Xag je foto, je lijkt wel wat op de oudere broer van KK.quote:
Hoi Mamaloequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
Vorig topique
[HOMO] 2590# Waar nosotros swappen for joy
En hier verder met al uw onzin
vooruit...
PIPO![]()
![]()
krijg ik niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregenquote:
asiasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
claro!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Iedereen aan het wachten, k*tjes? LOL
sorry, viel het op manolo?
volgens mij was dat niet leche.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregen
Ohh....quote:
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaalquote:Kwam haar nieuwe album uit de verf?
Heel veel!quote:Deed ze ook weer de oude bekende nummers?
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.quote:Hoe was ze bij stem?
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?quote:kamervragen, kamervragen
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I triedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij was dat niet leche.![]()
nou, wie zei dat?
een vluggertje in de siestaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I tried
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh....
[..]
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaal
[..]
Heel veel!
Zoals:
Zelf opgenomen.
[..]
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.
[..]
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?
Pledge erover, klaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunitoooquote:
met het klimmen der jaren gaat je scherpte achteruitquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, die puddingbuks heeft een eigenwil.
Seks met deze temperaturen is het geilstquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is het bij jullie nu toch veel de warm voor ?
Nee niet klaar. al dat aangekoekte rubber. Dat gaat niet zomaar weg met Lemon Pledge. (ruikt wel lekker)quote:
het luie zweet is snel gereedquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Seks met deze temperaturen is het geilst
aménquote:
nee hoor, maar ben net wakker en heb net pas 1 koffie op. (volgende graagquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met het klimmen der jaren gaat je scherpte achteruit
Given the chance i'd lick that right of your facequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee niet klaar. al dat aangekoekte rubber. Dat gaat niet zomaar weg met Lemon Pledge. (ruikt wel lekker)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja, maar Strong Black Vine was echt unlike all others I've seen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOO Precious Things![]()
Goed opgenomen
In my peach partydress.... O dit gaat zeker de hele dag in mijn hoofd zitten.
![]()
Ja, geweldig! Die energie van haar!![]()
Ja. Ik figureer op de hoesquote:WTF? Weer een nieuw album?
sí is net turks worstelenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Given the chance i'd lick that right of your face
Vroeger had je jenever met de naam Vlekquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Given the chance i'd lick that right of your face
Tering.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Ja, maar Strong Black Vine was echt unlike all others I've seen.
En ik heb haar al iets van 6x live gezien. Ze leek echt bezetenWow.
10 November komt ie uit.quote:
tastes like lemon pledge en feels likes warm apple piequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd beter dan Lemon Pledge
Locozinhoquote:
Sletquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Zo. Die kerel van gisteravond is net weg
je lijkt Baltar wel vandaag, die ontvangt ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Nog nooit gedaan. Wel body to body massage met olie, maar nog niet worstelen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]
sí is net turks worstelen
Maakt me geen reet uit.quote:wat heb je liever trouwens, een flower of een squirter
Ik had hem uitgenodigd om hem te vertellen dat het heel fijn was, maar dat hij niet verliefd op me moest worden. Dat heb ik gezegd en hij zei dat het niet zo was, maar ik geloof het niet zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je aan het hoeren Keukenkast.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Keukenkast het volgende:
Lees jij nog maar eens terug wat hier vanochtend weer allemaal opgebiecht isquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?
Ach, als je je er goed bij voelt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Al voel ik me wel een beetje een hoer omdat ik een fuckbuddy heb
Ga jij me nu een preek geven over relaties, Wilma?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?
edit: laat maar.![]()
se xamam amorquote:
Dus mexico is no go? Of is dat al uit de doeken gedaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slet
Kijk naar mij, hou het op 1 man
Je voelt je meer als een hoer als je geen FB hebt maar de sex haalt bij wisselende partners hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Ach. Je weet dat ik dat soort dingen moeilijk vindquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, als je je er goed bij voelt.
Maar ik weet het niet allemaal zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je voelt je meer als een hoer als je geen FB hebt maar de sex haalt bij wisselende partners hoor.
je bent hier vast in goed gezelschapquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Je hebt mijn pm wel genegeerd trouwensquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet allemaal zeker.
En het brengt geld in het laatje...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, als je je er goed bij voelt.
daarom toch, je bent nog jong en dan mag je zulke dingen toch ook proefondervindelijk zelf gaan vast stellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet allemaal zeker.
Ja, mijn hypotheek moet ook betaald worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het brengt geld in het laadje...
Geen preek, maar een vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ga jij me nu een preek geven over relaties, Wilma?
JIJ![]()
Ik ga voor dat laatste~!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen preek, maar een vraag.
Tuurlijk, kan ik advies geven over relaties. *kuch* beste stuurlui staan aan wal *kuch*
Nee hoor, gooi het maar op life experience en 8 jaar Ricky Lake
Denk iedereen ooit wel eens een keer iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mijn hypotheek moet ook betaald worden.
Ik heb het serieus wel eens aangeboden gekregen.
Verleiding....... weerstaan
das je geweten, sweetie. Leading another man on.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach. Je weet dat ik dat soort dingen moeilijk vind
Hoereren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Denk iedereen ooit wel eens een keer idd
AANGEBODEN... niet ondernemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoereren?
Like, voor geld?
Waaaaarom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je, eigenlijk. Bahquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
AANGEBODEN... niet ondernemen
Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.
een keer maar ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Fantastisch Mismo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd dat heb ik één keer meegemaakt, hier, een vieze oudere brit toonde me de inhoud van zn portomonee keek hem aan van you got to be kidding me
heb 100 euro eruit gepakt en in m'n beste gebroken engels gezegd loop maar naar de hoek van de straat, tegen de uitsmijter gezegd laat die niet meer binnen en ik heb me vrienden een rondje gegeven
precioso!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Idd dat heb ik één keer meegemaakt, hier, een vieze oudere brit toonde me de inhoud van zn portomonee keek hem aan van you got to be kidding me
heb 100 euro eruit gepakt en in m'n beste gebroken engels gezegd loop maar naar de hoek van de straat, tegen de uitsmijter gezegd laat die niet meer binnen en ik heb me vrienden een rondje gegeven
das niks! try 4.quote:
Treating others as they treat you dacht ik zoquote:
he who cast the first stone...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohh Nunito
Hoe is het in Sodom?
he who is without sin cast the first stonequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he who cast the first stone...
but your not, Keetje T.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
he who is without sin cast the first stone
schrijft op nooit portomonee aan Mismo gevenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijft op nooit portomonee aan Mismo geven
Je citeerde verkeerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
but your not, Keetje T.![]()
wat voor signaal geef je je kind?
alle input is goed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh heb ik nu opeens een onderwerp aangeboord?
No i don't sweetie. maar die van jou kan ook.quote:
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.quote:
Als mensen dat al zeggen, dan vertrouw ik ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou is bij mij in veilige handen hoor
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schrijft op nooit portomonee aan Mismo geven
Aangezien je sig. ook uit de bijbel komt dacht ik dat je de bijbel aan het quoten wasquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No i don't sweetie. maar die van jou kan ook.
To cast the first stone
Meaning
Be the first to attack a sinner.
Xou maar oppassen dat je ze niet weer tegen het lijf aan loopt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.
goed het is bijna weekend dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohh Nunito
Hoe is het in Sodom?
ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Aangezien je sig. ook uit de bijbel komt dacht ik dat je de bijbel aan het quoten was
I ain't scurredquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou maar oppassen dat je ze niet weer tegen het lijf aan loopt!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other dayquote:
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazyquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
jajaja nee okay,quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
Wanneer mag je vc amor weer zien?quote:
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.quote:
heb ik gedaan. Eergisteren nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik ben een fijne recalcitrante nichtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.
lazy? echt niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben een fijne recalcitrante nicht
link graag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
Kijk de docu
'For the Bible told me so'
Dat gaat over homo's en het christendom. En het is zó bijzonder en waar en alle argumenten die extreme christenen geven worden vakkundig vernietigd. Het is echt prachtig. Het staat op youtube
Dank uquote:
quote:
volgende weekquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wanneer mag je vc amor weer zien?
dat is geen scoren, dat is gewoon de telefoon oppakken en afspreken. Zie je wel dat je lazy bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik gedaan. Eergisteren nog.
cool, hij komt naar Portugal?quote:
o das snel! Kan ie je vertroetelen of is je gezicht al geheeld?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is geen scoren, dat is gewoon de telefoon oppakken en afspreken. Zie je wel dat je lazy bent
Even opgeslagen om later te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Dag lluri
Wie gehts et hier?quote:
Rustig, alhoewel KK nu de hoer speelt, geloof ik.quote:
jep heb weekendquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rustig, alhoewel KK nu de hoer speelt, geloof ik.![]()
en jij klaar met escuela?
nog plannen voor het weekend? Of moet je je series inhalen?quote:
zaterdag uit en verder niksquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog plannen voor het weekend? Of moet je je series inhalen?
Hier rond de 20 graden. Tis te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
tis nu wel zeer lekker warm terwijl het vanochtend stervends koud was
The usual kroegen in Assuh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag uit en verder niks
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool, hij komt naar Portugal?
Ik wil ook weekendquote:
Als je em maar weer ziet, toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik had er even over gedacht om naar Brasil te gaan, maar heb wat meetings in die week
voor mij zijn alle dagen eigenlijk weekend.quote:
een fles wijn? volgens mij ging die er al doorheen met de lunch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij moet nog eerst door een fles wijn en een conference call heen ?
Oooh! Mag ik je aanraken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ronald Giphart reageerde op mijn tweet!
Nunito Kga je blij makenquote:
2e les Spaans:quote:
Doet me denken aan the gym in de '80.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
Kan ik alvast zo'n pak voor me bestellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoogquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Doet me denken aan the gym in de '80.![]()
btw, vind het niet mooi.
en die kerel kijkt ook niet blij![]()
Namiddag *knikje*quote:
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet openquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij moet nog eerst door een fles wijn en een conference call heen ?
dat kan niet hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet open
nee ik vind deze combi ook niet mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoog
en dan die navel helemaal in het midden
confusing
en het engste is what appears to be a manpurse. (of een kadootje, kan ook)quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje nee vreselijk toch Ik snap de constructie van zijn lichaam ook niet helemaal...die broek zit zo hoog
en dan die navel helemaal in het midden
confusing
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat kan niet hooropen met die fles
lukt dat openen wel met 1 handquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
coneference call staat al een tijdje aan, fles wijn is nog niet open
heb nog 35 min, ik drink bier de rest is me te duurquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Moet jij niet aan de versnapering? Wat drink je altijd? A pink squirrel?
met rode roosjes of all thingsquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het engste is what appears to be a manpurse. (of een kadootje, kan ook)
ja maar ik moet nog uit vanavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat kan niet hooropen met die fles
ik heb 2 handen vrij hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat openen wel met 1 hand
of hebben jullie je nationale export artikel in de ban gedaan en ook overgestapt op schroefdoppen ?
nee ik he gewoon een speaker phone hier thuisquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
U is zo'n marsmannetje met een draadloos blauwe tand headsetje ?
maar dan moet de deur naar balkon dicht omdat er anders te veel achtergrond rumour te horen is ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik he gewoon een speaker phone hier thuis
indrinken heet datquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog uit vanavonden heb al een fles bij de lunch op
net zo'n foute worstelaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met rode roosjes of all things![]()
deze dan
[ afbeelding ]
mute buttonquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moet de deur naar balkon dicht omdat er anders te veel achtergrond rumour te horen is ?
schroefdoppen zijn vreselijk, maar wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lukt dat openen wel met 1 hand
of hebben jullie je nationale export artikel in de ban gedaan en ook overgestapt op schroefdoppen ?
Voor Halloween o.i.d. wel, maar anders.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met rode roosjes of all things![]()
deze dan
[ afbeelding ]
wat gebeurt er dan om 6 uur?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog 35 min, ik drink bier de rest is me te duur
That's my Bonnie!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog uit vanavonden heb al een fles bij de lunch op
Dan worden de voedertroggen opengesteld voor het plebsquote:
maar kurk is wel export artikel nummer 1quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
schroefdoppen zijn vreselijk, maar wel makkelijk.
dat begrip kennen ze hier ook!quote:
patat, frikandellen en bier denk ikquote:
o dat, ja! Ik dacht dat ie dan pas mocht drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dan worden de voedertroggen opengesteld voor het plebs
Muy bien, gracias.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2e les Spaans:
como esta usted?
ik hou van de goede ouwe kurk, dus koop nooit schroefflessenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar kurk is wel export artikel nummer 1
die rubberen kurken zijn pas ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt ook van die plastice kurken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die rubberen kurken zijn pas erg
Patat en frikandellen jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
patat, frikandellen en bier denk ik
uit eten in een 10 gangen restaurant en dan hoeren en sloerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That's my Bonnie!![]()
wat ga je vanavond doen?
En toch vind ik het wel wat hebben. Niet dit, maar een oude afgeknipte XL sweater die ergens rond het middenrif ophoudt en voor de rest een beetje om z'n schouders slobbert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
aahhh heerlijk, die vette hap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
patat, frikandellen en bier denk ik
de 80's gym tanktopsquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch vind ik het wel wat hebben. Niet dit, maar een oude afgeknipte XL sweater die ergens rond het middenrif ophoudt en voor de rest een beetje om z'n schouders slobbert.
thahah now i gotta pinch youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
waarom geen bier, glaasje wijn danquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Patat en frikandellen ja![]()
bier nee
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
thahah now i gotta pinch you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Wat staat er op het menu?quote:
Ik vanavond ook weer, voor het eerst dit seizoenquote:
Drink alleen alcohol als ik uitgaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom geen bier, glaasje wijn dan
'no tan bien/bueno'quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Eigenlijk gaat het niet zo goed maar ik weet niet hoe je DAT in het spaans zegt
dat wordt spierpijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vanavond ook weer, voor het eerst dit seizoen
Zal wel wennen zijn... conditie weer op peil brengen
*ook al bezig is*quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
*ook al bezig is*
Maar ik ben de enige verslaafde met een laptop in de gym, geloof ik, heheh.
Dat ook, maar post/lees in mijn pauzes tussen de setjes door. Hoewel de pauzes over het algemeen iets langer worden dan aangeraden, maar hell, het gaat er ook om dat ik het leuk blijf vinden, toch?quote:
precies , leuk is het halve werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook, maar post/lees in mijn pauzes tussen de setjes door. Hoewel de pauzes over het algemeen iets langer worden dan aangeraden, maar hell, het gaat er ook om dat ik het leuk blijf vinden, toch?
Mja, denk ik ookquote:
Als je wilt dat mensen je 50¤ cent toestoppen onderweg zou ik em laten staanquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, denk ik ook
En ik twijfel of ik m'n baard er af moet halen
Ik heb geen zin namelijk.......
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Als je wilt dat mensen je 50¤ cent toestoppen onderweg zou ik em laten staan
20 cent? Ik zou de andere kant op kijken zelfsquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mja, ik ben gelukkig geen latino, anders was het maar 20 cent
Ik denk dat ze eerder snel hun portemonnee vasthoudenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
20 cent? Ik zou de andere kant op kijken zelfs
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegristquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder snel hun portemonnee vasthouden
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegrist
Mismo is toch geen latinoquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegrist
hoe was de patat en frikandellen, of ook nog een croquet ?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe was de patat en frikandellen, of ook nog een croquet ?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef MisterO het volgende:
Hee heeee, doe me ff een update vd laatste 5 topics okay?
of heb ik niet veel gemist
Hoe heeft Ang3l het in Parijs gehad?quote:
ging wle van wat ik begrepen had, mexico werd ziek dus ze hebben elkaar maar 1 dag gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe heeft Ang3l het in Parijs gehad?
Hoe kom je daar aan dan? (Ja, ik heb alle verhalen gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, holy fuck ik heb echt pijn....
Ademen doet zelfs zeer....
Trainen, en dan extra hard aangezien ik meteen al een choreografie gemist haden ik de enige was en hij dus niet ging wachten (wat ik snap) .......... niet lekker met ene gekneusde rib.
*ademt voorzichtig*
Baard!? Zijn daar foto's van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
De dames op de studio vonden m'n baard sexy en stoer en zeiden dus dat ik hem moest laten staan... al prikte ie wel bij het zoenen
Ach, dan moet Tibo maar smeren
En het nieuwe nummer van de choreo is erg lekker:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
De dames op de studio vonden m'n baard sexy en stoer en zeiden dus dat ik hem moest laten staan... al prikte ie wel bij het zoenen
Ach, dan moet Tibo maar smeren
same old same oldquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Hoe is het hier?
Ja. Fobo.quote:
Ik ben geslagen. Bijna 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan? (Ja, ik heb alle verhalen gemist blijkbaar)
O jeetjequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Fobo.
Tis gewoon een week geen zin om te scheren baardje
Oh, wacht, dat had ik wel langs zien flitsen inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geslagen. Bijna 2 weken geleden.
De mijne is ook wel redelijk snel en vol, maar er zitten veel blonde haren in.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O jeetje
Ik heb dat elke week.. maar mijn baard is een stukje voller nog
Mja, daar zou je een baardtrimmer voor moeten hebben dan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is ook wel redelijk snel en vol, maar er zitten veel blonde haren in.
Op foto's lijkt ie veel minder dan ie in 't echt isMaar goed, het staat op zich wel.
Ik heb alleen niks in huis om hem bij te houden/werken.
Ik om de dag normaal. En in het weekend niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, daar zou je een baardtrimmer voor moeten hebben dan...
Nou ja, ik scheer me 1 of 2x per week, werkt ook goed
Uhuh.. ik scheer me juist voor het weekendquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik om de dag normaal. En in het weekend niet.
Maar dan is het gewoon een stoppelbaardje. Nu is het iets meer.
En de cd van Mika is.... hmmz, moet er aan wennen of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
T'zal niemand hier geen hol intreseren
maar cd van nelly furtado is HEERLIJK dope en van alles lekker
Geef je me dan stras de sleutel weer terug?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb net een echt torenkamertjesoverleg gehad
[ afbeelding ]
Die kom ik A nooit tegen en B vind ik een beetje stoppel juist sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. ik scheer me juist voor het weekend
Stel je voor dat ik in de kroeg een leuke jongen tegen kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Waarom deed je dat bij mij niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik stuur per sms twee hele brave keurige jongens recht het gay uitgaansleven van Parijs in..
Omdat ik je 06 niet heb.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom deed je dat bij mij niet?
(ik ben naar de Open bar, Cox bar en Raidd bar gegaan)
O jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik je 06 niet heb.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Ik heb nog wel speciaal een foto gemaakt van het straatnaam bordje van mauvais garcons
?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Spotted: S doing Christiano Ronaldo over the summer.
Seizoen 3 begint leuk
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktquote:
Speciaal omdat hij me aan je deed denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Welke serie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een affaire met Ronaldo in verwerktin de serie.
Gossip Girlquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tante sjaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow.... meiden
GUESS WHO"S GOING TO GET MARIED!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuri went pink!quote:
Gossip Girl, seizoen 3.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gossip Girl, seizoen 3.
Klinkt enorm girly, I know
Maar het venijn druipt er zo heerlijk af.
Cruel intentionsquote:Cruel Intentions The series.
nee moiquote:
Ja precies, daaromquote:
*zwaait*quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar zou ik je moeten zien dan?.
*uit raam kijk*
Heb alleen cruel intentions gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, daarom
Het doet me er erg aan denken.
Ik hou van Cruel Intentions. En van Dangerous Liasons, en Les Liasons Dangereuses.
Moderne versie gezien, originele versie gezien, toneelstuk gezien, boek staat in de kast.Venijn
met wie? poolse import bruid? thaise jongen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee moi
ikke
litlle fat old me
Ken je de Koreanse film versie? Me lovesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, daarom
Het doet me er erg aan denken.
Ik hou van Cruel Intentions. En van Dangerous Liasons, en Les Liasons Dangereuses.
Moderne versie gezien, originele versie gezien, toneelstuk gezien, boek staat in de kast.Venijn
Dat klinkt heel fout.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ken je de Koreanse film versie? Me loves
Eerste film is met Michelle Pfeiffer, John Malkovich en Glenn Close.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb alleen cruel intentions gezien
wat een heerlijke bitch is SMG daar![]()
![]()
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuwquote:
Ik denk dat deze dan toch iets beter is:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuw
mooie kostums, adel, the works
Europese adel of Aziatische?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is het niet, super mooie film, speelt zich ook af in de...weet ik veel welke eeuw
mooie kostums, adel, the works
nou laat mijn pronkstuk het maar niet horenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met wie? poolse import bruid? thaise jongen?
Don't mock it till you tried it :-)quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dan toch iets beter is:
[ afbeelding ]
Maar wie weet.
opblaaspop dan? die dildo die je deelde met je kat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou laat mijn pronkstuk het maar niet horen
Ok het is helemaal naar hun cultuur vertaald gelukkig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Don't mock it till you tried it :-)
hij zegt dat hij wel een ventiel heeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opblaaspop dan? die dildo die je deelde met je kat?
dus hij heeft vorige week zaterdag mn ventiel gejatquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij zegt dat hij wel een ventiel heeft
navondquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |