Eensch.quote:
Werkze!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Devvie het volgende:Kurk zit in de trein en er is iemand voor gaan liggen
Pwnd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Een error in een error.
[ afbeelding ]
I fail @ failing.
yesquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Fokkers die niet durven te schelden
Komt dat van Deelder?
Ik hoop niet dat ze voor mijn trein gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Devvie het volgende:Kurk zit in de trein en er is iemand voor gaan liggen
*Standaard LudoSanders/Krentenbol. (rip)/Zotheid opmerking maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Een error in een error.
[ afbeelding ]
I fail @ failing.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een nadeel van de uni dat er niet zoveel sletjes op zitten. En dat ik één van de jongste ben daar.
Vroegah op de middelbare school keken die 3e klas-meisjes me allemaal zo na van '![]()
' en gingen ze me krabbelen om m'n msn te vragen
. Dat streelt je ego toch, hoe je het wendt of keert
.
+1quote:
In het eerste jaar hadden wij vaste klassen hoowrquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
+1
En ik mis het gevoel van saamhorigheid. Dat je als hele klas één geheel was dat opereerde tegen andere klassen of de leraar. Dat je je hele klas kende.
Kom dan ook hbo-v doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een nadeel van de uni dat er niet zoveel sletjes op zitten. En dat ik één van de jongste ben daar.
Vroegah op de middelbare school keken die 3e klas-meisjes me allemaal zo na van '![]()
' en gingen ze me krabbelen om m'n msn te vragen
. Dat streelt je ego toch, hoe je het wendt of keert
.
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In het eerste jaar hadden wij vaste klassen hoowr
Hihi, bejaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik op de middelbare school zatwas er nog geen hyves
Ja, dat doen ze met een reden. Ik weet niet meer waarom, maar het had een redenquote:
wtfquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik op de middelbare school zatwas er nog geen hyves
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderen.
Enige chille aan partyflock is de agendaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderen.
Klopt, en hier in Limburg was het redelijk universeel, dus hier hadden de sletjes PartyFlock. Wie ben ik om de feiten te negerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Enige chille aan partyflock is de agenda
Herkenbaar, helaasquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag was dus echt zo'n dag dat gitaar spelen gewoon niet wilt lukken.![]()
Outsiders van Franz Ferdinand?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
Broekpaling, weet jij nog een leuk akoestisch nummer met fingerpicking
Blackbird, Norwegian wood, Tears in heaven, Nothing else matters, enzo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
Broekpaling, weet jij nog een leuk akoestisch nummer met fingerpicking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |