijf competitiewedstrijden staan Die Fohlen op de negende plaats en Brouwer speelde een belangrijke rol met zijn treffers. De voormalig Roda JC-verdediger hoopt dan ook op een kans bij Bert van Marwijk, want hij hoopt komende zomer graag af te reizen naar het WK in Zuid-Afrika.
'Ik heb vroeger één keer bij Jong Oranje gezeten', aldus de 27-jarige verdediger. 'Maar daar zat ik negentig minuten op de bank. Dat is alles. Ik heb nooit contact gehad met bondscoach Van Marwijk en weet eerlijk gezegd niet waarom ik niet in beeld ben. Het zou mooi zijn als hij me eens belt.'
'Mijn probleem is misschien dat ik niet bij Ajax, PSV of Feyenoord gespeeld heb', vervolgde Brouwers in gesprek met Bild. 'Ik ben nooit echt in beeld in mijn vaderland. Ik ben in Duitsland bekender dan in Nederland. Natuurlijk hoop ik naar het WK te gaan, maar ik blijf realistisch.'
'Ik ben tot nu toe nog nooit geselecteerd geweest, dus de kansen zijn niet groot. Ik blijf nu vooral mijn best doen en concentreer me vooral op Borussia Mönchengladbach. Mijn contract loopt na dit seizoen af, maar ik zou hier graag langer willen blijven spelen.'
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:38 schreef BertMaalderink het volgende:
Roel maakte ooit de verstandige keuze om de negerhut van oom Nol uit Kerkrade te verruilen
Ga ergens anders janken. Dit topic gaat over Roel Brouwers, niet over die pauperclub van je.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]Je weet idd waar je het over hebt.
Maar Brouwers isScoorde een goal voor Roda, en was daarmee meteen matchwinner (Heerenveen 3-4 Roda).
Als dit topic over Roel Brouwers gaat gaat het indirect ook over "die pauperclub".quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken. Dit topic gaat over Roel Brouwers, niet over die pauperclub van je.
Nou vooruit. Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef DarkShine het volgende:
Als dit topic over Roel Brouwers gaat gaat het indirect ook over "die pauperclub".
quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk binnenkort bij Ajax te bewonderen
Ghehe, hij woonde toch zowat naast jou! 3 of 4 huizen verder!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als dit topic over Roel Brouwers gaat gaat het indirect ook over "die pauperclub".
Ow ik dacht dat het topic ging over arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken. Dit topic gaat over Roel Brouwers, niet over die pauperclub van je.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het topic ging over arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.
Tip: zoek eens het woordje humor op
Iemand die wel snapt dat Brouwers een beetje ligt te dollen en dat de Duitse pers dat leuk vindt.quote:
Wie is er hier nou verzuurd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Iemand die wel snapt dat Brouwers een beetje ligt te dollen en dat de Duitse pers dat leuk vindt.
Wie ben jij eigenlijk en hoe verzuurd door het leven ben je al?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:
En ik ben Bert Maalderink. Iedereen respecteert mij.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wie is er hier nou verzuurd?
Met je arrogante kuthollanders die niet bergijpen dat er leven is buiten hun stinkende moerasdelta.
En ik ben Bert Maalderink. Iedereen respecteert mij.
quote:
Bronquote:
V.d.Vaart: Brouwers in Oranje mogelijk
AMSTERDAM - Roel Brouwers maakt dit seizoen grote indruk in de Duitse Bundesliga. De Nederlandse verdediger van Gladbach miste nog geen minuut en scoorde al zes keer. Boulevardblad Bild heeft Brouwers omgedoopt tot 'Riese Roel' en vindt dat hij wel eens kans verdient in het Nederlands elftal.
Het blad vroeg Rafael van der Vaart naar diens mening over de kansen van Brouwers: "Ik volg de Bundesliga nog elk weekend", aldus de 75-voudig international. "Hij speelt een prima seizoen. Het is ongelooflijk hoe gevaarlijk hij voor het doel is. Maar in Nederland is zijn naam nog niet zo groot."
Over de kansen van de oud-speler van Roda JC was Van der Vaart wat minder duidelijk: "Misschien dat Brouwers na het WK een kans krijgt. Als hij zo blijft spelen als dit seizoen, is alles mogelijk."
quote:Van Marwijk volgt Gladbachverdediger Brouwers
HERKENBOSCH - Voor Roel Brouwers (28) gloort wellicht een debuut bij het Nederlands elftal. Bert van Marwijk volgt de verdediger van Borussia Mönchengladbach. ,,Ik bezocht kortgeleden Borussia-Stuttgart, eigenlijk om Khalid Boulahrouz aan het werk te zien,'' zegt de bondscoach. ,,Maar ik wist dat Khalid waarschijnlijk niet zou meedoen. Toch ben ik gegaan, omdat ik Roel wilde zien spelen.''
Van Marwijk sluit niet uit op een gegeven moment een beroep te zullen doen op Brouwers, die tot de beste centrale verdedigers van de Bundesliga wordt gerekend. Van Marwijk noemt hem in het rijtje Ron Vlaar en Glenn Loovens.
Bovendien komt er mogelijk een plaats extra vrij in de WK-selectie, als André Ooijer niet snel genoeg herstelt van zijn spierblessure. In mei heeft Oranje een aantal extra trainingsdagen in Hoenderloo. Aangezien sommige internationals dan nog clubverplichtingen hebben, zal Van Marwijk daar enkele stagiairs uitnodigen.
Inderdaad,Ooijer thuis laten en deze jongen meenemen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon meenemen ipv Ooijer, slechter kan het toch niet.
Betere back-up van Boulahrouz dan Vlaar?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Hamilcar het volgende:
Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weer iemand die reageert zonder dat hij de speler ooit heeft zien spelen
Brouwers is echt wel slechter dan Ooijerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Ooijer zien spelen en die maakt per wedstrijd altijd twee foutjes. Dat zal nu z'n snelheid en fysiek achteruit gaat alleen nog maar erger worden, vooral aangezien hij wedstrijdritme mist. Slechter kan het niet, Vlaar zou nuttiger zijn dan Ooijer op het moment.
Ooijer c'mon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gio, Ooijer, Mathijsen, Heitinga, Van de Wiel zijn zeker van een plek en daar kunnen er nog 1 of 2 bij komen.
Ik zet mijn geld op Braafheid en misschien Vlaar
Vind ik een slechte keuze!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ooijer c'mon.
Ik denk toch dat het centrum Heitinga - Mathijsen gaat worden..
Urby, Brouwers en Stam?quote:
Braafheid (Emanuelson / Drenthe), Boulahrouz (Vlaar? Brouwers ken ik niet. Bundelsiga is wel beter dan eredivisie.), Melchiot (Stam).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Urby, Brouwers en Stam?
Acht keer niks blijft niks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Vergeet Marco van Hoogdalem niet. Ook zo'n stralend licht in de Duitsernis (zie de woordgrap). En Roel is minstens 8 keer zo goed.
Ik maak me er niet meer zo 'druk' om, want je weet dat Van Marwijk zijn oogkleppen niet af doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:59 schreef Barca het volgende:
Van M.volgt hem en gaat 'm mogelijk selecteren. Nou, da's geen goed teken!
Wie zouden volgens jou dan nog geselecteerd moeten worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik maak me er niet meer zo 'druk' om, want je weet dat Van Marwijk zijn oogkleppen niet af doet.
Misschien moeten we met zjn allen maar hopen dat Nederland ver komt door individuele uitspattingen/ingevingen van Van Persie en Van der Vaart. Met Van Marwijk allicht het hoogst haalbaar.
Maduro ( doet niets onder voor Heitinga, sterker nog, ik acht hem sterker op de positie voor de verdediging ) Seedorf, Lens. ( wat eventueel ook nog wel gaat gebeuren )quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie zouden volgens jou dan nog geselecteerd moeten worden.
Moeten we opeens die Hans Kraaij Junior volgen die elk doodnormaal jochie, uit een doodnormale volkswijk, uit een doodnormale stad als Arnhem, die speelt bij een doodnormale volksclub als Vitesse selecteren omdat hij vandaag of gisteren weer eens zo lekker speelde.
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maduro ( doet niets onder voor Heitinga, sterker nog, ik acht hem sterker op de positie voor de verdediging ) Seedorf, Lens. ( wat eventueel ook nog wel gaat gebeuren )
En Van Nistelrooy gaat als hij een beetje fit is mee. ( nou kwakkelt hij al lang met die knie en naar mijn mening heb je niets aan Van Nistelrooy die zowiezo niet op zijn beste niveau is )
Ik zou niet weten wat een Makaay ( het maakt me niets uit als mensen me gaan uitlachen, ik ben zeker van mijn zaak ) of een Jimmy Floyd Hasselbaink nou minder in het huidige Nederlands elftal te zoeken hebben dan een Van Nistelrooy.
Daarbij zou Janssen van Twente er eventueel bij kunnen. Een schoffie op het middenveld achter de hand hebben is niet slecht. Daarbij heeft hij een fantastisch linkerbeen.
Dat Seedorf niet wordt geselecteerd was dat zijn status dusdanig groot was dat je het niet kan veroorloven om hem op de bank te zetten. Zelfde geld voor Raul bij Spanje, dikke onzin natuurlijk want als Seedorf goed speelt bij Milan dan gaat die ook gewoon mee en wat mij betreft zet je benebreker de Jong op de bank en zet je Seedorf naast van Bommelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.
Van Nistelrooy speelt wekelijks bij een Duitse topclub, Makaay zit bij Feyenoord op de bank, nog net( Alhoewel dit niet serieus was, toch?)
Maar oogkleppen heeft Van Marwijk wel ja, ongelooflijk dat die Melchiot nooit een kans heeft gegeven. En hetzelfde geldt voor Seedorf..puur niet geselecteerd door druk van buitenaf of een vooroordeel.
Maduro is er meer geschikt voor, maar dat is mijn mening. Van Nistelrooy kampt nog altijd ( zichtbaar ) met pijn in de knie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.
Van Nistelrooy speelt wekelijks bij een Duitse topclub, Makaay zit bij Feyenoord op de bank, nog net( Alhoewel dit niet serieus was, toch?)
Maar oogkleppen heeft Van Marwijk wel ja, ongelooflijk dat die Melchiot nooit een kans heeft gegeven. En hetzelfde geldt voor Seedorf..puur niet geselecteerd door druk van buitenaf of een vooroordeel.
Laat me niet lachen, Ronnie Stam is tien keer zo goed als Mario Melchiot, hij is altijd al een zwaar overgewaardeerde speler geweest, snap niet waarom hij uberhaupt opgeroepen werd, tsja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef Barca het volgende:
Wat we met Melchiot moeten? Hij is op dit moment de beste keuze. Met op de 2e plek Ronnie Stam.
Bakkal is juist geschikt voor verschillende posities en in zijn rol is hij een van de beste binnen Nederland.quote:Bakkal? Defensief zwak, te weinig geschikt voor verschillende posities.
Engelaar? Soms te klungelig, speelt te weinig fysiek.
Afellay? Ja, lekker zo'n hangjongere die elleboogstoten gaat uitdelen.
Vooroordelen?! Hij heeft toch elleboogstoten uitgedeeld tegen Enoh? Hij heeft een babyface (ziet eruit als een hangjongere).quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, Ronnie Stam is tien keer zo goed als Mario Melchiot, hij is altijd al een zwaar overgewaardeerde speler geweest, snap niet waarom hij uberhaupt opgeroepen werd, tsja.
[..]
Bakkal is juist geschikt voor verschillende posities en in zijn rol is hij een van de beste binnen Nederland.
Engelaar speelt heerlijk naast Affelay, controlerend, in een goeddraaiend team
hij wordt wel meegesleept als het team minder gaat
dan speelt hij ook een stuk slechter en je vooroordelen over Marrokanen zijn niet iets voor dit forum.
Afellay heeft in oranje nog nooit iets laten zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:11 schreef DeParo het volgende:
Ze delen allemaal wel eens elleboogstoten uit als ze gefrustreerd zijn daar kan je niet een speler op afrekenen. Natuurlijk draaien de PSV-spelers nu een stuk minder maar dat betekent niet dat je ze niet meer moet
selecteren.
Erg creatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Van Persie in de spits en Van der Vaart kort daarachter. Elia links en Robben rechts.
Opgelost.
Niks opgelost. Dat wordt een ramp!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Van Persie in de spits en Van der Vaart kort daarachter. Elia links en Robben rechts.
Opgelost.
Jij bent een ramp.quote:
Je stelt twee spelers op die of net terugkomen van een blessure en/of uit vorm zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Opgelost.
Gelukkig begint het WK ook nog niet komend weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je stelt twee spelers op die of net terugkomen van een blessure en/of uit vorm zijn.
Maar goed voor een WK kan er nog zoveel veranderen en gebeuren.
En Sneijder daar weer achter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Opgelost.
Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Sneijder daar weer achter.
Das maar voor een iemand een feest en dat is de coach van de tegenstander
Lijkt me wel. En dan heeft 'ie gelijk ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?
PSV heeft Maza alquote:Op maandag 26 april 2010 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Las het al ja.
Ik geloof het echter niet. Brouwers is voor eredivisiebegrippen niet meer dan een middelmatige verdediger, echter past het voetbal in Duitsland ideaal bij hem.
Als PSV echt voor hem op de tribune zat, dan moet PSV zich toch eens te rade gaan wat betreft hun transfer en scoutingbeleid... WTF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |