Eensch.quote:
Werkze!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Devvie het volgende:Kurk zit in de trein en er is iemand voor gaan liggen
Pwnd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Een error in een error.
[ afbeelding ]
I fail @ failing.
yesquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Fokkers die niet durven te schelden
Komt dat van Deelder?
Ik hoop niet dat ze voor mijn trein gaan liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Devvie het volgende:Kurk zit in de trein en er is iemand voor gaan liggen
*Standaard LudoSanders/Krentenbol. (rip)/Zotheid opmerking maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Een error in een error.
[ afbeelding ]
I fail @ failing.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een nadeel van de uni dat er niet zoveel sletjes op zitten. En dat ik één van de jongste ben daar.
Vroegah op de middelbare school keken die 3e klas-meisjes me allemaal zo na van '![]()
' en gingen ze me krabbelen om m'n msn te vragen
. Dat streelt je ego toch, hoe je het wendt of keert
.
+1quote:
In het eerste jaar hadden wij vaste klassen hoowrquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
+1
En ik mis het gevoel van saamhorigheid. Dat je als hele klas één geheel was dat opereerde tegen andere klassen of de leraar. Dat je je hele klas kende.
Kom dan ook hbo-v doen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef Otis. het volgende:
Ik vind het overigens wel een nadeel van de uni dat er niet zoveel sletjes op zitten. En dat ik één van de jongste ben daar.
Vroegah op de middelbare school keken die 3e klas-meisjes me allemaal zo na van '![]()
' en gingen ze me krabbelen om m'n msn te vragen
. Dat streelt je ego toch, hoe je het wendt of keert
.
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In het eerste jaar hadden wij vaste klassen hoowr
Hihi, bejaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik op de middelbare school zatwas er nog geen hyves
Ja, dat doen ze met een reden. Ik weet niet meer waarom, maar het had een redenquote:
wtfquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik op de middelbare school zatwas er nog geen hyves
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderen.
Enige chille aan partyflock is de agendaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst PartyFlock. Ik heb het nog steeds, ik ga het in oktober ofzo eens verwijderen.
Klopt, en hier in Limburg was het redelijk universeel, dus hier hadden de sletjes PartyFlock. Wie ben ik om de feiten te negerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Enige chille aan partyflock is de agenda
Herkenbaar, helaasquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag was dus echt zo'n dag dat gitaar spelen gewoon niet wilt lukken.![]()
Outsiders van Franz Ferdinand?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
Broekpaling, weet jij nog een leuk akoestisch nummer met fingerpicking
Blackbird, Norwegian wood, Tears in heaven, Nothing else matters, enzo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Maisnon het volgende:
Broekpaling, weet jij nog een leuk akoestisch nummer met fingerpicking
Ik twijfelde al of fingerpicking hetzelfde was als funkyquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Maisnon het volgende:
akoestisch - negative
fingerpicking - negative
leuk - joh
Dus bijna wel iets doms!
Nounou, ik geef je gewoon eerlijk de waarheidquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of fingerpicking hetzelfde was als funky. Ik speel geen gitaar. En je kunt het wel akoestisch spelen hoor.
quote:Fingerstyle guitar is the technique of playing the guitar by plucking the strings directly with the fingertips, fingernails, or picks attached to fingers, as opposed to flatpicking (picking individual notes with a single plectrum called a flatpick) or strumming all the strings of the instrument in chords. The term is often used synonymously with fingerpicking (although fingerpicking can also refer to a specific stylistic subset; see below). Music arranged for fingerstyle playing can include chords, arpeggios and other elements such as artificial harmonics, hammering on and pulling off with the fretting hand, using the body of the guitar percussively, and many other techniques.
quote:
Daar ga ik zo aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige hier die kats lam is?
Ik zeg "bovenstukje uit en foto's maken!"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige hier die kats lam is?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg "bovenstukje uit en foto's maken!"
Zo niet ga ik.
Dat is niet lam, dat is lamlendig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet op die manier lam
Ik wou dat ik lam was op die manier.. Ik wil bier
Pffff ook goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is niet lam, dat is lamlendig.
Ik ga, tabee!
quote:
... Eh?quote:
Dat is een toffe solo! Veel tappen, maar zover ben ik nog lang niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:56 schreef Siniti het volgende:
snelle nummers als in Eddie van Halen - Eruption? want dat klinkt gewoon lelijk.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
Ik ga vanavond thuis blijvenLekker computeren.
Ga jij dit maar eens doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een toffe solo! Veel tappen, maar zover ben ik nog lang niet.
Neuh, gewoon snelle riff's.Solo's zijn leuk maar heb ik nog niet zo'n behoefte aan.
Ruige jongen, jeweetzellufquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Respect jij gaat gewoon je huis uit.
Ja, nu ben je nog jong en onbezonnen. Wacht maar tot je ouder word, dan bedenk je je wel twee keer voor je naar buiten gaat!quote:
homoooooquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
Ik download 'dance flick'. Ik heb zin in een extreem slechte film.
quote:
Ik heb gisteren Another Gay Movie gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
Ik download 'dance flick'. Ik heb zin in een extreem slechte film.
wbquote:
Hoeveel "another" movies zijn er wel niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Another Gay Movie gezien
DIE was pas fout
Wel grappig though
Volgens mij heel veel.. Zag op IMDB ook al iets staan van "Not Another Tolkien Movie"quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoeveel "another" movies zijn er wel niet?
Dat klinkt echt zo kutquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:16 schreef Maisnon het volgende:
ik ga zo skeelerenzeg maar afstandskeeleren he
En dan niet zo'n grote afstand
Wat knap van jou.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
Omg I did it. Ik heb Playground Love zelf geüpload
Vimeoquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn maar eh, Playground Love staat toch al meerdere keren op joetoep
Ja goede vraag...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
... Eh?
Wat zijn dat voor champignons?
Je tript nou toch niet eh?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goede vraag...![]()
Ze smaakte wel heerlijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watvoor dingen jij allemaal kan constateren.
![]()
quote:
En?..quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
* Stapt het raam uit, in de hoop dat ze kan vliegen.
Begane grond.quote:
Dat heb ik gegeten vanavond.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |