Acht keer niks blijft niks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Vergeet Marco van Hoogdalem niet. Ook zo'n stralend licht in de Duitsernis (zie de woordgrap). En Roel is minstens 8 keer zo goed.
Ik maak me er niet meer zo 'druk' om, want je weet dat Van Marwijk zijn oogkleppen niet af doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:59 schreef Barca het volgende:
Van M.volgt hem en gaat 'm mogelijk selecteren. Nou, da's geen goed teken!
Wie zouden volgens jou dan nog geselecteerd moeten worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik maak me er niet meer zo 'druk' om, want je weet dat Van Marwijk zijn oogkleppen niet af doet.
Misschien moeten we met zjn allen maar hopen dat Nederland ver komt door individuele uitspattingen/ingevingen van Van Persie en Van der Vaart. Met Van Marwijk allicht het hoogst haalbaar.
Maduro ( doet niets onder voor Heitinga, sterker nog, ik acht hem sterker op de positie voor de verdediging ) Seedorf, Lens. ( wat eventueel ook nog wel gaat gebeuren )quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie zouden volgens jou dan nog geselecteerd moeten worden.
Moeten we opeens die Hans Kraaij Junior volgen die elk doodnormaal jochie, uit een doodnormale volkswijk, uit een doodnormale stad als Arnhem, die speelt bij een doodnormale volksclub als Vitesse selecteren omdat hij vandaag of gisteren weer eens zo lekker speelde.
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maduro ( doet niets onder voor Heitinga, sterker nog, ik acht hem sterker op de positie voor de verdediging ) Seedorf, Lens. ( wat eventueel ook nog wel gaat gebeuren )
En Van Nistelrooy gaat als hij een beetje fit is mee. ( nou kwakkelt hij al lang met die knie en naar mijn mening heb je niets aan Van Nistelrooy die zowiezo niet op zijn beste niveau is )
Ik zou niet weten wat een Makaay ( het maakt me niets uit als mensen me gaan uitlachen, ik ben zeker van mijn zaak ) of een Jimmy Floyd Hasselbaink nou minder in het huidige Nederlands elftal te zoeken hebben dan een Van Nistelrooy.
Daarbij zou Janssen van Twente er eventueel bij kunnen. Een schoffie op het middenveld achter de hand hebben is niet slecht. Daarbij heeft hij een fantastisch linkerbeen.
Dat Seedorf niet wordt geselecteerd was dat zijn status dusdanig groot was dat je het niet kan veroorloven om hem op de bank te zetten. Zelfde geld voor Raul bij Spanje, dikke onzin natuurlijk want als Seedorf goed speelt bij Milan dan gaat die ook gewoon mee en wat mij betreft zet je benebreker de Jong op de bank en zet je Seedorf naast van Bommelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.
Van Nistelrooy speelt wekelijks bij een Duitse topclub, Makaay zit bij Feyenoord op de bank, nog net( Alhoewel dit niet serieus was, toch?)
Maar oogkleppen heeft Van Marwijk wel ja, ongelooflijk dat die Melchiot nooit een kans heeft gegeven. En hetzelfde geldt voor Seedorf..puur niet geselecteerd door druk van buitenaf of een vooroordeel.
Maduro is er meer geschikt voor, maar dat is mijn mening. Van Nistelrooy kampt nog altijd ( zichtbaar ) met pijn in de knie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heitinga speelt wekelijks in de EPL, Maduro zit op de bank tenzij er veel blessures zijn.
Van Nistelrooy speelt wekelijks bij een Duitse topclub, Makaay zit bij Feyenoord op de bank, nog net( Alhoewel dit niet serieus was, toch?)
Maar oogkleppen heeft Van Marwijk wel ja, ongelooflijk dat die Melchiot nooit een kans heeft gegeven. En hetzelfde geldt voor Seedorf..puur niet geselecteerd door druk van buitenaf of een vooroordeel.
Laat me niet lachen, Ronnie Stam is tien keer zo goed als Mario Melchiot, hij is altijd al een zwaar overgewaardeerde speler geweest, snap niet waarom hij uberhaupt opgeroepen werd, tsja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef Barca het volgende:
Wat we met Melchiot moeten? Hij is op dit moment de beste keuze. Met op de 2e plek Ronnie Stam.
Bakkal is juist geschikt voor verschillende posities en in zijn rol is hij een van de beste binnen Nederland.quote:Bakkal? Defensief zwak, te weinig geschikt voor verschillende posities.
Engelaar? Soms te klungelig, speelt te weinig fysiek.
Afellay? Ja, lekker zo'n hangjongere die elleboogstoten gaat uitdelen.
Vooroordelen?! Hij heeft toch elleboogstoten uitgedeeld tegen Enoh? Hij heeft een babyface (ziet eruit als een hangjongere).quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, Ronnie Stam is tien keer zo goed als Mario Melchiot, hij is altijd al een zwaar overgewaardeerde speler geweest, snap niet waarom hij uberhaupt opgeroepen werd, tsja.
[..]
Bakkal is juist geschikt voor verschillende posities en in zijn rol is hij een van de beste binnen Nederland.
Engelaar speelt heerlijk naast Affelay, controlerend, in een goeddraaiend team
hij wordt wel meegesleept als het team minder gaat
dan speelt hij ook een stuk slechter en je vooroordelen over Marrokanen zijn niet iets voor dit forum.
Afellay heeft in oranje nog nooit iets laten zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:11 schreef DeParo het volgende:
Ze delen allemaal wel eens elleboogstoten uit als ze gefrustreerd zijn daar kan je niet een speler op afrekenen. Natuurlijk draaien de PSV-spelers nu een stuk minder maar dat betekent niet dat je ze niet meer moet
selecteren.
Erg creatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Van Persie in de spits en Van der Vaart kort daarachter. Elia links en Robben rechts.
Opgelost.
Niks opgelost. Dat wordt een ramp!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Van Persie in de spits en Van der Vaart kort daarachter. Elia links en Robben rechts.
Opgelost.
Jij bent een ramp.quote:
Je stelt twee spelers op die of net terugkomen van een blessure en/of uit vorm zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Opgelost.
Gelukkig begint het WK ook nog niet komend weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je stelt twee spelers op die of net terugkomen van een blessure en/of uit vorm zijn.
Maar goed voor een WK kan er nog zoveel veranderen en gebeuren.
En Sneijder daar weer achter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:22 schreef fathank het volgende:
Opgelost.
Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Sneijder daar weer achter.
Das maar voor een iemand een feest en dat is de coach van de tegenstander
Lijkt me wel. En dan heeft 'ie gelijk ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je tegenstander het zo wel érg makkelijk maakt omdat er dan weinig meeverdedigd wordt en er weinig storing is in de opbouw van de tegenstander?
PSV heeft Maza alquote:Op maandag 26 april 2010 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Las het al ja.
Ik geloof het echter niet. Brouwers is voor eredivisiebegrippen niet meer dan een middelmatige verdediger, echter past het voetbal in Duitsland ideaal bij hem.
Als PSV echt voor hem op de tribune zat, dan moet PSV zich toch eens te rade gaan wat betreft hun transfer en scoutingbeleid... WTF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |