abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:21:48 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_79618122
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je stelt twee spelers op die of net terugkomen van een blessure en/of uit vorm zijn.
Maar goed voor een WK kan er nog zoveel veranderen en gebeuren.
Gelukkig begint het WK ook nog niet komend weekend.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_79621984
Als Roel zo doorgaat mag hij van mij mee naar Zuid-Afrika. Als bankzitter in plaats van Ooijer (zuigt), Bouhlarouz en Maduro (geen speeltijd).
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_79622081
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Van Persie in de spits en Van der Vaart kort daarachter. Elia links en Robben rechts.

Opgelost.
En Sneijder daar weer achter.

Das maar voor een iemand een feest en dat is de coach van de tegenstander
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79622546
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En Sneijder daar weer achter.

Das maar voor een iemand een feest en dat is de coach van de tegenstander
Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79676456
Brouwers 111111111111
U MAD?
  zondag 28 maart 2010 @ 18:57:03 #81
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79677331
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?
Lijkt me wel. En dan heeft 'ie gelijk ook!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_79677831
Hij heeft gescoord godverdomme !
Dit topic gaat toch over hem? Ben dan blij allen.
U MAD?
pi_79989362
Hey, Matthew McConaughey voetbalt tegenwoordig
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_80718512
'PSV op de tribune voor Roel Brouwers'
26 april 2010

De Telegraaf meldt dat PSV al enkele malen op de tribune zat om verdediger Roel Brouwers van Borussia Mönchengladbach te bekijken. Zelf staat hij niet te springen voor een terugkeer naar de Eredivisie. "Ik heb het hier geweldig naar mijn zin. Twee jaar geleden speelden we nog in de Tweede Bundesliga, vorig jaar speelden we ons op de laatste dag veilig, nu was dat drie wedstrijden voor het einde het geval. We gaan stap voor stap vooruit en het is mooi om van dat proces deel uit te mogen maken. Financieel is het hier ook fantastisch. Ik heb net mijn contract tot 2012 verlengd en denk dat alleen de topclubs in Nederland een gelijkwaardig salaris kunnen betalen."
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80718534
Las het al ja.
Ik geloof het echter niet. Brouwers is voor eredivisiebegrippen niet meer dan een middelmatige verdediger, echter past het voetbal in Duitsland ideaal bij hem.
Als PSV echt voor hem op de tribune zat, dan moet PSV zich toch eens te rade gaan wat betreft hun transfer en scoutingbeleid... WTF.
U MAD?
pi_80718608
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Las het al ja.
Ik geloof het echter niet. Brouwers is voor eredivisiebegrippen niet meer dan een middelmatige verdediger, echter past het voetbal in Duitsland ideaal bij hem.
Als PSV echt voor hem op de tribune zat, dan moet PSV zich toch eens te rade gaan wat betreft hun transfer en scoutingbeleid... WTF.
PSV heeft Maza al
  zondag 2 mei 2010 @ 18:24:51 #87
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_80940785
Even los van dit, ik volg BMG al een tijd en ben ook redelijk vaak aanwezig in het Borussia Park. Brouwers maakt op mijn toch wel een goede indruk. Imo moet hij minimaal speeltijd krijgen in een oefeninterland om zijn ware niveau te testen. Hij houdt zichzelf toch wel staande tegenover ploegen als HSV/Bayern.

BMG ging gisteren wel met 6-1 (!) onderuit tegen Hannover 96 Maar heb wederom geen grote fouten kunnen ontdekken van Brouwers.

Vorige week zat trouwens van Marwijk samen met Cocu opnieuw op de tribune bij BMG tegen Bayern. Ze wisten al dat Mark v. Bommel niet zou spelen (schorsing), en Robben is sowieso toch al zeker van zijn plaats. Geeft nogmaals aan hoe nauwlettend Brouwers gevolgd word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')