Voor Halloween o.i.d. wel, maar anders.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met rode roosjes of all things![]()
deze dan
[ afbeelding ]
wat gebeurt er dan om 6 uur?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog 35 min, ik drink bier de rest is me te duur
That's my Bonnie!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog uit vanavonden heb al een fles bij de lunch op
Dan worden de voedertroggen opengesteld voor het plebsquote:
maar kurk is wel export artikel nummer 1quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
schroefdoppen zijn vreselijk, maar wel makkelijk.
dat begrip kennen ze hier ook!quote:
patat, frikandellen en bier denk ikquote:
o dat, ja! Ik dacht dat ie dan pas mocht drinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dan worden de voedertroggen opengesteld voor het plebs
Muy bien, gracias.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
2e les Spaans:
como esta usted?
ik hou van de goede ouwe kurk, dus koop nooit schroefflessenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar kurk is wel export artikel nummer 1
die rubberen kurken zijn pas ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt ook van die plastice kurken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die rubberen kurken zijn pas erg
Patat en frikandellen jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
patat, frikandellen en bier denk ik
uit eten in een 10 gangen restaurant en dan hoeren en sloerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That's my Bonnie!![]()
wat ga je vanavond doen?
En toch vind ik het wel wat hebben. Niet dit, maar een oude afgeknipte XL sweater die ergens rond het middenrif ophoudt en voor de rest een beetje om z'n schouders slobbert.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nunito Kga je blij maken
ze mogen weer![]()
[ afbeelding ]
¡ tanktops !
aahhh heerlijk, die vette hap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
patat, frikandellen en bier denk ik
de 80's gym tanktopsquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toch vind ik het wel wat hebben. Niet dit, maar een oude afgeknipte XL sweater die ergens rond het middenrif ophoudt en voor de rest een beetje om z'n schouders slobbert.
thahah now i gotta pinch youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
waarom geen bier, glaasje wijn danquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Patat en frikandellen ja![]()
bier nee
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
thahah now i gotta pinch you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |